Hmmm. Én még ismerem az olvasás forrásának hagyományos formáit is; pl. papírra nyomtatott betűk+képek. A neve: "újság"
Amúgy a 100 vicc volt, de a Kawasaki modelleket ismerem úgy 50 évre vissza kb.
Meg olvastam sok régi motorrevüt. Azokban még voltak jó cikkek. Pl. MZ tesztek, tuningtitkok, stb....
Hát igen, ha végre húznának 5 jó számot a lottón.....
Addig sajnos dönteni kell, és az észérvek számítanak majd. Most is elég sokat szenvedek attól, hogy a ZX10-et nem használhatom városban (mert be sem melegszik munkába menet), hétvégén meg nincs mindig alkalom, meg pénz hosszab túrára....
Ezért ofrdult meg a fejemben egy kisebb, több helyzetben is használható motor lehetősége is. A végén úgyse az eszem dönt majd megint.....
Addig meg rágódok, h mi lenne a legjobb
Amúgy rajongok szinte minden motoért, majdnem mindegyikről tudok valami jót mondani. Nagyon sokat szoktam olvasni, főleg a régebbi(3évestől-100 évesig ) modellekről
Üdv rov33!
Neked nem a ZX10-et kellene hasonló lendülettel dicsérned, mind a Big Banditot???
Vagy ha ennyire jó motor szerinted a Bandit, akkor miért nem azzal jársz???
Egyébkén maximálisan egyetértek azzal amit leírtál!
Üdv
Steve
Hát, hogy valójában hány lóerős is egy 1.2-es Bandit, engem is nagyon érdekelt, olyannyira nem hagyott nyugodni a dolog, hogy fogtam magam, elmentem a Full Gas-ba, és bemérettem. Amint a diagrammon látható, főtengelyen 122 lóerőt produkált 8500-as fordulatnál, és 120 Nm-t 6000-nél. De ami a leglényegesebb, hogy a nyomaték kb. 3000-től 8600-ig 100 Nm felett volt. Azt hozzá kell tenni azonban a dologhoz, hogy nem a gyári dob volt a gépen, hanem egy RS3-as Yoshimura. Aztán hogy a dobcsere dobta-e meg a teljesítményt, vagy már gyári állapotában is ennyi volt, azt nemtudom.
Ami viszont még érdekes, hogy a nyitott dobbal kevesebbet fogyaszt az én K4-esem, nagyon nyugodt túratempóban sikerült 5,1-re levinni a fogyasztást, átlagban viszont kerek 6 liter!
A nyomatékról még annyit mondanék, hogy a gép ötödikben simán megy alapjáraton (kb. 30 km/h), és gázadásra gyakorlatilag rángatás nélkül húz. Simán el lehet vele indulni ötödikből a kuplung kinyírása nélkül is!
Lehet, hogy ez szégyenteljes, de egy tesztnapon felmentem vele a Pannónia Ringre. Egyszer csak azon vettem észre magam, hogy nem kell váltani, mert a harmadik mindenhol jó, legalábbis az én tempómban (2:46-os köridő volt a legjobb... Azé az nagyon gyenge... de túramotoron, 8000-et futott túragumikkal... Mindegy). 30-tól 210-ig tökéletesen jó volt a harmadik. Ami érdekes, hogy itt sem ment a fogyasztásom 8 liter fölé!
Ja. A gépem februárban lesz két éves, K4-es, S-es, újonan vettem, eddig 31.000 km-t motoroztam vele minden gond és hiba nélkül. Egyetlen apróság volt csupán: megrepedt az idom. Szerencsére ezt garanciába kicserélték a Full Gas-ban. Ha rosszat akarnék mondani a Banditról, akkor talán a rezonanciát említeném, ami nem kicsi, szerintem az idom is emiatt repedhetett meg. Talán a K7-es vizes blokkja ezt a hibát is kiküszöböli, én már nagyon várom!!!
Úgyhogy csatlakozom én is KovácsIstván kollégához, ha motor lennék, biztos Big Bandit lennék!
Eh, ne is mondj ilyeneket, vizuális típus vagyok! Az idei új modellek már teljesen kikészítettek.......
Komolyan mondom láttam összesen kb. két darab motornak beillő vasat.
Ez az egyik kedvenc témám, tehát jól gondoljátok meg, hogy belemegyünk-e!!!
Mert akkor oldalakat fogok írni tele felesleges infoval!!!
A Suzuki naked modelljeinek történetét érdemes olyan párhuzamban kezelni, hogy GSX400-Bandit400, GSX750-Bandit750, GSX1200(3 évig)-1200Bandit(1 évet mentek párhuzamosan), GSX1400-??????
Ami az egészből igaz; a gsx-ekben ugyanaz a blokk dolgozik, mint az ugyanakkora köbcentis Banditokban.
A Banditok mindig amikor kijöttek az adott kategória naked királyai lettek összességében, mert ugye az ár/érték arány a mérvadó. Persze ahogy jöttek az új modellek, kezdtek hátraszorulni bizonyos tulajdonságokban, DE a Banditok éveken át változatlan formában próbálták felvenni a versenyt a többi társsal. Ez is lett (szerintem) a nagy előnyük a használtmotor piacon; mert így használt Bandithoz mindig lesz alkatrész, és nagyjából minden kompatibilis, és van mindenből utángyártott. Tehát, ha nem tudok venni vmi új csodamasinát, akkor vszínű én is végre eccer Bandita leszek (pl. a nakedimádatom miatt szedtem szét a zx10-et is)+ezért sírtam-ríttam minden fórumon a 2007-es Bandit miatt, mert ezzel egy korszak ért véget számomra (és szerintem ez jelenti az apokalipszis kezdetét)...és minden motoros számára.A piacon nem nagyon lehet már találni igénytelen, csináld magad lég/olajhűtéses gyönyörű, hűtőbordás naked blokkot. Innentől végleg ki leszünk szolgáltatva a fogyasztói társadalom elvakult, kapzsi motorgyártóinak......
Remélem nem éltem bele magam nagyon.....
Én CBR600 után ültem "vissza" Bandit 600-ra,és tökéletes,nem hiányzik az a plussz 20 Le.Csak értékelni kell az előnyeit.Ha megnézzük az árá a Hornethez,FZ6-hoz képest...és egyszerű a motorja,kevés karbantarást igényel.
Az XJR nagyon nagy hátránya a mohósága. Már az 1200-esnek is baja volt. Amúgy télleg jó gép, csak nem központirugós. Bár a hátsó gátló Öhlins....De lehet, h csak az SP változaton. Ára meg....az xjr1200-est megkapod 800 ezerért is, a Banditot meg nem nagyon
De a Bandit jobb is sokkal
Majd most télen bepótolom.