Köszönöm szépen mindenkinek a hasznos infókat Alig várom h meglegyen jövőre rá a kess és megvehessem Szerelem volt ez első látásra ,bár a tuaregem is non imádom,meg is marad az is....de ez a Bandita teljesen elvette az eszem .Széles utat...
Azé" a Yamaha kissé faszányosabb mint egy a Susuki...
Nem is beszélve arról, hogy a 600-asok között a Bandit az összehasonlító tesztek végén kullog.
A GSR-ből meg nem volt fejidomos...
A Bandit olyan motor aminek csak kisugárzása van, az viszont nagyon jó.
A teenagerkori Simson/kőcsőnTézé ill. a tizenegy év kihagyás után a csupasz Bandit volt az a motor, amit látva úgy döntöttem, nem várok tovább, megcsinálom a jogsit és visszaülök kétkerékre. Gondolhatod, hogy mindent elolvastam a 400-600-1200-es változatokról, amit találtam.
Elissa!
Folytatom az előbbieket.
Nekem 97-es sima (nem változó szelepvezérlésű) Banditom volt. Alább vannak képek is feltéve róla.
Csak jót tudok róla mondani, bár arra nagyon odafigyeltem, hogy kifogástalan állapotút vegyek. Ezt neked is nagyon ajánlom, mert sok kellemetlenségtől tudod magad megkímélni!!!
A motor teljesen megfelel kezdőmotornak (is). Könnyű kezes, jól irányítható, de ugyanakkor nagyon agilis is tud lenni! A blokkja nagyon pörgős és szereti is ha pörgetik. Autópályán huzamosan lehet vele menni 180-190-et. Minden zokszó nélkül bírja ezt a tempót. A vége amúgy szerintem 210 körül lehet. Persze plexi nélkül a szélvédelem zéró, de ha jók a kar és nyakizmaid, akkor a tankra hasalva azért lehet tépni vele.
A fékjei is több mint elegendőek, váltója pontos és precíz! Én három évig használtam, de semmilyen meghibásodásom nem volt, csak az olajcserékre kellett költenem.
Fogyasztása normál tempóban 4,5-5 l körül van, de autópályán ez is szeret zabálni, akkor megeszi akár a 7-8 l is! Persze ez így van minden nagyfordulatú géppel!
A változó szelepvezérlésű példányokat nem igazán javaslom. A +6 lóerő nem éri meg azt, hogy a szervízelése, a motor beállítása jóval bonyolultabb, ezáltal drágább is!
Röviden ennyi.
Üdv
Steve
hát megesik az ien ,nekem is a tuaregen csak spicben ér le a lábim ...a piros lámpánál mindíg csak néznek h ehhh le se ér a lába és motorozik ...én meg jokat kuncogok,de a 400-as Banditárol leér
Sziasztok!A tapasztalataitokra és véleményetekre lennék kíváncsi,nekem még nincs Banditám,de miota egy 400-ast megláttam,meghallottam a hangját,ültem rajta azota szerelem első látásra és remélem jövőre összejön h sikerüljön megvennem,ezért is érdeklődöm....előre is köszi
Bele vagyok bukva a Banditba?
Hát lehet, hogy igazad van!
Ennek az, az oka, hogy egy idényt végigmotoroztam egy 1200-es Bandittal, egy idényt meg a 600-as GSR-el!
Plusz megláttam a K7-es verziót!
Ez már elég a szerelmez!
Van még pl. nyomatéka is!
Nem is beszélve arról, hogy a 600-asok között a Bandit az összehasonlító tesztek végén kullog.
A GSR-ből meg nem volt fejidomos...
A Bandit olyan motor aminek csak kisugárzása van, az viszont nagyon jó.
Ennyi tesz és nem tudott meggyőzni, mi a Motor???
Ez egy jó teszt!
Még én is elolvastam, némi nosztalgiával!
Köszi!
Folytatom az előbbieket.
Nekem 97-es sima (nem változó szelepvezérlésű) Banditom volt. Alább vannak képek is feltéve róla.
Csak jót tudok róla mondani, bár arra nagyon odafigyeltem, hogy kifogástalan állapotút vegyek. Ezt neked is nagyon ajánlom, mert sok kellemetlenségtől tudod magad megkímélni!!!
A motor teljesen megfelel kezdőmotornak (is). Könnyű kezes, jól irányítható, de ugyanakkor nagyon agilis is tud lenni! A blokkja nagyon pörgős és szereti is ha pörgetik. Autópályán huzamosan lehet vele menni 180-190-et. Minden zokszó nélkül bírja ezt a tempót. A vége amúgy szerintem 210 körül lehet. Persze plexi nélkül a szélvédelem zéró, de ha jók a kar és nyakizmaid, akkor a tankra hasalva azért lehet tépni vele.
A fékjei is több mint elegendőek, váltója pontos és precíz! Én három évig használtam, de semmilyen meghibásodásom nem volt, csak az olajcserékre kellett költenem.
Fogyasztása normál tempóban 4,5-5 l körül van, de autópályán ez is szeret zabálni, akkor megeszi akár a 7-8 l is! Persze ez így van minden nagyfordulatú géppel!
A változó szelepvezérlésű példányokat nem igazán javaslom. A +6 lóerő nem éri meg azt, hogy a szervízelése, a motor beállítása jóval bonyolultabb, ezáltal drágább is!
Röviden ennyi.
Üdv
Steve
Akkor foglalkozzunk kicsit a 400-as banditával!
Műszaki paraméterek:
General information
Model: Suzuki GSF 400 Bandit
Évjárat: 1997
Engine/transmission
Lökettérfogat: 398.00 ccm (24.29 cubic inches)
Motor típusa: soros 4 hengeres
Motor fajtája: 4 ütemű
Motorteljesítmény LE (kW): 54.00 (39.4) 10600
Nyomaték - Nm: 38.25 6500
Szelepek száma hengerenként: 4
Sebességfokozatok száma: 6
Physical measures
Menetkész tömeg: 169 kg (372.6 pounds)
Ülésmagasság: 730 mm (28.7 inches)
Chassis/dimensions
Első fék: dupla tárcsafék
Hátsó fék: Szimpla tárcsafék
Other specifications
Üzemanyagtartály térfogata: 16.00 litres (4.23 gallons)
Tartalékállás kapacitása: 3.50 litres (0.92 gallons)
Üdv
Steve
Akkor pedig pörgösebb is lesz!
További jó topikolást!
Hát lehet, hogy igazad van!
Ennek az, az oka, hogy egy idényt végigmotoroztam egy 1200-es Bandittal, egy idényt meg a 600-as GSR-el!
Plusz megláttam a K7-es verziót!
Ez már elég a szerelmez!