Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Mazka!
Szerintem érdemes megvenni a 250-est, de csak ha nagyon jó állapotút találsz. A 250-es is meg a 400-as is Japán belpiacos motorok. Európában nem forgalmazták őket. Ha spec alkatrész kell hozzá akkor azt japánból rendelik, az meg qrva sok idő meg még drága is. Bontóban viszont sok mindent lehet hozzájuk kapni, viszonylag jó áron!!!
Tehát érdemes vásárlásnál több időt fordítani az átvizsgálásra, kipróbálásra!!! Bőven megtérül később a használat során!!!
Üdv Steve
Hú basszus nagyon király moci ez!!!
De nem nagy egy simson után???
Üdv.
Ez igazából nem egy textmotor, hanem egy használt gép amit bevittek az üzletbe,
de valami szeintem nem volt rendben vele, vagy borultak vele vagy valami volt,
de élmény volt menni vele az biztos...
Üdv. Speedimi,

dobj egy képet róla
Köszi,
Például megnézném ezt:Moci
50 et tuti le lehet alkudni. Kérnék nagyfelbontású képeket minden oldalról, aztán élőben is, most hogy mentél már egyel van viszonyításod!
Én inkább másikat néznék!
Hellosztok!

Azt szeretném kérdezni hogy egy 250-es Bandit mennyire lehetne tanuló motor?:D Mert simsont már ciki venni és 125-ös 2 ütemüek gyorsan szét mennek... Szal marad a 4 ütem amiből a 125-ös kizárva, mert nagyon nincsen benne erő... És egy 250-es Bandit nagyon bejön nekem kérdéses hogy ajánlatos-e megvenem?!:D
és a CZ350 esedről van képed esetleg?
KovácsIstván
látom te eléggé banditos voltál,meg suzukis
Hi!
A tesztmotorok sajnos általában eléggé megviseltek! Azért a motor erejét, viselkedését, hogy mennyire kényelmes, jól fel lehet mérni!
Az kétségtelen tény, hogy levegő-olaj hűtéses lévén a Banditnak zajosabb a blokkja mint a vízhűtéseseknek. Ez azonban semmit sem csökkent azon az élvezeten amit a motorozás jelen vele!
Remélem az álmatlan éjszakák jó döntést eredményeznek majd!!!
Egy 600-as nem érdekelne?

2004.10.havi,semmi gondod nem lenne vele.
Üdv. Banditák!!!

István, köszönöm a válaszodat.
Nem régen értem haza, nem bírtam magammal és megdumáltam az üzletben, hogy ma megyek és kipróbálom!
A beindításnál már bajok voltak, szar az aksi , mindegy nem az a lények,
a blokkon is találtam sérülés nyomokat
Nem mentem vele sokat, 3-asba éppenhogy felváltottam, de iszonyatosan/leírhatatlanul húzott.
Ami nem tetszett az az, hogy a motor elég egyenetlenül járt, gondolom csak beállítás kérdése, de akkor is...

Azt hiszem lesz még egy pár alvatlan éjszakám emiatt...
Kicsit fellendült az élet a fórumon, már csak ezért is érdemes volt beírnom...

Üdv.
Banditák
Na, ja.
Én léptem!
Üdv
Az más világ.
Streetfighter, magamutogatós motor.
A Bandit pedig igazi mindenes, ugyanúgy megfelel munkábajárásra, mint világkörüli útra.
Finom az biztos!
De akkor mit mondasz a B Kingre????
Nem baj, az 1250-es még nagyobbat fog rúgni!
Erősebb váz, erősebb blokk...finom gép az biztos!
Sajnos igazat kell hogy adjak neked!
Bármennyire is jó motor a GSR azt a karkitépő gyorsulást nem tudja produkálni semmilyen fordulaton, mint a Big Bandit!!!
Azért a 92 Nm 6500-as fordulaton, az tud hiányozni piszokul!
Sajnos hagytam magam lebeszélni a Banditáról és győzött, a technokrata szemlélet!
A korszerű injektoros blokk, legújabb fejlesztésű váz, na és persze az újdonság ereje.
Viszont a köbcentit viszont semmi sem pótolhatja!!
Beleestél egy tipikus hibába: 1200-as után NEM veszünk 600-ast!!!
Hiába a lóerő, a pörgős blokk, nyomaték nuku...
Van akinek ez nem tetszik???
Igazi izom gép!
Valóban ízlés kérdése!
Nekem mindenesetre bejön! Nagyon!
Gószt!
Jövőre nem lesz 1000-es GSR!
1300-as Hayabusa blokkos B King lesz!!!!
Nem tudtad????
A nakedek között tényleg ez lesz a király!!!!
Csúnya lesz az új a vizes blokkal, így szép ezzel a léghűtésessel, izléses, egyedi.
Jövőre a 600-as GSR-t is le lehet cserélni 1000-esre.
Az talán nem forog annyit és talán nem is fogyaszt sokat.
Így nézett ki a motorom amíg egyben volt.
Tömény élvezet volt vele motorozni!!
Csak ajánlani tudom ezt a típust!!!!!!!!!