Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello Fritz!
Gs megvan még? Ha igen mennyi,kora,müszaki?Köszi
Hi !

Lesz helyette másik????
Sajna eladtam ezt a vasat :((( De már nagyon megbántam :((((
Igaz öreg volt de ebben legalább még benn volt az anyag.. megbízható, kényelmes, erős gép.. cask ajánlani tudom..
Hello.
Én pont keresek egy jó mocit,szivesen megnézném.
Halika! Aki tud eladó 250es Bandit dobot az kérem jelezze felém mert vevő lennék rá! Cím: dbence@chello.hu
Köszi
Hi !

Bocs de elírtam a KW-ot.
25 KW az nem 34 rosszul emlékeztem bocsi mégegyszer.
A változó szelepvezérlésű igen, a "sima" 50.
400-as bandit 60 Le?
De, vagy 0.16kw/kg
Nem 25kW-ig van az Akorl?
Hali !

Ha 34 KW-nál nem több akkor minden további nélkül vezetheted.
Hali!Lenne egy kérdésem!A korl.jogsival vezethetem a 250-es Banditot!Köszi!
hi
köszönöm a linket bigmen , Bazsi nincs nagy motoros multam csak robogoztam eddig meg neha ha kölcsönkaptam haver 125ös mz jét ^^ kb ennyi, tudom nem sok dehat ez van és ugyis hasonlo elven akarok elkezdeni motorozni mint ahogy bigmen ajanlotta.
Nem pont Neked intéztem, de köszi a választ
Egyébként 2kilóval ha akarnék sem tudnék menni:)
Szia Bazsi !

Ha nekem intézted a kérdést szívesen válaszolok,de egyébként is.
Hogy milyen motoros multam van??? 1977-ben vizsgáztam le A kat-ból azóta kisebb - nagyobb megszakításokkal motorozom,de emellett sokat közlekedek kocsival is.Amikor csak tehetem motorral megyek,jó időben meg főleg.De tekintettel arra,hogy van családom is ezért nem mindíg tudok motorral menni,mert egy kirándulás alkalmával nem igazán lehet négy személlyel motorozni.A másik kérdésedre válaszolva pedig annyit tudok mondani,hogy "kezdő motorosnak" ne az járjon az eszébe,hogy 200-al tépek mint az állat,hanem elsősorban arra kel odafigyelni,hogy megismerje a saját motorját,továbbá ne a motor vezzese őt hanem fordítva.Egyszóval előbb meg kell szokni a gépet meg kell tanulni vel közlekedni, egyszóval őssze kell szokni a motorral és amikor már minden "profi " módon megy akkor lehet húzni a gázt. Gondold csak el, 200-al menni nem nagy mutatvány,de ha akdály vagy egyéb más miatt hírtelen meg kell állni akkor van gond,mert hát a motor az csak két kerék .Nem mondom én is szoktam neki odahúzni ott és amikor lehet de egyébként álltalában 100 - 130 -al szoktam közlekedni . Ez csak az én véleményem de szerintem más is igazat ad nekem.
Remélem kielégít a válaszom !

További sok 1000 km-t balesetmentesen .
Széles utat , szia !
Jó. Ha meg tudod állni, hogy ne húzd neki, mert egy erőgép
Milyen motoros multad van?
Hi !

Megmondom őszintén,nem ismerem ezt a típust.
Nekem jelenleg 650-es K5-ős van de ezt megelőzően GS 500-al kezdtem,nagyon jó kis gép megbízható
igénytelen kezdő motornak nagyon jó tudom neked is ajánlani. És ez vezethető korl.jogsival is.
Elsősorban neked kell eldöntened de ha ellátogatsz a forum.index.hu/Article/showArt... oldalra itt sok banditos van biztosan tudnak neked választ adni erre a kérdésre.
Sok sikert hozzá.

Szia !
hat ha mar ugyis hianyoltok hozza szolast lenne nekem egy kerdesem kezdö motornak szánnék egy 400as banditot mit gondoltok erröl jo e kezdö motornak valaszotokat is elöre köszi.
Hy mindenkinek !

Gyerekek fel kéne lendíteni ezt a topikot,mert be fogja zárni kapuit.
Taláb büdös ez a hely vagy mi van ???
Nem hiszem,hogy havonta csak egyszer van ide beírás,pedig biztos lenne
mondanivaló vagy más élménybeszámoló sok emberkének.

Élesszük fel !
sziasztok!
egy kis segitségre lenne szükségem, szeretnék venni egy bandit 400-ast változó szelepvezérlésüt, csak nem tudom hogy ilyen motornál mire kéne odafigyelnem vásárlásnál, tipushibák vannak -e, a srác szerint csak a kilóméterórája ment el annyi baja van, de ez gondolom nem olyan drága dolog , ha csak spirált kell venni.
egyébként 97-es évjáratú a motor
előre is köszi a segitségeteket
Nekem van egy egyszerű ötletem. Mivel megmozgattatok mindent, mikor megnéztétek, lehet egyszerű kontakthiba.
Vagy próbáld ki úgy, hogy a rossz henger gyújtókábelét egy jóéval kicseréled. Lehet hogy szálszakadt. Tapasztaltam már ilyet kocsinál. De tényleg trafó is lehet.
Amúgy a gyertya benzines, mikor kiveszed hideg indítás után?
Ha van szikra, akkor trafó is lehet, mert odabenn 9 bár felett van a nyomás, nem biztos hogy leadja ott bent is. De gyetyákat is felcserélhetsz. A karbi nem lazult le?
Ha valami beugrik, még írok.
Hi all! Szeretettel várunk mindenkit a 22. rendezett motorostalálkozón Mórágyon!

Midnight buli, sörsátor sörivőversen motorszépségverseny motorosfelvonulás és egyéb finomságok!!

Jöjjetek szeretettel várunk

Beugró: 1000ft
Sziasztok!
250-es Banditommal egy "kis" gondom lenne. Nem megy az egyik henger. (szemből nézve jobbról a 2.)
Tegnap megnéztük a szerelőmmel, kicseréltük a gyertyákat, illetve az egyik trafót epoxival körülragasztottuk, mivel el volt repedve, és arra gyanakodtunk, hogy félreadja a szikrát a vázba (test). (amúgy ez a henger, ami nem megy pont nem is arról a trafóról üzemel) Emellett az olajat is lecseréltük, bár nem hiszem, hogy ennek most lenne bármilyen jelentősége is. Szóval utána beindítottuk, és elmúlt ez a hang. De aztán mentem vele kb. 500métert, és újból ilyen lett. Ma megnéztem a másik trafót is, nem látok a burkolaton repedést, és sötétben nem látok kóborszikrát sem. Olyat is hallottam, hogy esetleg annak a hengernek a tömítésével lehet gond, kicsit beázik, és ezért nem indul. Ezt valahogy meg lehet kívülről állapítani?
Szerintetek mi lehet még az oka ennek a problémának?
Előre is köszönöm:
wins
szijasztok, a szeretett banditám eldósorba került, 350.000 potom pénzért, mert sürgős, hívj, mondom a részleteket, de jó vétel biztosíthatlak. 30/2841508
Hali!
Ez a fórum eléggé halott, Bandittal kapcsolatban inkább itt kérdezősködj: www.bandit.hu --- fórum
Üdv: wins