Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha úgy kezeled,mint a videón,ne is várj sokat.
Hali! Azért kérdeztem mert már volt egy pár motorom, de ilyen hamar egyik sem ette meg a láncot, még a KTM -em sem.(8500km-t bírt)! Folyton ápoltam teflonossal meg minden , de hiába bár nem is kíméltem ,de akkor is keveset bírt. Most 25000 van benne jelenleg a másodi rajta (RK) valamivel jobb.
Milyen olajat teszel a gépbe?
bocs, nem carbom
carbon
Üdv.
Szép a vasad!
Nekem 26,000km van bandikában,de a lánc még eredeti.
Most volt a szervízben müszakin+kötelezö szervizen,de csak első fékbetétet cserélltek.
Sajna a gumi az nagyon fogyocikk,a 4. van rajta hátul.

Laca!
Megkérdeztem a hátsó kis sárvédőt,hát horror az ár amiért adnák.
Azt mondták 200euró a carbom.
Ugyhogy az ebay-röl megrendeltem,ott csak 115euro.
További szép napot!!!
Mindenkit üdvözlök ,még új vagyok ezen a fórumon!
Egy kérdés: kinek mennyit bírt ki a gyári láncszetje? Már ha kellet valakinek cserélni.(bandit 600 N)
Én itt vagyok mindig.Cska ha senki semmit nem ír én mit írjak.Pl most elmesélhetem hogy holnap megyek tesztelni az új gyertyákat, lessz új olajszűrűm meg olajcsere is.Megyünk és csapatunk 1-et.Majd lehet lessz rolla videó is.
hali! unalom a 3-ön sehol senki
Pontosan, ez ált. így szokott lenni.Én is így vettem a Banditom, bár a különös hogy nállam nem lötyögött, semmi baj aa kormánynak, csak simán túl volt húzva.Fura
De most hogy minden jó rajta akkor is azt kell mondanom hogy kiválló gép.
Nem lehet hogy akormánycsapágya volt ki és túlhuzták hogy ne lötyögjön
Mentem már ilyen Bandittal félelmetes volt.

Jah, 5 sebességes ha elszált a 6.-ik! Amúgy 6 sebességes szovals zerintem tuti gáz van vele.Milyen 250-es Bandittal mentél? Sportkormányos vagy túrakormányosal?
figyu....most néztem 1 banditát 94es, és az volt írva hogy 5 sebességes, de amivel én mentem az 6sebis volt! Itt van valami gebasz, nem?
Nekem tetszik mind a kettő, viszont Zeal-lel még nem mentem! A Banditnak nekem nehéznek tűnt a kormánya, olyan érzés volt mintha a lámpa lenne vagy 20 kiló, és a kanyarokban szinte ellen kellett kormányozni! Teljesítményre nem rossz, bár pontos adatot nem tudok, a Zeal az kereken 40paci.
Huh, hát most nem azért mondom de szerintem a kisbandittal jobban jársz.Kényelmesebb, erősebb és szerintem szebb is bár ez meg ízlés kérdése.A lényeg hogy ha erősebb banditot akarsz akkor 92 szeptember előtti banditot vegyél és újítsd fel, (főleg mert ezekböl lehet alkudni is igencsak)vagy vegyél 92 szeptember utánit, de itt nagyon nézd hogy milyen állapotban van ugyanis hajlamosak túlárazni, ilyenkor alkudni szinte kötelező.A lényeg a mindig a hangon legyen, ha az jó és a motor nem húz egyik irányba se akor baj nem lehet.Yamaha meg szerintem nem valami jó, kényelmetlenebb, gyengébb, meg eléggé korcs lett szerintem.Megértem ha a TZR után azt hiszed a yamaha jobb mint a suzuki, de ha nem R/ill, R1 ben gondolkodsz, vagy ne másik TZR-ben akkor haggyad inkább.Az meg a másik hogy szerintem aki banditos mind eltudja mondani hogy ez egy új motoros élmény.Itt nincs olyan hogy kényelmetlen de gyors vagy fordítva.Ez a motor gyors is, pörgős, a hangja alegszebb a 250-esek között (600-as Gixer hang), kölsőt is lehet hozzá alakítani ha nagyon akarod.Én pl egyedivé alakítom majd egyszer h ameglessz rá a pénz, de így full gyárilag is nagyon használható kezes gép.Szerintem ne add lejebb.
Igen, gondolkazom rajta, hogy 250es 4T-t veszek! Tervben van a kis Bandita vagy Zeal 250.
Az lehet, d emivel a gyertyák a halálán vannak, gondolj csak bele, nagyobb lessz a hőértéke a gyertyának, ezáltal több benya kell neki, meg amúgy is a nyári gyertya volt benne.Ami mellesleg van vagy 8-9 éves.szoval tök halott.Meg az olajszűrőn, olajminőségen is múlik hidd el.Legalábbis kis köbcentinél igen is számít
Normál használatnál ki kellene jönnie 5 liter körül.
Rendben, állok rendelkezésedre.Amúgy azért kérdezted mert te is akarsz egy ilyet?
kösz a gyors választ, ha eszembe jut még valami akkor írok....
Természetesen ez az érték az új gyertyával és a karbiállításal valószínűleg változni fog, ez még a régi, "ahogy vettem" állapot.Amúgy ez a gép gyárilag is simán megeszik 7-8litert.Meg eleve gondolj bele 17-18 ezres fordulaton, szerinted a nagyobb nem enne ennyit? :)(ezt csak kérdezem, nem okoskodok, télleg nem tudom)A nagy fogyasztásrol még annyit hogy pl egy 125-ös RS is megeszik 7 litert simán.Én tudom hogy az 2T de kb azt lehet ehez hasonlítani.De amúgy most szombaton megyek kipróbálni a gépet az új cuccokkal, majd írok arrol is tapasztalatot.
Mellékesen a lányok imádják a gépet, sokan megnézik.
Szia Briant !

Elnézlst,hogy beleugatok a hozzászólásokba de a fogyasztásod nem sok egy kicsit ???
Nekem 650-es van és 130-as tempónál sem volt 5 liternél több a fogysztás.Igaz városi közlekedés nem volt benne de autópálya sem A járatás alatt mértem és ilyenek voltak,hogy 4.2 4.5 4.08 és egyszer volt 5.2 de ekkor a tempó is nagyobb volt mint 130 .
Szerintem lehet,hogy kicsit állitani kéne a mocidon ( csak feltételezem ) bár a 250 -es nél lehet,hogy ez a fogyasztás a természetes ??? , de azért a 12 litert azt sokank találom .... szerintem.

Bocs,hogy beleszoltam.

Egyébként jó látni,hogy kezd éledezni a fórum.
Tapizd...
Amugy a leghatásosabb ha az elsö kerék mögé fexel és egy gyors ismétlem gyors mozdulattal végig nyalod mind a négy leömlőt... és valakit odaállitasz hogy halgassa melyik nem sistereg! na az a henger nem jár! ennyire egyszerü!

amugy meg ha 4böl x nem megy akor erösen V2es hangja van a szerkezetnek.
Szerintem egyszerűbben is meg lehet nézni, hogy hány henger megy. Egy az, hogy ha csak 3, már akkor is sokkal másabb a hangja. Vagy tapizd a leömlőket:)
Hello.
Látom én kellek.Úgyhogy írok rolla.
Először is amit nagyon nézz meg az a teló.Bár az enyémen hibátlan volt, de pl nállam a kormány szorult, igaz ez csak beállítás kérdése volt.Másodszor a kilóméterben ne hidj, köze nem sok van annak ami bel evan írva.Jobb ha meghalgatod, ha szép tiszta a hangja akkor nem leszs vele gond.A hengerek működését is lehet könnyen ellenőrizni mert nállam ilyen problema is volt(gyertya miatt).Ha szivatón van és nem áll be egy idő után 6000-re a fordulat akkor csak 3 henger műxik.
Dönthetőségre nagyon jó, bár még túl sokat nem válaltam a hideg miatt.Ha nagyon magas vagy( mint én) lehet egy kicsit kicsinek fogod érezni de meglehet szokni.Utasszállítás kiválló rajta, nagyon kényelmes, rengeteg visszajelzést kaptam hogy nagyon jó.Erő meg a következőképpen alakul(régi gyertyámmal, újrol még nem tudok, de hát mint írtam így néh acsak 3 hengerrel voltam az utakon sajna.Eggyesben nekem sikerült kihozni belölle 65 km/h-t ami csöppet se mondható kevésnek egy ilyen köbcentiben.A váltó nagyon szépen veszi a sebességeket.Ami nekem a legjobban tecett az az hogy még a 6os fokozat is rendkívül használható, akár városba is(ha nem akarod szétpörgetni).2-3 ezer között nem csinál semmit a motor(ezt nem tom csak az enyém vagy a többi is).3000 fölött meglódul.% töl már árosba is simán használható.Az igazi ereje 10 ezernél jön meg, itt olyasmi érzésed van mintha 2T-n ülnél mert dob eggyet, meglök A motor (legalábbis az enyém) 19 ezret forog, de ezt csak akkor érdemes használni ha gyorsulsz vagy végsebességet akarsz nézni (menni).Az enyém vége szembeszélbe (és sajnos 3 hengerrel) plexi nélkül most 165 volt, de mihelyt megjön a gyertya megnézem újra.Az tuti hogy nem egészséges így 3 hengerrel menni vele, féltem is hogy szétbaszódik de nem lett baja, csak mostmá ilyet nem csinálok, főleg hogy eléggé csúnya volt így a hangja.Amire még figyelj az az olajszűrő és az olaj.Mindig csak a jó minőségűeket vedd (nekem a repsol bevált, esetleg Mobil 1), jah és az olajszűrőt évente 2x jó ha cseréled, ugyanis ilyen magas fordulat melett gyönyörűen elhasználódik.Fogyasztása nekem városba 6-7 liter között volt, de 140-es tempónál simán benyel 12-13-at is sajna.
ha bármilyen kérdésed van írj még, szívesen válaszolok amennyiben tudok.
kösz