Nekem az 1200S Bandit kb 8-at eszik laza 120-as tempónál 2 személlyel (mint a másik jószag, csak az 1500S LADA). Ez nekem rohadt sok a GS-hez képest. Ő 3.4-et evett ugyanilyen körülményeknél.(Miskolc-Nyíregy) Holnap megy vissza a gyári kipuff , oszt maj meglássuk
Bigmen, tökéletes a fogyasztásod. Sztm.
Elsősorban köszönöm az elismerést, másodsorban meg szerintem nyugodtan be lehet zárni ezt a boltot,mert nem igen van rá vevő.
De azért nem ártana feltötlteni új áruval.
Lehetmogy ez a baj.
Ma sikerült leguritani kb 100-120 km-t.Az útvonal Zsámbék- Perbál - Tinye - Piliscsaba,majd vissza ugyan ez az útvonal kiegészítve Szomor- Gyermely -Csapdi - Bicske - Biatorbágy.Találkoztam pár motorossal is.Ami a lényeg tankoltam az M1 autópálya mellet a Pátyi benzinkútnál 12.70 litert és a megtett út 311 km volt a fogyasztásom ennek alapján 4.08 L , szerintem ez nem rossz.Mi a véleményetek jó ez a fogyasztás egy 650-es banditnak,hozzáteszem,hogy 100 km/o fölé nem mentem mert még bejáratós.
Köszi.
Nem, még messze vagyok attól, hogy eladó bandikkal szemezgessek. Most suli van, utána jó sok munka, pénzt gyűjtök. A motorvásárlás majd valamikor szezon vége felé lesz aktuális.
Ja, és jogsim is csak most nyáron lesz...
Egy 125-ös Cagiva endurom volt. (pontosabban még van, holnap jönnek érte... )
Egy 1.2-es Bandit kéne. Igazából teljesítményre elég lenne a 600-as is, de azt pörgetni kell. A nagy bandita meg két személy alatt is vígan megy erőlködés nélkül, azt nem kell forgatni.
Anyagi okokból valószínüleg egy régebbi fajta lesz, amilyen pl. Cool gépe. (bandit.hu)
Ja, és mindenképp N verzió, nekem a kereklámpás nagyon bejön. Naked is?
Safee!Banditod van?Én egy haver kérésére írok ez ügyben.Nekem Thunderacem van Pirelli Diabloval hátul.Elöl Pirelli Dragon Supercorsa.Nagyon jó Az első hamarossan elfogy Utánna elöre is Diablo de abbol a corsa.Nem árt ha az eleje nagyobbat fog.Kérdeztem a Pásztoyit a Diablo futásteljesitését illetöen:7000-12000e km.Az nem rossz.Nekem kopik a lábtartó annyira ledöntöm és egyszer sem csúszot meg.Nem tudom,hogy viselkedne 1.2es Banditon ez a guma!?Szerintem ok.A Conti Force-ról hasonló jókat hallotam.
A Pannónia Ringen nagyon sokat kellett szenvedni vele, egy bizonyos ponton semmi szín alatt nem akart jobban dőlni. A célegyenes végén féktávon pedig folyton megcsúszott, hiába, a Banditon nincs csúszókuplung. A guminyomásból engedtem vissza, akkor sokkal jobb lett, de főleg az első nagyon elkezdett mállani, a gumi szélén apró cafatok lógtak, amikor a boxba hajtottam... Arra végig ügyelve, hogy nehogy kicsúszás legyen a dologból, sikerült egy 2:46-os időt mennem olyan Macadamokkal, amikben már 8000 túrázós km volt. Ez egy elég gyenge idő, de ha meg úgy nézzük, az SV kupában a 12. helyről rajtolhattam volna, nem is rossz. Kiváncsi leszek, hogy a D208 hogy fog viselkedni!
Én keszthelyi vagyok, elsősorban a Balaton-Felvidéken motorozunk (Tapolca-Zánka szakasz, Tapolca-Veszprém szakasz stb.), de gyakran megyünk a Mecsekbe is, az Orfői-tó környékére. Ott viszont elég nehéz a Bandit, de ha megszokod, elég szépen lehet vele motorozni!
A gyári Macadam-okat azért nem kell fikázni, 1.2-es Banditomon a hátsó 13.000-et ment el, az elsőt most vettem le 16.000-nél. A tapadással komolyabb gondom sosem volt, az viszont igaz, hogy a Pannonia Ringen picit meglilultak, és rendesen mállottak is. Az egy túrásabb jellegű gumi, de mondom, sem a Mecsekben, sem a Mátrában nem vallottak szégyent.
A hátsót Pilot Road-ra cseréltem, túl nagy különbséget nem éreztem. Csak az a gond, hogy a Pilot Road nagyon drága. Az elsőre Dunlop D208-at tettem fel, és ha eljön az ideje, a hátsóra is azt fogok. Nagyon szép mintájú gumi, és az ára is megfizethető.
A 15.000, meg 17.000 km-eket én nem hiszem el, hiszen azokhoz jóval keményebb keverék kéne, mint a Macadam volt, ami úgy birta ki a 13.000-et, hogy az utolsó pár 100 km-t már kopóréteg nélkül, az alaprétegen motoroztam. Ha meg keményebb, akkor kevésbé is tapad. Ezért valami kompromisszumos megoldás kell, szerintem a D208 ilyen.
Nekem az 1200S Bandit kb 8-at eszik laza 120-as tempónál 2 személlyel (mint a másik jószag, csak az 1500S LADA). Ez nekem rohadt sok a GS-hez képest. Ő 3.4-et evett ugyanilyen körülményeknél.(Miskolc-Nyíregy) Holnap megy vissza a gyári kipuff , oszt maj meglássuk
Bigmen, tökéletes a fogyasztásod. Sztm.