Én minden kritikát szívesen fogadok. Ha valaki elmagyarázná nekem, hogy hogyan csökkentheti egy sportdob a fogyasztást, megköszönném. Egyszerűen nem látom az összefüggést. Max annyi, hogy nagyobb a moci hangja, és nem huzatgatja annyira az emberke... De ennél jobb magyarázatot nem tudok a dolgora.
Attól h annak tartod, még nem hülyeség. Lecsó is írta egy topicban valahol, h a céges fz6-uk bos dobbal 1 literrel(!!!!) kevesebbet kajált. Más kérdés, h 50 tankolás átlaga nem hazudik. Én se tennék fel sportdobot semmi pénzért, de attól még más motorján szeretem hallgatni.
A Bandit már széria dobbal is 105-110 lóerő között van. És nagyon sokat dob rajta egy sportdob. Bár én a fogyasztáscsökkenést hülyeségnek tartom. Ott valami más a helyzet.
Hol él jobban a motor? Csak magas fordulaton észerevehetően jobb, vagy az egész fordulatszámtartományban jobban megy? Milyen dob?
Egyébként én személy szerint a falra mászok a visszadurrogó kipufogótól, és nem is egészséges szegény szerencsétlennek... Más motorján tök jó elhallgatni, ahogy kanyar előtt visszadurrog, de én a saját motoromon nem tudnám elviselni. Főleg mert inkább túrázós vagyok.
Örömmel látom, hogy feléledt a topic! Szeretném megkérdezni, hogy mért-e valamelyőtők fékpadon 1.2-es Banditot? A gyár által megadott 98 lóerő szerintem valótlan, mert az enyém USA Yoshimura RS3 dobbal 122 lóérőt és 119 Nm-t produkált. A dobcsere nem jelenthet 24 lóerőt... Nem?
Fogyasztásotok hogy alakul? Én 52 tankolás átlagából 6,09-et, míg a dobcsere után 43 tankolás átlagából 5,91-et tapasztaltam. Ezek szerint a katalizátor kivétele "felszabadítja" a motort, mert nemhogy erősebb lett, de kevesebbet is eszik. És azt nem kell mondanom, hogy motorféken hogy durrog vissza! :-)
Óh, bocsi! Az a helyzet, hogy én egyszer a Te mocidról betettem egy képet egy másik banditos fórumba. Mivel valahol a neten találtam a képet így gondolom publikus... De ha ez valahogy mégis bármiféle visszaélésnek vagy egyszerűen pofátlanságnak számít, akkor ha akarod, töröltetem azt a hozzászólást.
A 26-os hozzászólásban leírtam, hogy nekem nincs ilyen motorom, csak bátyámnak van egy 1200-es Banditja. (Pontosabbn most már csak volt, de ez most lényegtelen...)
És a válasz:
"Safee: akkor neked 1200-est kell venned mert arra is annyi a biztositás"
"Ja bocs azért vettél olyat ugye?"
Szóval ez lehet, hogy csak "primitív" szellemi tulajdonságomból, intellektuális kapacitásom kicsiny méretéből adódik, de nem értem...
Nem is azt mondtam,hogy kimotoroztam a GS-t én csak ajánlottam másnak.
Másik kérdésedre válaszolva:Szerdán vagy csütörtökön lesz meg a gép már ki vanfizetve csak a paírmunkákra kell várni (Okmányiroda vagy lehet azt is mondani,hogy Hányokmán-iroda) ez az ügyintézés magasiskolája.
Teszek fel képet ,de ez a katlógusból való egyébként ugyanilyen lesz.
köszönom a tanácst meg gondolkoznom kell rajta nekem is eszembe jutott már a GS,de nekem nem tetszik az hogy 500ccm és 48 paci holot egy 400-as Bandit 66 lóerős.Egyszer volt szerencsém kipróbálni egy ilyet és nagyon megtetszet.kis agreszív motor és szép és sports és igazi.Ja és még azt hozzá tenném hogy állítólag van érzékem a motorozáshoz nem akarom elbízni magam de jó ha tisztába vagyunk tudásunkal,például az azért nem semmi úgy menni egy ETZ-vel a Mátrába hogy a haverom a 750-es kawával nem bírt utánnam jönni.Nagyon örülök hogy végre van kivel beszélni ilyenekről mert a tél maár kezd megbolondítan és így egy kicsit olyan mintha motorozék.
Hol él jobban a motor? Csak magas fordulaton észerevehetően jobb, vagy az egész fordulatszámtartományban jobban megy? Milyen dob?
Egyébként én személy szerint a falra mászok a visszadurrogó kipufogótól, és nem is egészséges szegény szerencsétlennek... Más motorján tök jó elhallgatni, ahogy kanyar előtt visszadurrog, de én a saját motoromon nem tudnám elviselni. Főleg mert inkább túrázós vagyok.
Örömmel látom, hogy feléledt a topic! Szeretném megkérdezni, hogy mért-e valamelyőtők fékpadon 1.2-es Banditot? A gyár által megadott 98 lóerő szerintem valótlan, mert az enyém USA Yoshimura RS3 dobbal 122 lóérőt és 119 Nm-t produkált. A dobcsere nem jelenthet 24 lóerőt... Nem?
Fogyasztásotok hogy alakul? Én 52 tankolás átlagából 6,09-et, míg a dobcsere után 43 tankolás átlagából 5,91-et tapasztaltam. Ezek szerint a katalizátor kivétele "felszabadítja" a motort, mert nemhogy erősebb lett, de kevesebbet is eszik. És azt nem kell mondanom, hogy motorféken hogy durrog vissza! :-)
Érdekel valakit Sport kipufogó ???
Ha igen tudok egy illetőt aki gyárt minden típusra.
Páááá....
De "U"-val kezdődik, nem?
Nekem is Suzuki Banditám van, 650s piros színű! Álomszép, és nagggggyyyyyoooonnnn jóóóóó!!!! IMÁDOM! :)
A 26-os hozzászólásban leírtam, hogy nekem nincs ilyen motorom, csak bátyámnak van egy 1200-es Banditja. (Pontosabbn most már csak volt, de ez most lényegtelen...)
És a válasz:
"Safee: akkor neked 1200-est kell venned mert arra is annyi a biztositás"
"Ja bocs azért vettél olyat ugye?"
Szóval ez lehet, hogy csak "primitív" szellemi tulajdonságomból, intellektuális kapacitásom kicsiny méretéből adódik, de nem értem...
Kit vagy mit nem értesz ????
Nem is azt mondtam,hogy kimotoroztam a GS-t én csak ajánlottam másnak.
Másik kérdésedre válaszolva:Szerdán vagy csütörtökön lesz meg a gép már ki vanfizetve csak a paírmunkákra kell várni (Okmányiroda vagy lehet azt is mondani,hogy Hányokmán-iroda) ez az ügyintézés magasiskolája.
Teszek fel képet ,de ez a katlógusból való egyébként ugyanilyen lesz.
nem tudtok eladó kipufogót gsf 650 banditra (2005)?
de nem gyárit
előre is köszi
yam
Nekem a 400-as már csak a biztosítási kategória miatt nem kéne. Ha már annyit fizetek rá, mint egy nagyra, akkor legyen egy picivel nagyobb. Vagy nem?
Sajna nem az enyémre , bátyáméra... Nekem még nemtom mikor lesz mocim, de nekem 1.2-es Bandit kell. Vagy Yamaha XJR, de arra nem sok esély van...