Lejjebb írtunk erről többet. Nekem túrán 5 körül, szerpentines vegyes túrán 7 alatt, a többi rád van bízva.....akinek hamar fogy a gumija annak gondolom 8-9 körül, nekem afölött csak 3-szor evett és persze pálya. Az SV1000-em többet evett.
Kösz, most épp nem kell mert vettem dunlopot, de legközelebb az lesz. Nekem is van egy kontaktom ami olcsó, de az számlanélküli én meg csak számlára vennék. A kékhold mondjuk jó, annyival többet megér.
Új gumikkal kapcsolatban keressétek Mcemrut!
címe: mcemru(kukac)freemail.hu
nekem elég jó áron hozott már jópár gumát, többek között M3-at is(ami nekem Busán nem nagyon tetszett, lomha lett vele a motor kanyarban a pilot power 2ct-hez képest(igaz ez Busa))
Én is tegnap szoltam gumisnak, hogy szükségem lesz egy pár (első, hátsó) metzeler sportec m3-asra. Azt várom a legjobban idén. A gyárinak ahogy nézem lassan vége (5500). Mennyi volt kivetetni a környezetvédelmi tiltásokat? Agonál?
Nekem M3-as van. Én korábban is sokat gyűrtem ezt a típust. Az én vezetési stílusomhoz nagyon megy. Elvileg a 6"-os felnire bátran feltehető a 190-es méret is. Én azért nem választottam, mert az az egy centi is számíti a tapadásban kigyosításkor. Aki űberkanyarvadászpályaguru, az tegyen fel 190/55-öst PilotPower 2CT-t (az jó hegyes). Billeg mint állat, de ha megszokod, álom az íveken (csak hát azok között egyenes van ugye...)
Én nem vettem ár pkekót és így is tök jó. Igaz, hogy csak 300-ig forog le, pedig a mérőpadon a 309-et is vitte
Mindegy nekem elég ez is. Nem megyek hosszúkat autópályan (arra a busa való). Aki meg igazi túraplekót akar, az vegyen DL650-re valót és eszkábálja fel valami rudazattal (mer' az az igazi túraplexi)
Először én is azon agyaltam, a matt marha drága volt. Nem is értem a hatalmas árkülönbséget mert a forma közel ugyanaz anyag sem több....lehet, hogy a kínai melósok bére sok akik a fényeset polírpapírral bemattítják.
Még jó,hogy ilyen kis stöpszli vagyok..Anno a z750-re tettem én is plexit de az optikán kívűl semmi de semmi haszna nem volt..sőt talán még rosszabb volt mint előtte.
Én 194 cm vagyok. A GSR-en a nagyplexi volt, a bogarakat a ruhámról elterelte, de a sisakomra nyomta a szelet, és már a végén füldugóval mentem. Eladtam, és a sisakom ( SHOEIXR1000) nagyon csendes lett......
Az ermaxos plexiket a motogpben és a superbikban is használják. Drágábbak, de jobbak. A B-kingre nem akartam tenni, nekem nem tetszik. Inkább elvállalom a zászló szerepét .
Heló, én 3 centivel vagyok nálad alacsonyabb, a rossz hírem az, hogy nekünk nem gyértanak motort. Próbáltam sok féle tesztgépet, meg haverokét, nekem csak a tök csupasz jön be. Ott egyenletes a szélnyomás, nincs turbulencia, ez egy jó sisakkal egész napra-garantálja, hogy 140-150-nel mehessek, ha erre van szükség.
Nekem ilyen gépeken mint r1200rt, fjr1.3 is vadállatul csapkodta a fejem a szél, akárhova tettem a plexit. Én ki nem bírnám azokon egész nap. Még használható szévédelem komám aprilia falcoján volt, de az meg egy inkvizíció, olyan kényelmetlen.
Előző motoromon volt egy kis plekó, valamivel magasabb, mint Tsanyié. Már az is rázt a fejem, de 10-20-szal magasabb utazó engedett meg.
Ok, hogy szép a motor, ahogy van, de a motorozhatóságát próbálja meg mindenki a maga módjára javítani. 192 cm magas vagyok, én aztán télleg küzdök a széllel, én sem akartam "elcsúfitani", ezért a gyári kissebbekből választottam. Nekem az SV1000S-emen elöször gyári, majd ermax-os volt (Motorparts Kft), aztán tört a mocim és kipróbáltam a F.Fabbri-t (Motorline Kft). Sokkal jobb volt az ermax plekó.
Vegyesbe öszintén!
címe: mcemru(kukac)freemail.hu
nekem elég jó áron hozott már jópár gumát, többek között M3-at is(ami nekem Busán nem nagyon tetszett, lomha lett vele a motor kanyarban a pilot power 2ct-hez képest(igaz ez Busa))
Mindegy nekem elég ez is. Nem megyek hosszúkat autópályan (arra a busa való). Aki meg igazi túraplekót akar, az vegyen DL650-re valót és eszkábálja fel valami rudazattal (mer' az az igazi túraplexi)
Nekem ilyen gépeken mint r1200rt, fjr1.3 is vadállatul csapkodta a fejem a szél, akárhova tettem a plexit. Én ki nem bírnám azokon egész nap. Még használható szévédelem komám aprilia falcoján volt, de az meg egy inkvizíció, olyan kényelmetlen.
Előző motoromon volt egy kis plekó, valamivel magasabb, mint Tsanyié. Már az is rázt a fejem, de 10-20-szal magasabb utazó engedett meg.