Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zsír A kormányhoz kellett módosítani a fékcső hosszát? Látom, a képen már fém van rajta.
Most esett le a hiszti.
Nem én hisztiztem, hanem hogy bandit tulajok hisztiztek.
Na így már értem.
Ezt benéztem.
Ez egy LSL alu kormány.
De a hisztit továbbra se értem. Én nem vetettem le a gyári gumit a szalonban.
Neked azért nem ért le a kipufogó, mert a lábtartód lejjebb van és attól nem tudtad ennyire dönteni. (ez a kép egyébként nem gyári gumival készült...)
A hiszti az volt, hogy a szalonban vetették le a gyári gumikat, mert hallották, hogy nem tapad. Ilyen képem nekem is van, de érdekes, nekem nem ért le a kipuff, pedig gyári. Apropó, milyen kormány az?
Hiszti? Miről beszélsz?
Nekem is volt Banditom én is karcoltam a lábtartóvan. Ennek egy marha egyszerű magyarázata van: a Banditokon alacsonyan van a lábtartó. Nekem akkor lett motorozható a Bandita, amikor a hátsó rugóstag csere után kb. 5cm-el ki lett emelve a hátulja. Na akkor már jól fordult és nem csörömpölt állandóan a lábtartó. Lásd mellékelt kép (amúgy a kipufogó is leért volna, ha nincs kiemelve a segge)
Azt meg hogy? Mindensetre érdekes élmény lehetett.
A nagyobbik gond, hogy nem csak a segge megy el hanem meglepő módon az eleje is. Sima gázelvételnél 100-nál utassal az eleje csúszott meg úgy, hogy az utas is megkérdezte megállás után, hogy mi volt ez?
na jó, de a srác szerintem a száraz útra gondolt.....azért őszintén, 184Le vizes úton akármilyen gumival eltekeri a seggét. És a BT14-nél szarabb nem lehet, az csúszott mindenen.
Azért van különbség, itt váratlan csúszásról beszélek nem olyanról ami azért előre látható. Persze még nem stem vele, de ez néha inkább a szerencsének köszönhető. Az is igaz viszont, hogy esőben tavaly kimondottan sokat túráztunk, a 17000km legalább fele esőben történt.
Pont a fémfékcsövet nem hiányolom róla, végre egy Suzuki aminek jó a féke. Persze ha húva jól mennék lehet, hogy felpuhulna, de ez a veszély nem fenyeget.
na jó, de milyen motor nem csúszik vizen?
valami autóhifis a srác. Nem értem, emberek minek csinálnak ilyeneket. De a fém fékcsöveket már rá is rakatta, pedig egy percet sem ült a motoron...
Ez a hiszti a banditoknál is megvolt. Érdekes, én a gyári "bakelit", "csúszós", "kemény" gumival 1.5 centit daráltam a lábtartóból. És nem pályán.
Remélem nem egy szomorú cikk lesz a végeredmény a lánglovagokon.
Meg 3000km-rel motort eladni...hova járt vele, fagyizóba?
Ezt mondjuk jól hallotta, ha vizet látsz eleinte rögtön B fokozat és csak óvatosan. Legalább ebben jól járt el a srác.
ja, azt elfelejtettem írni, hogy a srác még mielőtt elvitte a motort levetette a gyári gumit és Metzeler M3-at rakatott fel, mert azt hallotta, hogy a gyáriak csúsznak
Ok, érdeklődök.
Műanyagban nem vagyok nagyon otthon. Annyit tudok, hogy az Evotech-es gombák acetál-ból vannak (legalább is az angoloknál így hívják). Valami magas kopásállóságú és magas olvadáspontú cucc kéne.
Holnapután megyek be melózni(francot csak úgy teszek) és akkor megkérdezem. Anyagminőség is kéne, bár szerintem ajánl valamit úgyis a srác ha megmondom mire kell.
Tervek megvannak. Csak alapanyag kell, meg forgálcsoló brigád.
Megkérdezed, hogy tervek alapján megcsinálják-e?
Az egyik legnagyobb műanyag forgalmazóval és termékgyártóval napi kapcsolatban vagyunk. Szerintem ők legyártanának bármit akármilyen műanyagfajtából. Vink Plast a cég.
Már volt szó róla, hogy esetleg "utángyártatok" bizonyos gombákat.
Sajnos rossz hírem. Azt a helyet, ahol csináltattam volna szintén elérte a válság... Szóval egyelőre nincs gyártási hely (se alu forgácsoló, se elox műhely...). Szerintük kb. két hónap mire meg tudják csinálni a legközelebbi rendelést (csak pár napot melóznak egy héten és most figyelik a fusit...). Szóval akinek sürgősebb ennél, az rendelje meg a "rendes" gyártótól. Én is megrendeltem a fiúknál, ha lesz készleten, akkor úgyis szólok.
Bocsi, hogy előre beetettem mindekit, aztán nem jött össze. Nem rajtam múlt.
Bátraké a cseresznye
Meg asztán a szervíznek is meg kell élnie...

Nagyon várom már basszus...jobban mint a z utazást