Nézzél kinti oldalakat hátha lehet olcsóbban is venni, nekem Bandito szerzett 3 pár bukógombát kintről harmadáron az ittenihez képest és linkelt anno olyan oldalakat ahol alkatrészt is árultak hozzá. Pl. az oldalidom amiben az index is van szinrefújva 22000huf-ra jött ki +posta.
Egy nagy ütést kapott a műszerfalam Középen. Elfolyt a kristály mondhatnám úgy is hogy három részre repedt. minden funkcionál úgy ahogy kivéve a benzinszintmérőt + km állás meg úgy mindent ami középen található. Naggyából belőttem ,hogy hanyas fordulaton megy a bringa 50nel (3/1800) egyelőre ez a lényeg. Úgyhogy gyűjtögetni kell úgy 220 ezret az órára.
Azért köszi az infót, de ezt még a jóistenke se tudja megjavítani
Jé ennek a blokknak másképp van az osztósikja!
Amúgy én inkább azonosítom be:
behajtó tengely( vagy primer tengely a primer áttételtől) ,
és kihajtó tengely ( vagy szekunder tengely, a szekunder átételhez).
És inkább fogaskerék párokról teszek említést. Az egész ritkán megy a levesbe. A kapcsoló körmök , és árkok kikopása esetén ugyan szomszédos fogaskerékpárokat érint a dolog, de ritkán az egész összeset. Bár ha mindegyik fokozat küldve van akkor...
Na mindegy vissza a B-kinghez.
NNaa. valamikor össze kéne ütni egy Béla Király találkozót.... sztem elég negy feltűnést keltenénk, bár ha jól meggondolom egy kezemen meg tudnám számolni mennyi a hadrafoghtaó BK tulaj.
Az enyimbe mán "csak" egy műszerfal kell , így elég gáz vele járni mert pont a közepén folyt ki a kristály és csak ballra indexem van + fordulatszám+seb. fokozat. De majd szólok a jézuskának és remélem karira hoz egyet. ha nem akkor ha tud valaki bontottat szólhat :-)
Pisti!
Én csak megyek és alacsony fordulaton is csak pöcgölgetem a váltokart felfelé kuplung nélkül és simán veszi,minden gond nélkül,NAgyon megszoktam már a váltást igy!A kuplungot 2 személy esetén használom,finomitás képpen hogy a bukók ne koccanjanak az utasnak köszönhetően.Én igy motorozom és mikor meglendülök öröm hallani ahogy durrog a kipu a gyors váltás miatt
Majd ha egyszer lesz alkalmunk megismerkedni és akkro majd látod,hogy nálam ez igy megy igazán...
Azért köszi az infót, de ezt még a jóistenke se tudja megjavítani
Amúgy én inkább azonosítom be:
behajtó tengely( vagy primer tengely a primer áttételtől) ,
és kihajtó tengely ( vagy szekunder tengely, a szekunder átételhez).
És inkább fogaskerék párokról teszek említést. Az egész ritkán megy a levesbe. A kapcsoló körmök , és árkok kikopása esetén ugyan szomszédos fogaskerékpárokat érint a dolog, de ritkán az egész összeset. Bár ha mindegyik fokozat küldve van akkor...
Na mindegy vissza a B-kinghez.
Az enyimbe mán "csak" egy műszerfal kell , így elég gáz vele járni mert pont a közepén folyt ki a kristály és csak ballra indexem van + fordulatszám+seb. fokozat. De majd szólok a jézuskának és remélem karira hoz egyet. ha nem akkor ha tud valaki bontottat szólhat :-)
Én csak megyek és alacsony fordulaton is csak pöcgölgetem a váltokart felfelé kuplung nélkül és simán veszi,minden gond nélkül,NAgyon megszoktam már a váltást igy!A kuplungot 2 személy esetén használom,finomitás képpen hogy a bukók ne koccanjanak az utasnak köszönhetően.Én igy motorozom és mikor meglendülök öröm hallani ahogy durrog a kipu a gyors váltás miatt
Majd ha egyszer lesz alkalmunk megismerkedni és akkro majd látod,hogy nálam ez igy megy igazán...