Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a szerkezet a kilométeróra hibáját hivatott kiküszöbölni (+/. 99 %-ban állítható, áttételcsere esetén jól jön), magyar gyártmány, és Magyarországon az ÁGO motors forgalmazza
Louisból származó 20 eurós?
Tényleg, akik vettek belőle nem irogatnának? Már lehet, hogy 20-an is vagyunk.
Akit érdekel megvan még a fekete Béka 2530000.ért, de csak egy darab és új, idei. 1-2 hete a Hollósnál eladtak 5db-ot 2350000-ért. Ezután listaáron adják(de meddig ).
A hátprotektor mellé lehet betenni és szivargyújtóról mükszik. Ma amikor elindultam kb. 6-7° volt és a pályán 130-140-nél befűtötte a ruhát, városban ki kellett kapcsolnom mert rámsült. Nyilván hidegebb időben jobb lenne elöl, de erre is megvan már a megoldás, nejem varr rá huzatot és előre be lehet tenni a kabát alá. A madzag elég hosszú mert nekem a kormányon van a szivargyújtóaljzat és kényelmesen elér odáig.
MEsélj csak, miféle gönc ez?
Bevált a fűtés, a városban le kellett kapcsolnom. Jól elirogatok magamban.....
Megyek egy kört, legalább kipróbálom milyen a fűthető betét a ruhába.
Valaki?
Ez mi? Aki tud németül leírná pár szóban? : http://www.b-king-shop.de/elek...
Tavaly az SV-vel mentem szilveszterkor a hóban egy kört a környéken, idén is lehet, hogy leviszem a motort oda ahol szilveszterezünk. Egy kis latyak nem riaszt, de persze a hó igen.
Hóban is nyomod? A hideg nem para, de én hóban nem merem, csak a Simsonnal.
Na ezért inkább motorozok télen is így nem kell kivenni semmit.
Én már elraktam téli álomra a gépet. Kivettem az aksit is. Ilyen szarul rökzített aksit már rég láttam. 10 percig szarakodtam, mire sikerült kipiszkálnom a gumiszalag karabinerét az akasztóból...
Jobb is télen a slick.
Sportec M3-at teszek fel tavasszal. Már meg van, de nem akartam télire rátenni.
Nekem az SV1000-nél 21500-nál volt lánccsere. Addig ez nem fogja bírni. Milyen gumit tettél fel?
Hatezresnél kellett kicsit utána állítani, de nem volt vészes. Szerintem egy ilyen erős gépnél a 15e-20e közötti lánccsere teljesen normálisnak mondható (sőt), ha az ember nem csak alapjáraton használja
Tehát nemsokára kuka...
A láncod hogy bírja? Nekem most kezdett kicsit nyúlni, igaz szakaszosan.
Nekem 7000-et ment el és a csak a széle (jobb) ment tropára. A közepe még elmenne egy pár ezret.
Én úgy tudtam, hogy a Micron csódbe ment nyáron...
Nemcsak GS500 hanem a lány aki velünk volt kiscsopperrel jött ezért a tempó 100-110 volt a túrán. Ha a lányomék is jönnek normál tempóban gurulunk, de ha valaki mégis lemarad azt megvárjuk, a kanyargósabb részeken előremegy aki gyorsabb, akik velünk szoktak jönni nem ijednek meg, hogy elhagyjuk őket.
15500-nál eltünt már a közepe, igaz az utolsó 7-800km-en. A motorfék kímélést úgy értem, hogy nem lökök vissza állandóan kettőt-hármat mikor lassítok, a csúszókuplungot is csak párszor éreztem. Mondjuk először akkor amikor az 577-en voltunk és még csak 400km volt a gépben, az egyik kanyar előtt visszatoltam és vártam azt a hatást mint az SV1000-nél volt és amikor elmaradt annyira meglepődtem, hogy fékezni is elfelejtettem. De megúsztam és mostanában már hozzászoktam valamelyest.