A szomorú, hogy le akarták venni a gyújtáskulcs takaróját(gondolom keresték a középső műanyag egyik rögzítőjét) és sajnos sikerült is nekik....az eredmény: kétoldalt a csavarhúzó karistolás nyoma és a feszegetés hatására eltört a rögzítőfül a gyújtáskapcsolót takaró műanyagon ami különben bajonettzár jellegü rögzítéssel bír.
Elsore kemeny dio, de banditoval mar ketszer legszuroztunk, mint azt talan lentebb emlitettem is az irasomba. A tepozaras bepattintos rogzitesek nem nagyon loptak be magukat a szivembe, de 300 ig ezek is a helyukon tartjak a furdokadat... bar esetenkent 2 ember kell, egy aki tartja motort meg a masik tuszkolja vissza plasztikot. A legkenyesebb a kormany nak mogott a bal oldal , na az nehezen pattan vissza elsore, de azt hiszem az uzem meleg allapot segit egz kicsit mert akkor lagyabbak a cuccok...
A járgány királyságában kétkedő sporttársak figyelmébe ajánlom a tegnap megjelent (2008.okt.) Motorrevüt, melyben az Alpen-Masters kapcsán teszteltéked a gépet. Pont azt írták róla, ami az én tapasztalatom is, úgyhogy ajánlom mindenki figyelmébe.
Egyébként saját kategóriájában (Big Bike) mindenkit toronymagasan lenyomott és a döntőben 3. lett
Nem mintha nekem nem lett volna Banditom...
Az zavart meg, hogy minden Bandit olajos viszont én a vizesre gondoltam
A régi Bandeszban minden fokozat hosszú volt
Azért, mert a Banditban a 6-os csak egy "pihentető" fokazat. A Királyban viszont az is egy teljes értékű fokozat. Kérdezd meg Istvánt milyen meglepő dolgokat tud művelni emiatt 6.-ban
Amivel próbálták nem új volt, de miután az egymással való gyorsulósdi erősen pilótafüggő is és nemcsak a motoron múlik lehet, hogy egyszerüen csak jobb volt a gixeres srác....
Az a helyzet, hogy a gyorsulás nem csak a teljesítmény és súly kérdése. A gyorsulás attól is függ, hogy milyen fordulaton adja le a motor azt a teljesítményt (nem véletlen, hogy egyre jobban próbálják a gyártók feltornászni a fordulatszámokat). Mivel a 750-es Gixi majdnem 50%-al magasabb fordulaton adja le a csúcsteljesítményét, ezért simán lehet, hogy jobban gyorsul.
Bár a számadoatok ezt nem támasztják alá, mert a Király (széria) 8,1mp-alatt van 200-on, a 750-es meg 9,2mp körül van (az újról most nem találtam pontos adatot)
Nem jól értetted. Padon lett leforgatva óra szerinti 309-ig. Tehát az óra nem tud 309-nél többet mutatni széria áttételezéssel. A 6-os elég rövid a gépben ezért van az, hogy 300-ig el tudja tolni magát keréken is.
Elért pontokban ez nem mérhető, szubjektív érvek döntöttek a végén (meg gondolom a lobbi )
Egyébként saját kategóriájában (Big Bike) mindenkit toronymagasan lenyomott és a döntőben 3. lett
Az zavart meg, hogy minden Bandit olajos viszont én a vizesre gondoltam
A régi Bandeszban minden fokozat hosszú volt
(óra szerinti 200-ról beszélünk)
Bár a számadoatok ezt nem támasztják alá, mert a Király (széria) 8,1mp-alatt van 200-on, a 750-es meg 9,2mp körül van (az újról most nem találtam pontos adatot)
Sisak plexi!