Én mindig mondom , hogy ez csak egy ilyen kisded számháború! Az én motorom úgyis mindig 2 -vel erősebb mint a tied!
Akárhányszor szajkózom is el , mindig sokan maradnak akik nem fogják érteni, hogy tuningolás lényege sem az hogy mennyit tőr fölfele a függvény leghegye a padi méréskor , hanem hogy mennyivel nő a függvény alatti terület. ( Bár néha rájövök, hogy nem is tudják sokan mi az a függvény)
A másik topicban idéztem: Talán Agó mondta: A motorosok naaaaaaaagy többségével az a baaaaaaaaaaj hogy nem végteljesítményen használják a motorjukat, vagy nem tudják ott használni, ezért erre egy tökéletes megoldás a PC, ami minden ford tartományban emeli a motor nyomatékát és ezzel az arra pontra számolt teljesítményét is.
De kit érdekel a max teljesítmény esetleg a néhány donort?!
A B-king egy remek konstrukció, kicsit szükebbre szabott lehetőségekkel, és néhány megalkuvással suzikis "minőségben". (PONT!)
"az a gyári 184 ló meg mese habbal." Ezt nem értem! Több , vagy kevesebb? Mérted , méretted, vagy a csulódon mért nyúlást regisztráltad?
Ha az itt általam bemutatott tuningolt motor gazdájával kivánná eszmét cserélni, őt itt http://www.motorozz.hu/main.pl... találod meg, de be kell regelned.
tegyél már fel légyszi pár képet a mocidról had nézegessem Yoshi dobokkal iszonyat jól néz ki!én is lehet hogy veszek 1 B-kinget ha minden össze jön!ha nem akkor majd jövő tavasszal!
kérdem lenne, hogy kb hányan lehetünk az országban akinek béla királya van? májusi adatok szerint 8 bringát adtak el és ebből 2tesztmotort törtek rommá.
ja van fasza kis tunying. egy "chip" annyit tesz hozzá, hogy most nekem 1esbe kb 7000 fordulaton emeli az elejét / hiába vagyok mázsán felül / ezzel megmár 3000 től........ iszonyat, hozzáteszem nem gyári kidörrentő van rajta hanem yoshi. a vége 276körül van ezzel pedig 300 (addig mér az óra) viszont még van hátra 1500-1600 fordulat. Én nemigazán ajánlom kezdőknek, oké én se vagyok rossi.
BRUTÁLIS pár hónapja hajtom, és mondhatom nincs ellenfele. az a gyári 184 ló meg mese habbal.
ESZI A GUMIKAT.
Kicsit visszakanyarodva témához, kedves barátom hiányolta hogy nem fényeztem a vasát a fórumon miután vasárnap végre egy szlovák donovaly kanyar után végre módom volt kipróbálni a B-king-et Yoshimuradobos, sportlégszűrős, Power Commanderes tiltás nélküli állapotban. De csak hazafele mertem elkérni a vasat, gondolván ha összetöröm féktelen száguldozás közepette akkor legalább a trélerezést olcsóbban usszam meg. A túrán párszor hozzámértem a GSX1400 erejét a géphez, de el kell hogy mondjam hogy elöbb utóbb mindig alul maradtam. Bár a lámpás gyorsulást jól kaptam el, de nekem már dugnom kellett a 2.at mikor az még csak elkezdett 1-esben forogva igazán dolgozni.Alul a két gép papiron egyforma, talán az 1400-es erősebb is (AGO padi méréseinkből), de 5000 felett már nincs vita ebben.
Az áttételezése is rövidebb a BK-nak így még 6.dikban is szigorubban tól mint az 1400-es. Meglepödtem és folyamatosan a GRIPO kijelzőt nézetem , hogy az már tényleg a 6. fokozat?. Azért persze szokás szerint visszaszúrtam 5-4-3-ba és rá rácsavartam, de gyorsan elment a kedvem tőle, mikor a szürke kopott aszfalton egy enyhe ívű , de emelkedő kanyarban 6. fokozatban kicsit tűrelmetlenübbül gyorsítva levált a gumi az aszfaltról , és kiforgott... Egy két izzadságcsepp, jól konrolálható futómű, és motor és a PC-nek is köszönhetően , és már ment is minden rendesen. Az üllése kemény a "hát, vagy seggtámla" nem hiába van rajta.Fékjei még a 1400-es lévő fémfécsöves módosításománál is pontosabbak, azonnal bólint a gép, csak merjél akár ránézni is!
Utánna visszaülni a kedvencemre olyan volt , barátom kifejezésével élve mint egy zsírkupac . Fikázott végig a kanyarodástecnikámat méltatva, amúgy egyenesekben egészen technikás vagyok, de azt hiszem rájött , hogy van 1-2 évtized a két tecnika között. Természetesen nem a GSX1400 javára. Utánna egy kicsit elégedetlen vooltam a motorommal, de azért eszembe jutott hogy én azokon az utakon járok mint ők , és még én is odaértem mindenhova, hiszen együtt túrázunk.
Elöttem egy ~20-24 órás Görög egysegges út, de nem félek megtenni, mert az 1400-es már végigcsinálta velem...Szóval nekem a papné lánya,kinek más...
Áhh nyárra szálkásítani szoktam Amint láttalak, mondtam mindenkinek itt "az almafacsaró fiju" hát nem hagyta ki haver se az ingyenkép lehetőségét Jah a képet csak azért tettem, gondoltam rémleni fog valami
és ha megnézitek, úgy hogy hátul ülök, és a talpan az első talppárnán van a lábtartón, éééphoyg elfér a térdem a műanyag alatt.. ha nem lennék csóró és vennék ilyet, szalonból kimenet lerúgnám a gecibe azt a műanyagot..
Ja, nem úgy értettem, hanem a teszteléshez vezető útra. Jobb lemenni Pécsre a Mecseken át, mint felmenni BP-re a 6-oson (netán az 51-esen)
Bár a Mecseken át már nem is biztos, hogy közelebb.
- (max. kerüld meg a háztömböt és gyere vissza...
Ezért is kérdeztem, hogy volt-e valaki, és érdemes-e egyáltalán elmenni, vagy kár a gőzért. Na mindegy, valszeg amúgy is mennék arra vasárnap motorozni, azt majd beugrom.
Ez igaz, kinek mi van közelebb.
Bár nem hinném, hogy a Mecsekbe való kanyargásra odaadnák tesztelni.... (max. kerüld meg a háztömböt és gyere vissza...
Nekem a 11-esen sikerült és.... meghatározó élmény volt!
Akárhányszor szajkózom is el , mindig sokan maradnak akik nem fogják érteni, hogy tuningolás lényege sem az hogy mennyit tőr fölfele a függvény leghegye a padi méréskor , hanem hogy mennyivel nő a függvény alatti terület. ( Bár néha rájövök, hogy nem is tudják sokan mi az a függvény)
A másik topicban idéztem: Talán Agó mondta: A motorosok naaaaaaaagy többségével az a baaaaaaaaaaj hogy nem végteljesítményen használják a motorjukat, vagy nem tudják ott használni, ezért erre egy tökéletes megoldás a PC, ami minden ford tartományban emeli a motor nyomatékát és ezzel az arra pontra számolt teljesítményét is.
De kit érdekel a max teljesítmény esetleg a néhány donort?!
A B-king egy remek konstrukció, kicsit szükebbre szabott lehetőségekkel, és néhány megalkuvással suzikis "minőségben". (PONT!)