Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi!
Ez abszolút nem szívatás volt!
Előbb utóbb az én gépembe is belekerül a kommandó!
Amúgy padig nagyon is figyelemmel kísérem az ezzel kapcsolatos beírásokat!
...még egy apróság ...
Hétvégi motorozás alkalmával cseréletem a barátaimmal, hogy kipróbáljam a Banditjukat, amiket szervizelek nekik, hogy mi lett a végeredménye az olajverítékes munkámnak. Az egyikbe egy Wibers rúgostagot pattintottam be a gyári helyett mert az elfáradt. A másik egy beállításon is átesett, aminek következtében kicsit kövérebben múzsikál mint a gyári verzió, egyszóval nagyon megy. ( Az izmosítás nem az én művem volt, én csak fékcsöveket és egyéb apróságokat szereltem fel rá!)Közben kipróbálhatták az GSX1400-et Power Commanderrel. Tudjuk a banditok nem gyengék, de ekkora elégedett mosolyot régen sepert már be ez a motor ami az ő arcukon volt. Azt nem írnám le hogy milyen szavakkal illeték a menetdinamikáját, mert nagyon "mocskos szavakat" használtak... amit észrevettem ,magamon, hogy eddigi gázmarkolatállással 4000 fordulaton mentem a géppel, most ugyanezzel az állással ~5000-et perdül. te tudod , hogy ezekhez milyen sebbességértékek tartoznak direkt áttételen?!
Hello!

Sajnálom néha, hogy nem látom a gesztusaidat, csak ezeket a butyuta, idétlen figurákat. Így most nem tom hogy csak szivatsz, vagy valóban érdekel a motorod beállítása. Mert tudhatod hogy Jana és én is az www.agomotors.hu -nál állítatuk be a motorunkat, amit néhányszor a beszámolómban én meg is említettem, és itt olvashatott mindenki aki kiváncsi volt rá:http://www.gsx1400.hu/index.ph.... (bár sokakat nem érdekelt, kivéve a Jana "beszámolójára" feltett kérdésekből.)
Én ha igazán komolyan gondolkodsz rajta, akkor az MT01-esek által létrehozott klulbnak köszönhetően , akik igyekeznek a normális motorosokat csokorba gyűjten, még kedvezményesebben juthatsz hozzá az egészhez, sőt lehet hogy egyszer még külföldön is kiprobálhatod velük a GPS-et hogy müködik -e, mert hogy mennek egy párszor az országhatárokon is túlra.

A barátom most írta, hogy megjött minden cucca a méhecskekirályhoz így mivel most megint nem vagyok itthon, de rákövetkező héten be kell rakni a Yoshi dobokat, lámpát, légszűrőt,"kommandót" hogy tudja vinni a 16. héten "Kommandózni".
Üdv.
István
Szevasz Pistikém!
B-Kingbe power commander, na az ám a megalománia!
Akár csak ha GSX 1400-be teszünk ilyent! Ugye?
Hol is lehet beszerelni?
Illlllen a yoshi meg egy kulturált hátsó konzol LED-es lámpával .

És a fejidomos méhecskemotor (BEE-King) a linkben. Idézem a tulajt:Szerintem kár volt… Nem mondom, hogy szép, viszont kurvaronda…
http://suzukicycles.com/Access...
Fékpadon a második B-King is:

A motorból kiszedték a végsebesség tíltást, igy a motor 5.-ben 285, míg 6.-ban 306 km/h volt a mért eredmény.

Ami még érdekes, az a környezetvédelmi títlás kiiktatása.
A kiiktatás után 2.-3. sebességi fokozatban 6000 fordulatig megemelkedett a teljesítmény átlagosan 10LE-vel, míg a nyomaték 12Nm-rel. A diagramm szerint itt a LE ezen a tartományban nem sok, igy ez jelentős változásnak tekínthető!

A sebességmérője 200 felett 17%-ot csal, de közel 1000 fordulatot csal a fordulatszám mérője is.

Ezeket infókat www.agomotors.hu -tól kaptam.
Már a vérszopók is B Kinggel mászkálnak?

Viszont Kellemes Husvéti Ünnepeket! És sok piros tojást
Szia Elissa!
KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET!
Na meg sok locsolkodót, nehogy elhervadj nekem!
vágom én
Burda-szakkör
Szia Elissa!
Ááááá, nem kell ezt véresen komolyan venni!
Ez csak a szokásos heccelődés közöttünk!
Szóval semmi gáz!
Akkor marad a szigorú szakmai alapokon való tárgyilagos, kötettlen beszélgetés, kizárva mindenfajta érzelmet a vitákból.
Utóljára még egy gondolat erejéig elkanyarodva, nem lehet olyan rossz sora itt egy 2-es személyi számú egyednek. Van esetleg forditott lehetőség is , mondjuk valami Burda szakkör-fórum, hogyan hegyezzük a körmünk, nyelvünk topic ahova a női seregek közé néha betekintést nyerhet egy -egy aranyifjú is?!?
ááá én ebbe nem avatkozom bele
Akkor most megmondanád idősebb tanult barátomnak hogy nem jött be neki a "pátyolgatós" , "én megvédelek mindentől, mindenkitől" , "fúj, csúnya gonosz tapasztalatlan sieder amiaszívükönazaszájukonfiatalok" stratégia? Légyszi.
Köszi .
hát...öööö....de k*rva jo lehet sok ien szép gépek közt a társaságotokban döngetni vagesz banda
miért sértődnék meg egy bókon? ugyan már...srácok... nincs itt semmi gond
Én csak azt tapasztalom, hogy csatolt képeden nincs B-king! Ez megy valami olyasmiféle topic.
De lehet hogy nem vagyok elég tapasztalt tényleg hogy meglássam a kép mögöttes tartalmát, értékeit?!
A tapasztalatot nem becsüljük le!
Minden helyzetben jól jön!

Egyszer majd talán te is megtudod...
Köbcentiben igen csak alúlmúljátok a mienket, életkorban meg túlszárnyaljátok!
Azt hiszem behozhatatlan elönyre tettünk szeret!
Ott mögötted GSR-rel az apródjaid gurulnak dicső balladákat zengve hőstetteidről? Na azzzzzzzzzzé irigyellek!
Jó kis csapat, jó kis csapat.
Itt egy jó kis csapat!
sSzerintem nincs semmi szégyelnivalója, és én csak azon kép alapján nyilatkoztam róla amit itt csatolt pár sorral lejebb, melyen tökéletes harmóniában üli meg a motort!
De mit mentegetözök én itt nem vettem el a szüzességét, te meg túl öreg vagy hozzá hogy ismerernéd a mai korosztály igényeit(!).
Én még egy nőt sem láttam szégyenkezni az "idomai"dicsérete hallatán. De ezt csak maga a Sértett tudja cáfolni, vagy igazolni.
Szóval!?
Igaz ami igaz Pistikém!
Na, de ilyent még akkor sem mondunk!

Még elriasztod itt a hímsoviniszta dumával szegény Elissát !
Akartam volt megjegyezni, Neked is jól mennek az "idomaid" a motorhoz!