Amennyiben konkrét árra vagy kiváncsi akkor kérlek küldj mailt nekem melyre válaszolok mert a te adatlapodon nem találtam. Válaszom igen B-Kingre négy szettet hoztam idáig, de most valahogy a Busa tulajok "vannak soron" mert az uj fejlesztésű R-77 carbonokat a K8-ra viszik..
István! Ha megnézed az adatlapomat akkor a válasz is megkapod rá:))) Tulzás nélkül állithatom hogy a fórumon "néhány" embert elláttam yoshi dobokkal, rendszerekkel, és ujabban yoshi vezértengelyekkel is szóval minden héten érkezik valami a nagyvizen túlról.
Ez egy ajánlat lenne részedről , hogy tudsz direktbe , kereskedés megkerülésével leszállítani külhonból származó alkatrészeket tartozékokat?
Ha válasz igen, akkor hogyan miként ?
vagy csak éppen volt otthon egy használaton kivüli B-king kipu?
Ha a válasz nem , akkor nem értem...
Kedves barátom elmondása szerint, akinek írtam itt a motorjáról , mikor megvette a Yoshit, akkor látta meg a neten a Bódist, és azonnal rá is kérdezett a FULLGAS-nal. De ők nem is tudtak róla. Állítólag a szitu kicsit fura, ugyanis itthon nyomják az alkatrészeket , fémelemeket, és kint németben rakják össze, és kinálják megvételre.... de ezt csak olyan pletyka szinten említeném.
Olajfogyasztásra kirívó esetek vannak:
Gyári légszűrős Banditám egy horvátországi túrán 4,5 l olajat evett meg!
Levonom a következtetést: Sportlégszűrőt kellett volna használnom...
Én 230-nál néztem utoljára a km órára és utánna még "köhögött" a 4 végén, aztán fel 5-be és motorfék...fék! (Elfogyott az út)
Szokás kérdése a menetszél....
De az biztos, hogy megnyúlt a kezem!
Persze ez csak kitaláció, nem igaz!
(hátha azok is olvassák, ahonnan elhoztam)
A GSX-R 750K4-be 12 000km-nél raktam K&N. Most adtam el 30 000-el. Semmi baja nincs. A K&N tisztítószett 4500Ft volt kb. 5X takarítottam vele de még mindig több van benne mint a fele.
Most lebuktál