A Bkingre gondolsz amikor azt mondod leforgattad a 4.-et? Mert azt már nem tudod gyári állapotban tiltatni. Én Hringen többnyire csak 3.-ban mentem mert az én tudásomnál minek visszaváltani hisz 60-tól már akár el is forgatja a hátulját és szintén 3.-ban 240-él tilt le pár kör után, eleinte 238-nál. Amikor ráfordulok a célra(elég lassan) 3.-ban akkor az első híd előtt 240-él tilt, néha feltettem 4.-be de 250-nél már para és fék következik, na ott még van aki gázt ad de az nem én vagyok . A tiltások :2.-ban 188-190, 3.-ban 238-240, 4.-ben csak a környezetvédelmi tiltás kivétele után lehet megnézni(az enyém teljesen gyári), de szerintem 280-290 körül lehet.
Fogalmam sincs! Mint ha két B-King lett volna kint de ez sem biztos. Sajnos csak 75 percet mehetünk úgy, hogy el voltam a magam dolgával. Nem nézelődtem túl sokat.
Sajnos nem.
Pont egy B-King-es ismerősöm mondta hogy menjek ki vele. Lehet hogy akkor ő volt az...
Nem tudod véletlenül, hogy milyen dob volt rajta? Raptor? A motor fekete, a fickó meg alacsony és nagydarab.
Szerintem nem arcoskodás.
Tudom, hogy többet megy. Csak azért szúrt szemet, mert bőven 200 fölé megy a célegyenes végén a BK, ha a kistesó is.
Nekem volt szerencsém a BK-koz, gyári állapotban. A 4-et leforgattam tiltásig (ekkor néztem az órára utoljára, de bőven 200 felett volt már) még egy kicsi 5. , aztán elfogyott az út és fék....
Csodás gépezet!
A Hring célegyenesről beszélsz, hogy kicsivel 200 fölé mész a BéKával?
Akkor csavard azt a jobb szélső izét jobban...
Én a GSR-el 215 körül járok a végén és bőven hagyok féktávot.
Megy a King nagyon, nem vészes a szél, csak azoknak akik bújkálnak a plexik mögé. (üljenek autóba )
A lámpa és a műszerfal alakját elég jól eltaláták. Szerintem abban van a trükk (nem véletlen, hogy mostanában minden naked-nek hasonló alakú a lámpája).
Hát igen, próba cseresznye!
Nem vontam kétségbe az igazad , csak nézegetem a képeket, meg lestem a múltkor a tédet s élőben...és nem látom, miféle csodálatos segéderő támaszt meg hátulról Az leesett elég gyorsan, hogy bazi széles tank deréktól lefelé szépen védhet(Nincs hülyébb érzés, mint mikor a kopasz banditon 140-től nyomja szét a térdem a szél). Értem az is, amit Tsanyi mond, de attól, mert a seggem megtámasztom, még fújja az orkán a pofámat meg a mellkasomat ... CSak kell egyet tesztelnem..
Az a nagy szerencse ebben, hogy ez nem hitéleti kérdés. Elég egyszerűen el lehet dönteni a kérdést egy próbával. Én az István 1.4-én majd megbolondultam 100-nál, pedig azon még plexi is van, úgyhogy tudom milyen az, amikor nem esik jól a huzat (nyilván azért, mert a plexi dőlésszöge az ő magasságához volt beállítva)
De ha egyszer kijössz a ringre és gurulunk egyet közösen, akkor látni fogod, hogy a célegyenesben sem kell előre dölnöm, pedig ott azért kicsivel kétszáz fölé is fel tudok gyorsulni (közúton elvből nem tennék ilyet )
Bár nem én írtam, de menjél tesztvezetni. A hátsó ülés vagy üléspúp amik járnak hozzá úgy vannak kiképezve, hogy megtámaszt és a gyorsulás általi hatást remekül csökkenti. Eleinte amíg ezzel nem voltam tisztában előreülve gyorsulgattam, de a kezem majd kiszakadt és hamar rájöttem az előbb említett dolgok jótékony hatására. Így amikor jobban gyorsulok a normálisnál előre betámasztom magam és akkor 200-220-ig egyenes tartással is ki lehet bírni viszonylag könnyedén. Az előző gépemnél(SV1000) ez nehezebben ment és tényleg előre kellett dőlni.
Szerintem fölösleges erről vitázni, mindenki úgy túrázik ahogy akar vagy tud legfeljebb nem együtt. Mondjuk az tán fontos, hogy mást ne veszélyeztessek azzal, hogy állat módjára megyek, csak ott húzom ahol ezt szerintem biztonságosan megtehetem.
Aki nem ült még ilyen motoron és nem vezetett vele legalább 1000km-t tempósabban, az alkosson már véleményt a szélvédelemről. "szerintem ránézésre nem jó a szélvédelme..." Megsúgom a nagyérdeműnek, hogy az én 180cm-es magasságommal 200-ig előre se kell dölni. A szélvédelmről meg annyit, hogy hasalva leforog 300-ig is. Szóval nem kell a fika. Nem volt rá pénzed, semmi gond. De ezért ne keressünk hülye hibákat a motorban (egyébként vannak hibái, de ez nem tartozik közéjük)
Köszi , tisztában vagyok relatív sebességkülönbség fogalmával... , fantasztikus pédákat sorakoztattál fel, most teljesen megvilágosodtam...
Ott azért leírtam, hogy azért nem egészséges a nagy sebesség, mert találat esetén nem biztos hogy újra építheted a vasadat, még akkor is ha csak 8-at pördült a főtengely.
Mellesleg elég szűklátokörű gondolkodásra vall, ha valaki csak a motor , azaz főtengely fordulatszámával számol. Van még azért ott pár aprócska alktrész aminek kicsit megnő a terhelése a nagyobb sebességnél, de ne is törödj vele...
Amúgy én elfogadok mindent, csak nem biztos hogy egyet is értek.
István! Autópályán ahol mindenki 150-körül karcol nincs életveszélyben aki 180-200-zal közlekedik motorral. Közúton pl. 4-es már a 140 is sok lehet. Nagyon sok motor még üzemi fordulaton van 200-nál 6.-ban, pl. a sajátom is 8000 alatt. Nem túratempó a 200, de valaki azt élvezi, ezt el kell fogadni!
Pont egy B-King-es ismerősöm mondta hogy menjek ki vele. Lehet hogy akkor ő volt az...
Nem tudod véletlenül, hogy milyen dob volt rajta? Raptor? A motor fekete, a fickó meg alacsony és nagydarab.
Tudom, hogy többet megy. Csak azért szúrt szemet, mert bőven 200 fölé megy a célegyenes végén a BK, ha a kistesó is.
Nekem volt szerencsém a BK-koz, gyári állapotban. A 4-et leforgattam tiltásig (ekkor néztem az órára utoljára, de bőven 200 felett volt már) még egy kicsi 5. , aztán elfogyott az út és fék....
Csodás gépezet!
A Hring célegyenesről beszélsz, hogy kicsivel 200 fölé mész a BéKával?
Akkor csavard azt a jobb szélső izét jobban...
Én a GSR-el 215 körül járok a végén és bőven hagyok féktávot.
Megy a King nagyon, nem vészes a szél, csak azoknak akik bújkálnak a plexik mögé. (üljenek autóba )
Hát igen, próba cseresznye!
De ha egyszer kijössz a ringre és gurulunk egyet közösen, akkor látni fogod, hogy a célegyenesben sem kell előre dölnöm, pedig ott azért kicsivel kétszáz fölé is fel tudok gyorsulni (közúton elvből nem tennék ilyet )
Ez annyira hihetetlennek hangzik, hogy asszem elmegyek tesztvezetni egyet
Ott azért leírtam, hogy azért nem egészséges a nagy sebesség, mert találat esetén nem biztos hogy újra építheted a vasadat, még akkor is ha csak 8-at pördült a főtengely.
Mellesleg elég szűklátokörű gondolkodásra vall, ha valaki csak a motor , azaz főtengely fordulatszámával számol. Van még azért ott pár aprócska alktrész aminek kicsit megnő a terhelése a nagyobb sebességnél, de ne is törödj vele...
Amúgy én elfogadok mindent, csak nem biztos hogy egyet is értek.