Nem kötekedés képpen,de lehet hogy úgy gondolta a srác hogy ki van belőlle véve a végsebesség tiltás,ami a padon merve 306-309 között van/ez az adat a fékpad mérése/,de lehet hogy óra szerint 320.Na de azt megülni,azért megnéznéma figurát akkor meg az arcát is a plexi mögött!Lehet hogy be is rosálna ott a helyszinen!
Amikor kipróbáltam a teszten a kereskedő srác mondta, hogy 750-es gixerrel próbálták a gyorsulást és 150-ig a Bking volt előrébb, de utána a gixer elment, az 1000-es gondolom mindenképp veri.
Hááát, nem tudom, de szerintem is vetít egy kicsit az ember.
Az én 1000-sem 162 ló hátsókeréken (180-190 között főtengelyen), légszűrő, full-rendszer, PC III, GiPro és úgy mentem el mellette, mintha szembe jöttem volna.
A hengerfejük egyformák, de a vezérműtengelyek nem. Más a fokolása a B-Kingnek.
Lehet venni tuning-szetteket BéKához, amiben vannak másik vezérműtengelyek és még egyéb finomság. A turbós átalakításhoz pedig vannak benne másik szívó és kipufogó csonkok + minden ami kell.
De szerintem totál felesleges....alapban is brutál gép!
A Full-Gas egyik szerelője mondta, de lehet Ő sem tudja csak találgatott. Viszont ha semmi fizikai különbség nincs akkor egy laza írással is annyit kéne tudnia mint egy Busának, egy durvával pedig menne simán a 210hp. Végülis ahogy olvastam az idei Busa kapta a Király blokkját nem fordítva.
Kérdeztem, hogy mi a különbség a Busa és a Király blokkja között amire azt a választ kaptam, hogy a vezérlés környékén van vmi, de azonkívül semmi. Így ha Busa hengerfej kerül rá akkor lehet, hogy eléri azt a teljesítményt.
Ezért írtam, hogy állítása szerint. Én is sokat olvastam a motorról, köztük azokról is olvastam, amit Te is írtál, szóval én is tudom hogy nem lehet olyan erős a motor és nem mehet annyit.
De amúgy rendes az arc, csak szeret túlozni És külön értékeltem, hogy megengedte, hogy kipróbáljam a motorját. Úgy, hogy egyszer látott csak motorozni, ráadásul olyan hudesok tapasztalattal sem rendelkezem.
Az enyém meg ezer lovas és egymillióval is tud menni
Turbo nélkül nem jön ki ebből a gépből 200Le-nél több. Nyugodtan meg lehet nézni más (amerikai és ny.europai fórumokat is). Légszű, dobcsere, PC és GiPro. Ezzel ennyit lehet kihozni. Percse ha nekiáll a hengerfejet piszkálni meg ilyesmi, akkor kijöhet még pár paci , de annál több semmiképp.
A végsebességet megmértük padon. Óra szerint 309. És ennél többet nem lehet kihozni belőle széria áttétellel, mert az enyém 6-osban is le tud forogni tiltásig.
Szóval biztos klafa gépe van a havarenodnak meg egy kicsit szeret mozigépészkedni is.
Akkor tuti ő volt az.
Állítása szerint 210lovas a paripa és 320körül van a vége óra szerint. Azt nem tudom, hogy mennyit megy ringen, meg ringen hogy motorozik, de egy állat az utcán, az biztos :D
Egyszer volt szerencsém kipróbálni a motorját. Igaz, hogy csak pár percet mehettem vele, de örökre szerelmes lettem
Tehát nem 150-ig vagy 200-ig kellene jónak lennie.
Meg persze attól is függ, hol mérték.
Az ember szeret szép, nagy számokat hallani amikor a kedvencéről van szó és ezt némelyek ki is használják.
A légszűrő házban/kisebb/ a kipufogó rendszerben/hoszabb/ meg az elektronikában van külömbség.
Az én 1000-sem 162 ló hátsókeréken (180-190 között főtengelyen), légszűrő, full-rendszer, PC III, GiPro és úgy mentem el mellette, mintha szembe jöttem volna.
Lehet venni tuning-szetteket BéKához, amiben vannak másik vezérműtengelyek és még egyéb finomság. A turbós átalakításhoz pedig vannak benne másik szívó és kipufogó csonkok + minden ami kell.
De szerintem totál felesleges....alapban is brutál gép!
Én meg azért írtam, hogy nem teljesen pontosak az adatok, hogy maradjon itt a fórumon pontatlan információ.
De amúgy rendes az arc, csak szeret túlozni És külön értékeltem, hogy megengedte, hogy kipróbáljam a motorját. Úgy, hogy egyszer látott csak motorozni, ráadásul olyan hudesok tapasztalattal sem rendelkezem.
Ha nagy leszek, B-King-et veszek :P
Turbo nélkül nem jön ki ebből a gépből 200Le-nél több. Nyugodtan meg lehet nézni más (amerikai és ny.europai fórumokat is). Légszű, dobcsere, PC és GiPro. Ezzel ennyit lehet kihozni. Percse ha nekiáll a hengerfejet piszkálni meg ilyesmi, akkor kijöhet még pár paci , de annál több semmiképp.
A végsebességet megmértük padon. Óra szerint 309. És ennél többet nem lehet kihozni belőle széria áttétellel, mert az enyém 6-osban is le tud forogni tiltásig.
Szóval biztos klafa gépe van a havarenodnak meg egy kicsit szeret mozigépészkedni is.
Állítása szerint 210lovas a paripa és 320körül van a vége óra szerint. Azt nem tudom, hogy mennyit megy ringen, meg ringen hogy motorozik, de egy állat az utcán, az biztos :D
Egyszer volt szerencsém kipróbálni a motorját. Igaz, hogy csak pár percet mehettem vele, de örökre szerelmes lettem