már ne értsd félre, nem akarok mindenképp berget venni, csak úgy értem, hogy azért ezek között a gépek között már inkább csak úgy lehet dönteni, hogy ráül az ember, és kipróbálja, nem? csak mert elhanyagolható különbségeken nem akarok lovagolni, hogy mondjuk egyik típus 2 kilóval könnyebb a másiknál meg ilyesmik, viszont lehet, hogy én ránézek két motorra, és azt látom, hogy ugyanolyan - valaki hozzáértő meg tudja, hogy valamelyik nem olyan mint a másik - jó ezt most nem olvasta senki
köszi yellow, most sokat segítettél - de komolyan!
egyre jobban húz a szívem a bergekhez (bár ez az 1000-enkénti olajcsere kicsit megrémít, de ez legyen a legnagyobb baj), még arról tudnál valamit mondani esetleg, hogy milyen szervízháttere van a márkának M.O.-n? csak mert sufni-szervízbe nem akarom hordani, ha megtehetem, hogy márka-szervízbe vigyem, meg fogom, csak hát azért nem ártana tudni, hogy hány helyre mehetek, ha gáz van.
asszem ezeket a köröket már lefutottuk, de azért leírom. nekem elsősorban utcai használatra kell (!nem = túrázni! - de papír a boltbamenéshez is kell, ha útba esik egy kapitányság), viszont néhanapján el szeretnék menni vele mx-pályára, néhanapján meg aszfaltcsíkra, sőt mivel nagyjából őszre lesz alattam igazán, valószínű endurozni is sokat fogok vele. légyszi ne kezdjétek el, hogy endurozni, meg mx-pályára hülyeség sm-kerékkel menni, nem vagyok veréb, tisztában vagyok vele, hogy ez milyen korlátokat állít. épp ezért gondolkodtam azon, hogy talán jobb lenne egy enduro, aminek nem annyira szélsőséges a villaszöge, hogy ne legyen jó mind2 kerékkel, és még esetleg a futómű beállításakor is van annyi mozgástér, hogy sm-használathoz is hozzá lehessen hangolni picit, meg crosshoz is. tudom, hogy ilyen vagy nem létezik, vagy csillagászati ára van, meg hogy ami mindenre jó, az semmire sem jó igazán, meg hogy olcsó húsnak híg a leve, szóval ezektől a bölcsességektől plz. kíméljetek meg. leírtam, hogy milyen motor lenne ideális nekem, és ha ilyent nem is találok, biztos hogy a többi közül is van, ami a legközelebb áll ehhez az elképzeléshez - na az lesz az én motorom.
Hát a kipunak a diffúzor része egy az egyben úgy néz ki mint az MT50-esé. Csak ez krómos. Nekem az MT 50 ment 80-at az én 62kg alatt.
Kurva süti kis gép volt
ja kipu , valami tuning rendszer, arrow vagy dep vagy mittomén, én arrowra esküszöm mert nekem az hihetetlen sokat dobott a vason hangba meg erőbe is, nameg mondjuk nagyobb henger vagy fingom sincs Elégaz
http://www.hasznaltauto.hu/1765598_husqvarna_te450_200
6
de azért nem pártoltam el a márkától egyelőre
Viszont a Promoto az 1etlen kereskedés (és szervíz) Mo.on
Kiskunhalason van mlg egy nagyon rendes gyerök, aki nagyon vágja a Berg témát!
Szóval csakis ez a két alternatíva jöhet szóba Berg gyógyításnál
egyre jobban húz a szívem a bergekhez (bár ez az 1000-enkénti olajcsere kicsit megrémít, de ez legyen a legnagyobb baj), még arról tudnál valamit mondani esetleg, hogy milyen szervízháttere van a márkának M.O.-n? csak mert sufni-szervízbe nem akarom hordani, ha megtehetem, hogy márka-szervízbe vigyem, meg fogom, csak hát azért nem ártana tudni, hogy hány helyre mehetek, ha gáz van.
Danival csak ökörködünk!
Lehet nem verem bele fejem szennyekbe.(remélem semmibe)
Kurva süti kis gép volt
Csepel
Amúgy Te merre is vagy megtalálható? A Balázs mondta, hogy a fél városon keresztül kell menni. Az hol is van?