egykerekezéshez csak annyit fűznék hozzá, hogy a váltás miatt nem kell fosni, amikor fenn van az orra, és már elfogyott a fordulat, pillanatra visszaengeded a gázt és belehúzol egyet finom-lábujjheggyel, már fenn is van eggyel nagyobban. amiatt meg ne aggódj, hogy ezzel kinyírod, mert annyit nem ártasz vele, mint sokan gondolják, a szekvenciális váltó tulajdonságai ugyanis bőven megengedik, hogy nyomatékelvétellel kattintgass. ezt egy volt tanárom mondta nekem, aki gépészmérnök (plusz volt rally-cross meg nem tom hányféle autó-sport bajnok, meg jelenleg gokart-műhelye van) - szal én hiszek neki, én is így szoktam pöckölgetni a crm-et, és nem tapasztaltam semmiféle hálátlanságot miatta. felvételhez a kuplungot én is paráztam használni az elején, de nagyobb fokozatban kell kezdeni, amikor nem harap annyira, és rá lehet érezni, mert gondolom nem csak egyben akarod felvenni mindig. a hátraeséssel meg vigyázni ám
Nem próbáltam! De az egyik ismerősöm járatta be a tököli reptéren!
Szinte mindent elmondott a VDB 450-ről. Megnézni meg volt lehetőségem, mert általában egymás mellett sátoroztunk a futamokon!
mert a manualba szépen le van irva hogy agip 4T super racing .
Levették ezt a szart a lábamróól
Attól függ milyet?
Van 2db Dunlop KR-108 as vágott slick gumi a hátsó 165/55 R17 az első 120/70 R17!
A kettőt 15.000 ért odaadom!
érd: 06-30-537-9419
Üdv. Mátéé
Szoval user baj van egyenlöre.
Szinte mindent elmondott a VDB 450-ről. Megnézni meg volt lehetőségem, mert általában egymás mellett sátoroztunk a futamokon!
Mit nem adnék ha egyszer egy ilyent vezethetnék!
Itt egy szép SMC-is!