Hát ezért nem volt nekem tökéletes télen mert cserélni kellett volna
a gyertyám meg szerintem nem is jó bele mert 6os hőértékű csak, szóval most nagy kalibrálási időszakok következnek.
Az én táblázatom szerint a tű helyzetét, magát a tűt (különböző profilúak ugye), a főfúvókát és az alapjáratit is cserélni kellett + levegőcsavaron állítani a hőmérséklet függvényében.
Kezdésnek sztem megteszi hogy lejjebb engeded a tűt...aztán figyelj hogy hogyan változik a teljesítmény-leadás, meg nézzed a gyertyaképet is.
Hát ez nyilvánvaló , tudomén hogy nem lehet egy lapon emliteni a két gépet sem erőben sem semmiben (mondjuk lényegesen jobb mint a széria társai igy ezzel a hengerrel) .De szerinted minek ézzek utánna?
Mitől lehet ekkor a fogyasztás? télre feljebb volt téve a tű hogy jobban induljon, esetleh azt tegyem vissza?
Sztem az EXC-vel nem véletlenül versenyeznek a különböző enduro bajnokságokban, a CRM-mel meg nem... A MR-s Masterenduro tesztben ugye szokták fékpadozni a gépeket, az EXC mindig tudott keréken legalább 32-33 LE-t, a CRM-nek sztem még a gyári adata sincsen ennyi, ráadásul Hnnndáéknál ugye szeretnek pónilovakban számolni...
Egyébként a karbi állítgatást azért mondtam, mert az EXC-hez nekem volt egy gyári karburálási táblázatom, abban 10 C-ként voltak az értékek és ha dúsabbra volt karburálva akkor kis fordulaton nagyon szarul ment a gép, meg olyankor tényleg sokat fogyasztott (8-8,5 l).
Na éegy kérdés mindenkinek csak tőlem
Fém fékcső-dolog.
van itthon hidraulika cső(elég mezőgazdaság jártasak vagyunk van minden) ami méretben pont jólenne előre fém fékcsőnek csak két átalakitó kéne a végére..
Az jólenne? Mert elvileg ugyanojan fémhálós gumicső, csak éppen nem fék hanem hidraulika.
a gyertyám meg szerintem nem is jó bele mert 6os hőértékű csak, szóval most nagy kalibrálási időszakok következnek.
Kezdésnek sztem megteszi hogy lejjebb engeded a tűt...aztán figyelj hogy hogyan változik a teljesítmény-leadás, meg nézzed a gyertyaképet is.
ha van egy kis esze nem veszi meg a te trikolor csizmaországi libakergetődet.
Mitől lehet ekkor a fogyasztás? télre feljebb volt téve a tű hogy jobban induljon, esetleh azt tegyem vissza?
most ugrott a gépre vagy 100 ezer szóval ha nem jön be marad a gumi.
Szerintem ne vesződj vele... 300-400 métere + 2 csavar = 9000 pénz kb. Akkor legalább biztos hogy jó is lesz...
Egyébként a karbi állítgatást azért mondtam, mert az EXC-hez nekem volt egy gyári karburálási táblázatom, abban 10 C-ként voltak az értékek és ha dúsabbra volt karburálva akkor kis fordulaton nagyon szarul ment a gép, meg olyankor tényleg sokat fogyasztott (8-8,5 l).
ÜDV
Fém fékcső-dolog.
van itthon hidraulika cső(elég mezőgazdaság jártasak vagyunk van minden) ami méretben pont jólenne előre fém fékcsőnek csak két átalakitó kéne a végére..
Az jólenne? Mert elvileg ugyanojan fémhálós gumicső, csak éppen nem fék hanem hidraulika.