Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy izé,centírozni is tucc?
előbb elsőt eladom,meg a km órákat...meg olaszból hoznak nekem most gumikat úgy néz ki.. .
Szójjá wazze
hát nem
Az cumi...neten nem próbáltál keresni valamit?
hátsó kell nekem is...első van 2...abból egyet elakarok adni
már a 2dik gazdija vagyok aki igy használja.. semmi paper..
Elsőből van otthon 3 db...a hátsóból viszont középen kilátszik a drót
A hengeredhez vagy kipufogódhoz nem adtak valami táblázatot? Komolyabb cégek szoktak ajánlani hozzá beállításokat...
Hát ezért nem volt nekem tökéletes télen mert cserélni kellett volna
a gyertyám meg szerintem nem is jó bele mert 6os hőértékű csak, szóval most nagy kalibrálási időszakok következnek.
neked nem kell előre gumi a sm szettre? ócsón odaadom neked,ha kell...
Az én táblázatom szerint a tű helyzetét, magát a tűt (különböző profilúak ugye), a főfúvókát és az alapjáratit is cserélni kellett + levegőcsavaron állítani a hőmérséklet függvényében.
Kezdésnek sztem megteszi hogy lejjebb engeded a tűt...aztán figyelj hogy hogyan változik a teljesítmény-leadás, meg nézzed a gyertyaképet is.
Semmi gond, az enyém ugyis sokkal jobb
ha van egy kis esze nem veszi meg a te trikolor csizmaországi libakergetődet.
ezer bocs főnök
de gané vagy
heeeeeee már megint lecsapod a vevőimet
Hát ez nyilvánvaló , tudomén hogy nem lehet egy lapon emliteni a két gépet sem erőben sem semmiben (mondjuk lényegesen jobb mint a széria társai igy ezzel a hengerrel) .De szerinted minek ézzek utánna?
Mitől lehet ekkor a fogyasztás? télre feljebb volt téve a tű hogy jobban induljon, esetleh azt tegyem vissza?
hát nincs fölösleges 9ezrem, ezek meg ingyen meglennének...
most ugrott a gépre vagy 100 ezer szóval ha nem jön be marad a gumi.
Szeva,
Szerintem ne vesződj vele... 300-400 métere + 2 csavar = 9000 pénz kb. Akkor legalább biztos hogy jó is lesz...
Sztem az EXC-vel nem véletlenül versenyeznek a különböző enduro bajnokságokban, a CRM-mel meg nem... A MR-s Masterenduro tesztben ugye szokták fékpadozni a gépeket, az EXC mindig tudott keréken legalább 32-33 LE-t, a CRM-nek sztem még a gyári adata sincsen ennyi, ráadásul Hnnndáéknál ugye szeretnek pónilovakban számolni...

Egyébként a karbi állítgatást azért mondtam, mert az EXC-hez nekem volt egy gyári karburálási táblázatom, abban 10 C-ként voltak az értékek és ha dúsabbra volt karburálva akkor kis fordulaton nagyon szarul ment a gép, meg olyankor tényleg sokat fogyasztott (8-8,5 l).
szeva nekem van egy supermotom-eladó! Vegyél fel msn-re!
ÜDV
Na éegy kérdés mindenkinek csak tőlem
Fém fékcső-dolog.

van itthon hidraulika cső(elég mezőgazdaság jártasak vagyunk van minden) ami méretben pont jólenne előre fém fékcsőnek csak két átalakitó kéne a végére..
Az jólenne? Mert elvileg ugyanojan fémhálós gumicső, csak éppen nem fék hanem hidraulika.
Passz nem én vágtam ki igy vettem de látszik rajta hogy valamivel vágták de nem tudom
egyébként meg pont jó a moci kialakítása a Magyar utakra!
áhh...nem játszom mégse..majd csinálok valami tartókonzolt,ami vízszintesen tartja a rendszámot..mert hajlítgatni sem szabad...