Hali! Én megkaptam az emailedet, válaszoltam is rá, csak arra nem jött válasz, de semmi gond! Természetesen küldöm vissza! A címet küld el emailbe és 2.-án vagy 3.-án feladom!
Még egyszer köszi!
hali
nem válaszoltál az ímélemre (amit franctudja mikor írtam), ezért itt is megkérlek: az általam Neked kölcsönadott kulcs-távirányító kombót (a pesti garázshoz) legyél szíves visszajuttatni a mélben leírt címre. ha nincs meg a levél, akkor elküldöm privátban a címet még egyszer.
köszönöm.
üdv
ez pozitiv meglepi.
jo tudni hogy az elejére nem kell költeni.ki tudja mit hoz a 2014 es yamaha a piacra......addig legalabb a kawa hondas brigad mar kellő tapasztalattal fog rendelkezni
Elmondanám,,neked a 2013-as eleje mocskos kemény 2,0bartól lehet 2,8-ig pumpálni,,én 110 kiló vagyok 2.5 van benne teljesen visszapuhítva ,,2klikk plussz irányba,,de szerintem így is kemény lessz..egyszóval nem kell agyon keményíteni ,mert az ültetni sem kell mert tudom szabályozni azt is ..A hátulja rendes olajos,de az meg nagyon puha.Ha majd mentem vele pár kört ,ismét elmesélem a tapasztalatot...Láttam sm-be menni 2013-as motort elejét nem cserélték mert azt mondták nagyon feszes,,de a crossosok panaszkodnak ,hogy nekik kemény,Üdv #myki77
elnezve a 2013 mx gépeket föleg a honda és kawa ,amiben mar PSF-SFF telok vannak ,kiváncsi lennek mivel lehet majd ezeket SM re átalakitani?vagy majd berakják a 2010es telokat? vagy csak 2,1 bar helyett felpumpáljáj 3,0 bárra?
Karácsonyi akcióóóóóó! Van 2 darab sm láncvezetőm, bármilyen supermotora könnyen felszerelhető. Most 10.000,- Ft/db áron odaadom a leggyorsabb jelentkezőnek. Érdeklődni: giraffe64@freemail.hu
köszönöm! holnap megkérdezek pár ismerőst, akinek van 125-ös motorja, kérdezek pár adatot, megmérem én is a motoromon és ha megvannak, akkor még írok pár (lehet ostoba) kérdést!
válaszokat köszönöm! további szép estét! üdv.!
Na de én 125ös motorba tettem az NSR felniket és csak 140-es gumi volt rajta. Apraszaki rátette tán még a 160ast is.
Minden motor más így meg kell nézni összehozható-e.
Tengelyátmérő ha nem passzol vagy csapágycsere vagy persely esztergálás. Én eltoltam a féktárcsát , így maradt a gyári távtartó a gyári tengelyméreten. elöl amatőr, fém fékkonzol volt. Feladatát tökéletesen ellátta.
Egyéb kérdésre szívesen válaszolok
A rajzot csakk illusztrációnak tettem be. Ez kifejezetten Honda CRM-hez jó és NSR kerékhez.
Még egyszer köszi!
nem válaszoltál az ímélemre (amit franctudja mikor írtam), ezért itt is megkérlek: az általam Neked kölcsönadott kulcs-távirányító kombót (a pesti garázshoz) legyél szíves visszajuttatni a mélben leírt címre. ha nincs meg a levél, akkor elküldöm privátban a címet még egyszer.
köszönöm.
üdv
http://www.facebook.com/photo....
http://www.facebook.com/photo....
jo tudni hogy az elejére nem kell költeni.ki tudja mit hoz a 2014 es yamaha a piacra......addig legalabb a kawa hondas brigad mar kellő tapasztalattal fog rendelkezni
válaszokat köszönöm! további szép estét! üdv.!
Ez meg elvileg 500 Cr
Na de én 125ös motorba tettem az NSR felniket és csak 140-es gumi volt rajta. Apraszaki rátette tán még a 160ast is.
Minden motor más így meg kell nézni összehozható-e.
Tengelyátmérő ha nem passzol vagy csapágycsere vagy persely esztergálás. Én eltoltam a féktárcsát , így maradt a gyári távtartó a gyári tengelyméreten. elöl amatőr, fém fékkonzol volt. Feladatát tökéletesen ellátta.
Egyéb kérdésre szívesen válaszolok
A rajzot csakk illusztrációnak tettem be. Ez kifejezetten Honda CRM-hez jó és NSR kerékhez.