Egy kis segitség kéne nekem!
Hogyan lehetne jól beállitani a gyújtást KTM-en?
Azért kérdezem mert a manualban nincs leirás róla hogy hogyan kell.
A lényeg hogy a tekercset nekem kivülről lehet állitani csak 4 csavart kell kilazitani és egy ovális lyukon keresztül lehet elforgatni.
A baj az, hogy a neten ahány 660 SMC van, annyi felé van állitgatva a gyújtás és ezt nem értem hogy miért van.
SŐT!Még a manuálokban is máshogy van a boritó képen!
Gondolom stroboszkóppal belehet jól állitani, de kell valahova jelölés ilyenkor?
Van ugye a lendkeréken 2 jelölés.A felső az SMC-é, az alsó az SMS-é, nekem ugye a fenti kell.Kell valahova még ilyenkor?
Ha úgy van a gyújtás mint az 1. képen és elkezded óramutató járásával ellentétesen csavarni közép tájig, akkor elkezd nőni az alapjárat, majd utána elkezd ismét csökkenni.
(Gondolom utógyújtásból megy át előgyújtásba, ahogy egyre lentebb helyeződik a jeladó)
Azért akarom beállitani normálisan nehogy valami baja legyen hogy szarul van beállitva.
A manualban annyi szerepel hogy:"adjustment to max. 34° BTDC at 6000RPM"
Azaz max 34° lehet az ?előgyújtás? 6000-es fordulatnál
KTM szervizeknek irtam vagy 6-nak, de semmi válasz
Irjak Osztrákiába a KTM-nek?Onnan egyből jött válasz a múltkor, igaz más témára
Köszönöm előre is!
hali. idén már nem sajnos. de valami kissebb fajta motorozást összeüthetünk
Jövőre nagyon fasza kis "programtervet" kiírok az összes pályára.
Megyünk mindenhova: pannonia ringel kezdünk, mint ahogy megszokhattuk, májusban Börni day-jel kezdünk, majd kakucs, kecsó, visonta, máriapócs.
Kb. 3 hetes periódusokkal. persze ott alvósat...
Új vagyok itt. S.O.S eladó lenne egy Beringer Aerotec 6 dugattyús fékrendszer. betétek 50%, tárcsa 95%-os. A fékkar sérült. Jelenleg nincs feltöltve olajjal. Az áráról van elképzelésem, de meghallgatnám az ajánlatokat amennyiben lesz érdeklődés.
Nekem sajnos döglött a motorom
Köszi írtam is mailt! :)
DRZ 400 SM
Tud valaki esetleg Suzuki Gs 500 első féktércsát eladót esetleg?
Meg Gs 500 hátsó lánckereket?
laszlosanya@hotmail.com
Köszönöm szépen
Hogyan lehetne jól beállitani a gyújtást KTM-en?
Azért kérdezem mert a manualban nincs leirás róla hogy hogyan kell.
A lényeg hogy a tekercset nekem kivülről lehet állitani csak 4 csavart kell kilazitani és egy ovális lyukon keresztül lehet elforgatni.
A baj az, hogy a neten ahány 660 SMC van, annyi felé van állitgatva a gyújtás és ezt nem értem hogy miért van.
SŐT!Még a manuálokban is máshogy van a boritó képen!
Gondolom stroboszkóppal belehet jól állitani, de kell valahova jelölés ilyenkor?
Van ugye a lendkeréken 2 jelölés.A felső az SMC-é, az alsó az SMS-é, nekem ugye a fenti kell.Kell valahova még ilyenkor?
Ha úgy van a gyújtás mint az 1. képen és elkezded óramutató járásával ellentétesen csavarni közép tájig, akkor elkezd nőni az alapjárat, majd utána elkezd ismét csökkenni.
(Gondolom utógyújtásból megy át előgyújtásba, ahogy egyre lentebb helyeződik a jeladó)
Azért akarom beállitani normálisan nehogy valami baja legyen hogy szarul van beállitva.
A manualban annyi szerepel hogy:"adjustment to max. 34° BTDC at 6000RPM"
Azaz max 34° lehet az ?előgyújtás? 6000-es fordulatnál
KTM szervizeknek irtam vagy 6-nak, de semmi válasz
Irjak Osztrákiába a KTM-nek?Onnan egyből jött válasz a múltkor, igaz más témára
Köszönöm előre is!
Jövőre nagyon fasza kis "programtervet" kiírok az összes pályára.
Megyünk mindenhova: pannonia ringel kezdünk, mint ahogy megszokhattuk, májusban Börni day-jel kezdünk, majd kakucs, kecsó, visonta, máriapócs.
Kb. 3 hetes periódusokkal. persze ott alvósat...
Új vagyok itt. S.O.S eladó lenne egy Beringer Aerotec 6 dugattyús fékrendszer. betétek 50%, tárcsa 95%-os. A fékkar sérült. Jelenleg nincs feltöltve olajjal. Az áráról van elképzelésem, de meghallgatnám az ajánlatokat amennyiben lesz érdeklődés.
06308705669.