az nem baj hogy olcsó, csak ha tudni hogy 1000km múlva + 200 kiló a javítása akk ink kihagyom...
de ha patika akk inegn jó mert 150e olcsóbb mint az átlag + ezen van akra...
Üdvözlet!
Erősen gondolkozom egy motorszállító futó vételén. Valaki felhomályosítana, milyet érdemes venni, márka, fékes/fék nélküli, egyéb szempontok amikre nem is gondoltam, ja és hogy köbö mennyiért?
Vizslát!
Versenyzői Beszámoló.
Speedarena Rechnitz 25./ 26.08 2012.
Még csak egy éve versenyzek supermotóval de Pályafutásom legkeményebb versenyén vagyok túl!
Az ismeretlen környezet, a kifogásolható infrastruktúra és a megszokást igénylő pálya a nagyon magas hőmérséklettel, majd a rengeteg leesett esővel és a közel 100 km/h széllel kellett megküzdenem a hétvégi osztrák supermoto nemzetközi versenyen.
A szombaton a 36-fokos melegtől szenvedne 5 liter víznél is többet fogyasztottam, és nehezen tudtam koncentrálni a nem túl hosszú 1100m-es és kimondottan technikás osztrák pályán! Az off-road rész kemény, poros és a két ugrató nem volt könnyű a sima gumival. A verseny napján vasárnap hajnal 4-kor viharos erejű szél dobálta a lakó autómat, ami miatt nem tudtam kipihenni magam, meg is lett az eredménye! A kora reggeli 8 órakor warm-up-on óriásit buktam, szerencsére sérülés nélkül! Egy órám sem maradt a felkészülésre, az első versenyem 9 órakor száraz pályán de orkán erejű szélben az off-road rész kihagyásával kezdődött! Ahhoz hogy a legjobb döntéseket lehessen azonnal meghozni a pályán, kipihentnek kell lenni, sok versenyző társamon is látható volt a kialvatlanság! A harmadik sorból vágtam a 15 perces versenynek. A rajtom nagyon jól sikerült és az első sorban állókkal küzdöttem, a verseny végére ötödikként lengett számomra a kockás zászló.
A második versenyem 13:00 órakor került kiírásra gondoltam marad időm pihenni! Sajnos az égiek másként döntöttek, ugyanis 11 órakor hatalmas eső zúdult a pályára és vizes versenyre kellet a motoromat felkészíteni.
A vizes verseny sokkal nagyobb koncentrációt igényel, így nem lepődtem meg mikor a második versenyen szakadó esőben /képen látható/ 16-fokos hidegben kevesebb résztvevővel álltam a rajtrácsra a reggeli versenyhez képest.
A rajtom ismételten jól sikerült, folyamatosan gyorsulni tudtam az utolsó 2-3 körben végig nagyon jó ritmusban tudtam motorozni a gumikkal jó volt a tapadás a vizen és ha lett volna még egy kör, reális esélyem lett volna harcolni a 2. helyért. Jókat meccseltem, Caeserval és Drkosval is, de így sem panaszkodok, hiszen bukás nélkül úsztam meg a versenyt, és az eddigi legjobb eredményemmel, a harmadik helyre hoztam be a Hondámat!
Sajnálom csak két pont hiányzott a dobogóra jutáshoz, így a negyedik helyen, 36 ponttal zártam a napot
Igyekeztem 110%-ot kihozni magamból a csapat is és én is nagyon boldogok vagyunk, hogy a körülményekhez képest, sikerült pontot szerezzünk.
A képen R. Bauer, Yamaha #69
Sárga esőruhában, jómagam
Következő versenyem, Bad Fischau/NÖ
Szerintem giccses, túlzsúfolt, rengeteg felesleges információt tartalmaz.
Sokkal letisztultabbnak lennie, képileg, formailag, és szövegszerkezetileg is! Hiszen nem hülyéknek szól...
de ha patika akk inegn jó mert 150e olcsóbb mint az átlag + ezen van akra...
Erősen gondolkozom egy motorszállító futó vételén. Valaki felhomályosítana, milyet érdemes venni, márka, fékes/fék nélküli, egyéb szempontok amikre nem is gondoltam, ja és hogy köbö mennyiért?
Vizslát!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_640_lc4_supermoto
-6023963
vélemény?
Speedarena Rechnitz 25./ 26.08 2012.
Még csak egy éve versenyzek supermotóval de Pályafutásom legkeményebb versenyén vagyok túl!
Az ismeretlen környezet, a kifogásolható infrastruktúra és a megszokást igénylő pálya a nagyon magas hőmérséklettel, majd a rengeteg leesett esővel és a közel 100 km/h széllel kellett megküzdenem a hétvégi osztrák supermoto nemzetközi versenyen.
A szombaton a 36-fokos melegtől szenvedne 5 liter víznél is többet fogyasztottam, és nehezen tudtam koncentrálni a nem túl hosszú 1100m-es és kimondottan technikás osztrák pályán! Az off-road rész kemény, poros és a két ugrató nem volt könnyű a sima gumival. A verseny napján vasárnap hajnal 4-kor viharos erejű szél dobálta a lakó autómat, ami miatt nem tudtam kipihenni magam, meg is lett az eredménye! A kora reggeli 8 órakor warm-up-on óriásit buktam, szerencsére sérülés nélkül! Egy órám sem maradt a felkészülésre, az első versenyem 9 órakor száraz pályán de orkán erejű szélben az off-road rész kihagyásával kezdődött! Ahhoz hogy a legjobb döntéseket lehessen azonnal meghozni a pályán, kipihentnek kell lenni, sok versenyző társamon is látható volt a kialvatlanság! A harmadik sorból vágtam a 15 perces versenynek. A rajtom nagyon jól sikerült és az első sorban állókkal küzdöttem, a verseny végére ötödikként lengett számomra a kockás zászló.
A második versenyem 13:00 órakor került kiírásra gondoltam marad időm pihenni! Sajnos az égiek másként döntöttek, ugyanis 11 órakor hatalmas eső zúdult a pályára és vizes versenyre kellet a motoromat felkészíteni.
A vizes verseny sokkal nagyobb koncentrációt igényel, így nem lepődtem meg mikor a második versenyen szakadó esőben /képen látható/ 16-fokos hidegben kevesebb résztvevővel álltam a rajtrácsra a reggeli versenyhez képest.
A rajtom ismételten jól sikerült, folyamatosan gyorsulni tudtam az utolsó 2-3 körben végig nagyon jó ritmusban tudtam motorozni a gumikkal jó volt a tapadás a vizen és ha lett volna még egy kör, reális esélyem lett volna harcolni a 2. helyért. Jókat meccseltem, Caeserval és Drkosval is, de így sem panaszkodok, hiszen bukás nélkül úsztam meg a versenyt, és az eddigi legjobb eredményemmel, a harmadik helyre hoztam be a Hondámat!
Sajnálom csak két pont hiányzott a dobogóra jutáshoz, így a negyedik helyen, 36 ponttal zártam a napot
Igyekeztem 110%-ot kihozni magamból a csapat is és én is nagyon boldogok vagyunk, hogy a körülményekhez képest, sikerült pontot szerezzünk.
A képen R. Bauer, Yamaha #69
Sárga esőruhában, jómagam
Következő versenyem, Bad Fischau/NÖ
azzal össze akadtam egy másik fórumon, jólvan megvan
Vagyis gombokért nem adom.
Most a hyperlotyo a nagy szerelem.
Jómagam ha jut idő, akkor kinn gányolok Romcsiban terepen. Kis pénzből, basztatásmentesen........
Bgyarmaton azért mentem volna még
Veled mi újság mostanában?
Sokkal letisztultabbnak lennie, képileg, formailag, és szövegszerkezetileg is! Hiszen nem hülyéknek szól...
Mellesleg nem esik egybe A Bátrak versenyével?
Ha esetleg adódna valami később, szerintem érdekelni fog a dolog.