Sziasztok!
Ha valakit érdekelne van egy pár eladó cuccom!
A fék teljesen gyári, sosem használt!
A tükör balos! (most látom, hogy majdnem a tököm fényképeztem a tükörben:-)) balek....:-)
FS650 vagy EXC520 szervizigény viszonya érdekelne, melyik blokk időtállóbb, tudom hogy használat függő de, EXC520nál 500-560 üzemórát is képes elmenni egy jól szervizelt blokk, FS650nél is kibír ennyit ha rendszeresen megkapja amit kell?
Emberke ne háborogjál mert írtam is hogy nagyon kezdő vagyok . Ezért elnézést is kérek amúgy egy 650cc-is Cagiva Alazzurra gépezetbe kellene. De ha már motor fórumon sem lehet érdeklődni mert le b---sznak akkor hol?
Beszéltem egy motorgumissal, és azt mondta, hogy a 150-est is felrakhatom, nem fog beleérni a láncba, mert a felni úgyis "összehúzza" majd.. Szerintetek megpróbáljam?
Ezt nem hiszem el B+, ennyire kezdő nincs Ez nem lehet bakker ilyen a világon nincs.
Egyáltalán hogy jött ez a kérdés az SM fórumba? Nem egyszerűbb lenne ha leírnád milyen szájbabaszott motorba kell az a redvás kúrva geci olaj. A méret meg a hengerszám éppen szart se ér.
Adatlapod szerint meg nincs is motorod.
A guglit meg nem ismered?
Hú de ideges lettem egy perc alatt.
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy egy 650cc-is v2-es motorkerékpárhoz milyen motorolajt használjak tanácsokat kérek mert ultra kezdő vagyok előre is köszönöm a válaszokat.
Sziasztok,
szerintetek milyen lenne, ha a DRZ-mbe 120/70 es slicket tennék hátulra, ugyanis max 140/70-es fér fel a felnire, de csak 120-as elsőt tudok venni. Pályára, utcára.
Köszi!
renthal lánc
5000km bírt