Kíváncsi lettem, így kicsit utánanéztem, de szintet sehol nem találok. Lehet, hogy nem jól keresem, viszont találtam fasza leírást róla, hogy kell beállítani. Tegnap a Dani linkelte be a KTM-es fórumon az oldalt: ezt ni
itt letöltöd a KTM_525_SX-MXC-EXC_2003_Repair_Manualt, 122-123. oldalon megtalálod a beállítás menetét.
Köszönöm szépen.
Akarom mondani szívesen, nincs mit, ingyen volt, olcsó, nem 6000 mint Ronisnál.
Gondom nekem sincs ezzel, pöcc-röff indul elsőre mindig.
Húzok ilyen időben 1 gázfröccsöt elketyeg vele egy picit aztán gyorsan elkapom a szivatót és ráhúzom.
Hidegebb időben 2-3 gázt húzok és ugyanez.
Nincs vele bajom, csak nem értem miért nem indul azzal, már mindent átnéztem
az enyémen(FS650/FCR41) tapasztalatom szerint kb. 15 fok fölött nincs szükség szivatóra. Pár hét állás után is, gyujtás nélkül rugok rá 2-3at, 1-2 gázfröccs, aztán gyujtással első második rugásra beindul.
Milyen magasan kell állnia a benzinszintnek Keihin FCR41 karbiban?
Ha meg van nyitva a benzincsap akkor az "1"-es jelnél van, teljesen egy szintben van azzal a karburátor "szinttel".
Ha elzárom a csapot és áll pár órát, napot és elpárolog belőle a benzin akkor pedig a "2"-es jelnél van, azaz az úszóház tetejével szintel.
Egyébként azért kérdezem mert még mindig nem jöttem rá és már itt is kérdeztem, hogy miért nem indul be szivatóval.
A karbiban 165-ös helyett 172-es fő és 45 helyett 47-es alapjárati fúvóka van.OBEKR tű, fentről 3. pozició, keverék csavar 2-re van.
Minden más fúvóka a gyári méretű.
Gyorsitópumpa membránja épp, szivató meleginditó tömitése épp, ha leszedem a karbi tetjét és ha kihúzom valamelyiket látom fentről a kis lyukon hogy nyitva van tehát elhúzódott.
Viszont ha az alapjáraton kb 1 egészet lejjebb állitok beindul szivatóval, de amint visszanyomom egyből leáll érthetően.
Igy mindig úgy kell inditani hogy 1-2 gázfröccs, aztán anélkül berúgom, majd ráhúzom a szivatót amig az elején ketyeg.
A keverék csavart hiába tekerem ki-be akkor sem indul be szivatóval.
Egyébként menet közben nincs panasz, nem torpan be, ugrik azonnal a legkisebb gázra is, megy mint a rakéta,durrogni is csak akkor durrog ha közepes fordulatról engedem el, de akkor sem folyamatosan ratatázik.
Fogyasztása 4.1-4.4 körül mozog
Esetleg valaki, hogy mit nézzek még meg?
Én erre tippelnék már csak, hogy magas.
van egy pár eladó dunlop slickem. Csak egyben akarom eladni.
Az első: azthiszem KR106 120 v. 125/55 medium keverék 95%os kb.
A hátsó: KR108 165/55 medium keverék 70-75%os
A kettő együtt 30.000.-
most itt van nálam BP-n ha megnéznéd
DRZ400, XT660, 640 LC4 ezeket ajánlanám túrázásra (ezeket már kipróbáltam). Az Berg egy üzemórás versenymotor ugye, amivel nagyobb a kockázat h vmi behány, kényelmetlenebb, viszont könnyebb, agresszívabb. Sztem próbáld ki amelyikre csak van lehetőséged, és dönts belátásod szerint. Nagyon mellé nyúlni nem fogsz tudni.
bergel akarok túrázni, vagy akarok e bergel túrázni?
még az is lehet.tegnap olvastam teszteket és videokat is néztem a motorrol. nagyon megtetszett a 650es annak ellenére hogy az én tapasztalatomhoz életveszélyes lenne. A 450-es WRf bőven elég lenne. Az lc4-el is szemezgettem viszont az tul nehéz a dagonyába és kategóriakezdéshez.
és ha ő A pontba lakik és hívták a haverjai akik B pontba laknak de az ország túlsó felén 250 km re tőle akkor mivan? az már túrának számít nem? 250 oda 250 vissza és még motoroznak is.. :D
Nem, sajna nem tudtam! Azért köszi az infot A probléma az hogy nekem RS 250 Apriliara kellene, és nagyon nehéz gumit találni rá 160-as méretben, a 165 éppenhogy befér, de nagy tempónál már belelóg a sárvédőbe. Láttam a hirdetések között, hogy van KR108-asod még! Ez igaz? Vagy bármien 160-165ös slick?
itt letöltöd a KTM_525_SX-MXC-EXC_2003_Repair_Manualt, 122-123. oldalon megtalálod a beállítás menetét.
Köszönöm szépen.
Akarom mondani szívesen, nincs mit, ingyen volt, olcsó, nem 6000 mint Ronisnál.