Gyakorlatilag 2 oka is lehet. A Szilágyi Zoli egy fanatikus, így az átépített gépe eleve nem hasonlít a sima Sherco SM-hez. A másik meg az, hogy a gépen látható összes Danuvia jel - a deklit leszámítva - matrica...de legyen Danuvia, nekem mindegy...
Na, én ezért gondolom ezt: a Danuvia mindkét modelljét a Sherco 5.1 blokkja hajtja, ha majd gyártják...ezt a bemutató anyagában is leírták: "A Shercótól származó egyhengeres felröfögött" így a dekli marása, nem egy egyedi eset, hisz a Vladoéknak lehet egy pár. Vagy ügyes reklámfogásnak szánták, vagy a Szilágyi Zoli partizán akciója...
Arra a Danuviára egészen véletlenül én is felfigyeltem, és nem csak a deknibe volt "D" betű és egyéb danuviára utaló jelek... viszont Scherco-ra engem semmi apró részlet nem emlékeztetett! Attól, hogy hasonlít rá még nem biztos, hogy az! Bár én ha "évek óta hirdetnék egy motort" lehet nem neveznék vele ilyen versenyekre... főleg nem más típusként!
Fikázzon téged akinek kettődarab édesannya van, de azért elgondolkodtató, hogy még ilyen kis részletekre is figyeltek, mint a D-betű belemaratása a gyújtásdeknibe...
Egyébként megjegyezném fogalmam sincs kié ez a motor, de egy hivatalos versenyen csak nem indulna egy átkeresztelt Sherco-val, vagy mégis?
http://www.kepesmotor.hu/felni...