Helló!Valaki tudna pár dolgot mondani nekem a husaberg fe 550ről.
Ilyenekre gondolok hogy szervízigényesség meg ilyenek. Végülis ez cross vagy enduro? Mundjuk exc 525höz képest hasonlóságok és külömbségek?
Meg átnézetem vele az egészet ha széthúzza a blokkot: csapágyakat, szelepeket, szelepszár szimeringeket mindent, mert inkább most kifizetek egy nagyobb összeget mint később sokszor kevesebbet.
Holnap viszem az emberhez, KTM-ben eléggé otthon van.
Azt mondta igy látatlanban hogy valszeg dugattyú győrő tört el.
Majd holnap kiderül pontosan, kompresszió mondjuk elég jó nem vettem benne észre változást, de bizzunk a legjobban hogyha ez is a probléma és nem mart bele a hengerbe vagy nem kell dugót cserélni mert az eléggé zsebbenyúlós téma lenne
Sziasztok!
Akadt egy kissebb fajta problémám a KTM-el (LC4 660)
A probléma ma jött elő.
Leirom az egészet töviről hegyire.
Tehát ma gondoltam guruluk egy lazát a környéken.
Első rúgásra beindult a gép hagytam hagy melegedjen egy kicsit.
Amikor ráültem és elakartam indulni húztam egy gázt és leállt.
Az istennek sem tudtam beinditani
Viszont észrevettem hogy olaj ég el a bal oldali leömlőnél (a bal oldalánál) és ki is csöppent vagy 2 csepp a vizcsőre és az szépen füstölt, néztem is hogy mi lehet de elállt nem folyt tovább.A jobb oldali leömlőnél nincs semmi.
Szétkaptam gyorsba, szikra van, szivni sziv, karbi nincs eltömődve.
Azt is észrevettem hogy a karter csőnél ami megy a vázból a légszűrőbe fújja a levegőt amikor rárógok.Gyanús nekem hogy ezt nem kéne neki művelnie
Hengerfejes lett vagy kiesett a főtengely szimmering vagy miféle baj lehet ez?
Köszönöm a választ előre is.
Ilyenekre gondolok hogy szervízigényesség meg ilyenek. Végülis ez cross vagy enduro? Mundjuk exc 525höz képest hasonlóságok és külömbségek?
Valaki készül vasárnap Visontára? Én mennék ha lehet.
Azt mondta igy látatlanban hogy valszeg dugattyú győrő tört el.
Majd holnap kiderül pontosan, kompresszió mondjuk elég jó nem vettem benne észre változást, de bizzunk a legjobban hogyha ez is a probléma és nem mart bele a hengerbe vagy nem kell dugót cserélni mert az eléggé zsebbenyúlós téma lenne
Akadt egy kissebb fajta problémám a KTM-el (LC4 660)
A probléma ma jött elő.
Leirom az egészet töviről hegyire.
Tehát ma gondoltam guruluk egy lazát a környéken.
Első rúgásra beindult a gép hagytam hagy melegedjen egy kicsit.
Amikor ráültem és elakartam indulni húztam egy gázt és leállt.
Az istennek sem tudtam beinditani
Viszont észrevettem hogy olaj ég el a bal oldali leömlőnél (a bal oldalánál) és ki is csöppent vagy 2 csepp a vizcsőre és az szépen füstölt, néztem is hogy mi lehet de elállt nem folyt tovább.A jobb oldali leömlőnél nincs semmi.
Szétkaptam gyorsba, szikra van, szivni sziv, karbi nincs eltömődve.
Azt is észrevettem hogy a karter csőnél ami megy a vázból a légszűrőbe fújja a levegőt amikor rárógok.Gyanús nekem hogy ezt nem kéne neki művelnie
Hengerfejes lett vagy kiesett a főtengely szimmering vagy miféle baj lehet ez?
Köszönöm a választ előre is.
nem kell véletlenül valakinek 17es fűzött első kerék ,gumival? vagy egy újszerű 43as W2 csizma?
20forint/darab:D
A jövő héten hétfő-kedd körül lesz elvileg gumi, és felrakni is feltudom...