Ez azért nem így működik , hogy fogod szétszeded, kiszeded a fojtást aztán had szóljon. Teljesen megváltoztak a gyárilag belőtt értékek azzal, hogy máshogy áramlik kifele a kipufogógáz. Vszeg több nafta és levegő kellene neki. Vidd el szakemberhez és beállítják, hogy érjen is valamit a nyitott rendszer :)
A képen látható módosítást hajtottuk végre, a hangja természetesen durvább lett, viszont az erő, mintha gyengült volna, a gázreakció sem olyan agresszív. Mit gondoltok mi lehet a gond?
A mindap láttam a tv-ben hogy egy gyári 200Le-s Subarura tettek sportlégszűrőt és sport kipufogót. Hangra úgy tűnt hogy erősebb lett valójában meg 189Le-s lett a motor. Aztán állítottak rajta valamit és 223 Le lett. Asszem a vezérlést vagy a benzin/levegő arányt optimalizálták. Lehet, hogy nálam is karburátort kéne hozzá állítani?
Nagyon megbízható motor. Hogy sok lenne pályára?
Buta kérdésre ,ostoba vàlasz: mitől lenne sok?
Nem egy fekete ló az 560SMR, se nem Eleanor.
Ugyanolyan supermoto mint a 450, csak egy hangyafasznyit erősebb.
Ti melyiket választanátok városi motorozásra? (előnyök, hátrányok?)
Gas Gas 450 SM
vagy
Husqvarna 570 SM
Előre is köszönöm a segítséget