Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és ott van az "építettünk"! elmondod miket változtattál meg rajta?
Trollocska, majd ha fele annyit mentél már pályán, supermotoval pályán mint bármelyik fórumtag. illetve ha majd már végig szenvedted a lágy cross illetve enduro futómű hátrányait, akkor majd várjuk a további értelmes hozzászólásaidat. de ha szeretnéd, van itt olyan aki elég authentikusan beszámol neked róla, hogy mekkora szopó ez a móka: Vouge
de most a profikról beszélünk vagy a hétvégi hobbi sm-esekről?
mert aki hobbi szinten motorozik annak aztán mindegy milyen lengővilla van benne. egy enduró futóművet is be lehet lőni ugy hogy pályán is jólegyen.
Miért lenne alkalmatlan? 2002 körül még SMR se létezett, mégis supermotoztunk. Én például EXC 520-ból építettem, több versenyzőtársammal egyetemben. És egész jó meccseket vívtunk...ennyit az alkalmatlanságról...
azért még akad. van ugye még a TM-nek is, van a Husky-nak is. a japánok nem gyártanak ez igaz. van aki farag belőlük, nagy pénzügyi ráfordítással. cserélnek mindent amit csak lehet.... ott volt régebben az AMA sm bajnokságban a GRAVES Yamaha csapat. piszok jó gépeket faragtak az YZF-ekből. csak nem mind1 milyen áron. sőt azt is elárulom, hogy ott a KTM-ek közül, nem az SMR-eket használták, hanem az SX-F eket módosította a HMC csapat, nagy sikerrel. de egyik sem enduró futóművel ment, se nem a cross futóművel, sőt még a lengővillát is cserélték többek közt.
Aki supermotozni akar az vegyen KTM SMR-t Minden más alkalmatlan
na megjött egy troll!
ha csak azzal lehetne elég gáz lenne mert az smr-en kívül nem olyan sok gyári sm van (smr, fs, sxv kb ennyi)
se kawa se yamaha gyári sm nincs
Vázgeometria Mert Supermotozni csak gyári SM-el lehet...
Nem az, ez tény - viszont a "remek" pesti utakon (meg úgy általában is) sokszor nagyon jól jött a strapabíró küllős kerék meg a hosszú rugóutak
oké akkor az nem az.
városban ökörködni bármi jó.... az nem supermotozás!
hát nézőpont kérdése.
a profiknak ott az smr.
de az ilyen hobbi supermotózásra mint amire én használom (városban ökörködni, döntögetni) jó az exc...
mit vettél? :)
az enduro vázgeometria, a futómű konkrétan alkalmatlan supermotozásra.
Váá olyan lett a fékem mint egy álom :) Igaz nem vót occó ( relative ).
SMC ill LC4 szériát nézegesd inkább. SMC vel kifejezetten baszatósan lehet közlekedni a városban és nem megy rá a gatyád.
na kérlek cáfolj rá :D

ja persze nem munkába járós motornak értettem...
Próbáld ki mondjuk Pesten, azt' majd meglátod.

Meg amúgy is, kinek van kedve (és pénze) hetente-kéthetente olajat+szűrőt cserélni?
azzal a "tökéletes" kifejezéssel szívesen vitába szállnék!
miért ne lenne?

én majd 2 éve használom a városba... (igaz nekem 525 exc van)

SM-re tökéletes
hey hey! bocs, hogy kicsit paraszt módon előztelek Tardosnál!
Nagyjából semennyire.
Sziasztok!
Ktm EXC 450 mennyire volna alkalmas városi használatra, akár sm akár enduró ként?
Nyár közepére nagyjából összegyűlik rá a pénzem és nekem az a motor a nagy kedvenc.