Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ridert akartam írni szerintem tavaly mentünk már együtt egyszer.
Ja, leértünk az esővel együtt.

Ti ott voltatok már délelőtt is?
Múlt vasárnap is szinte csak kakucson esett, hogy a fene egye meg.
jó hát bmx ülés után nem csoda hogy jó volt a drz fotelja is
Megyünk mi is! Tudtommal Kökény edzés lesz vasárnap,de szerintem az nem zavar minket!
Vasárnap lehet menni Visontára motorozni, csak most meg az időjárás akar megviccelni minket.
Husqvarna SM610 2006-tól jó áron vehető, olcsó a fenntartása, igénytelen.
Több mint egy éve , most számoltam 50-en regisztráltak már

http://www.ducatiklub.hu/forum...
mióta van Neked RSV-d?
Én viszem mindkettőt nehogy valami baj legyen.
Én anno megjártam Erdélyt meg Faaker See-t is a 625-ösömmel, csomagokkal (utas nélkül) és nem volt különösebb gondom, pedig Ausztriából (600 km) pl. úgy jöttünk haza hogy csak határt átlépni meg tankolni álltunk meg.
De van itt a topikban olyan kolléga aki a saját 625-ösével utassal, csomagokkal többezer kilométeres túrákat nyomott le...szóval azt hiszem, a hiba az Ön készülékében van
Ne a 6-oson menj, hanem Komló felé! Mindjárt más a kanyar-egyenes arány!
jah igen!BOCSÁNAT!már megint csak a saját helyi adottságokkal és a saját fejemmel gondolkoztam....
Lehet az idővel(kórt nem akartam irni :D) jár, hogy egyre kényelmetlenebb a 1hengeres rázás. Nekem egy pécs-paks távot(90km egyenes+4ésFél kanyar) kétszer is meg kell gondolnom. Úúúúgy el zsibbad a picsám, hogy csak naaa! Csaj lennék biztos elmennék vagy százszor azon a távon :D:D:D A szerpentinesebb utakon nincs ilyen baj, mert az ívek elterelik a figyelmet a kellemetlenségekről...
Nekem volt fmx em,jó gép,kényelmes is,csak egy idő után mikor mar megszokod a supermoto életérzést kevés lesz.Túl gyenge.Egy szezon után el fogod majd adni de hat valahol el kell kezdeni.Megbizhatosagrol meg csak annyit hogy a fene se eszi meg.Ezt a dominator blokkot használják nagyon sok szélsőséges éghajlatú földrészen és alap karbantartás mellett több tízezer km-t rafutnak gond nélkül.
nem tudom, nekem volt olyan hogy napi 400at mentem a DRZvel és semmi gondom nem volt vele. csináltam hasonlót a 660assal is, azzal sem volt gondom. lehet ez azért van, mert nem vagyok valami hatalmas emberke, de az is lehet, hogy én ÉLVEZTEM a motorozást, nem elszenvedtem divatból, mint azt nagyon sokan mások.....
Abszolut igazad van. Egyhengereseknél kényes téma a kényelem. Nekem már második LC4 blokkos KTMem van, hát valóban nem a kényelmükről híres az biztos, de az élmény az garantált. Én is Yamaha XTben gondolkoznék, ha a kényelem lenne a főszempont a SM kinézet mellett...
A DRZ az pont egy ilyen átmenet a funmoto/supermoto között. Tartóssága, futóműve, fékei funmoto, kényelemre viszont supermoto, tehát pont, hogy nem kényelmes 100-150 km-en. Egyik barátommal mikor megyünk motorozni (neki DRZ-je van) már 50-60 km alatt szétüli a picsáját és feláll, keresztbe ül, nem tudja, hogy mit csináljon.

Ha tényleg csak utcára kell és nem kell erőgép, esetleg a kicsit nagyobb tömeg sem gond, akkor tényleg a Honda FMX vagy egy Yamaha XT 660 X való neki, esetleg egy KTM Lc4, de azt nem tudom mennyire kényelmes, arról te tudsz infóval szolgálni.
nekem nem volt ugyan FMX-em,de azt több embertől hallottam,hogy nem egy nagy szám. Szerintem nevezz be egy fasza DR-Z-re
Helló!
Supermoto vásárlásán gondolkodom,csak betonon használnám normális stílusban,esetleg néha 1-2 wheeli de semmi több.Se pálya,se erdő.Ami fontos lenne az a kényelem,hogy 100-150km után se fájjon se lábam se s.ggem.Nem kell erőgép,inkább megbízhatóság a fontos.Honda FMX-en gondolkodom.Egy 2007-es évjáratút nézegetek most.Olyan emberkét kérdeznék,akinek van/volt ilyen motorja,hogy mi a tapasztalata.
Köszönöm előre is!
azzal elmennék én is de hát akkor romba dől egyből az olasz hatalom!
Osztrák vassal lehet menni? Elmennék én is!
Valahol Bp-n (ennyit írt csak amennyit bemásoltam).
merre volt ez a románc?
meglátjuk 15dikéig összejön-e, aztán ha igen, akkor kifújjuk a ducisok orrát kakucson!