Én anno megjártam Erdélyt meg Faaker See-t is a 625-ösömmel, csomagokkal (utas nélkül) és nem volt különösebb gondom, pedig Ausztriából (600 km) pl. úgy jöttünk haza hogy csak határt átlépni meg tankolni álltunk meg.
De van itt a topikban olyan kolléga aki a saját 625-ösével utassal, csomagokkal többezer kilométeres túrákat nyomott le...szóval azt hiszem, a hiba az Ön készülékében van
Lehet az idővel(kórt nem akartam irni :D) jár, hogy egyre kényelmetlenebb a 1hengeres rázás. Nekem egy pécs-paks távot(90km egyenes+4ésFél kanyar) kétszer is meg kell gondolnom. Úúúúgy el zsibbad a picsám, hogy csak naaa! Csaj lennék biztos elmennék vagy százszor azon a távon :D:D:D A szerpentinesebb utakon nincs ilyen baj, mert az ívek elterelik a figyelmet a kellemetlenségekről...
Nekem volt fmx em,jó gép,kényelmes is,csak egy idő után mikor mar megszokod a supermoto életérzést kevés lesz.Túl gyenge.Egy szezon után el fogod majd adni de hat valahol el kell kezdeni.Megbizhatosagrol meg csak annyit hogy a fene se eszi meg.Ezt a dominator blokkot használják nagyon sok szélsőséges éghajlatú földrészen és alap karbantartás mellett több tízezer km-t rafutnak gond nélkül.
nem tudom, nekem volt olyan hogy napi 400at mentem a DRZvel és semmi gondom nem volt vele. csináltam hasonlót a 660assal is, azzal sem volt gondom. lehet ez azért van, mert nem vagyok valami hatalmas emberke, de az is lehet, hogy én ÉLVEZTEM a motorozást, nem elszenvedtem divatból, mint azt nagyon sokan mások.....
Abszolut igazad van. Egyhengereseknél kényes téma a kényelem. Nekem már második LC4 blokkos KTMem van, hát valóban nem a kényelmükről híres az biztos, de az élmény az garantált. Én is Yamaha XTben gondolkoznék, ha a kényelem lenne a főszempont a SM kinézet mellett...
A DRZ az pont egy ilyen átmenet a funmoto/supermoto között. Tartóssága, futóműve, fékei funmoto, kényelemre viszont supermoto, tehát pont, hogy nem kényelmes 100-150 km-en. Egyik barátommal mikor megyünk motorozni (neki DRZ-je van) már 50-60 km alatt szétüli a picsáját és feláll, keresztbe ül, nem tudja, hogy mit csináljon.
Ha tényleg csak utcára kell és nem kell erőgép, esetleg a kicsit nagyobb tömeg sem gond, akkor tényleg a Honda FMX vagy egy Yamaha XT 660 X való neki, esetleg egy KTM Lc4, de azt nem tudom mennyire kényelmes, arról te tudsz infóval szolgálni.
Helló!
Supermoto vásárlásán gondolkodom,csak betonon használnám normális stílusban,esetleg néha 1-2 wheeli de semmi több.Se pálya,se erdő.Ami fontos lenne az a kényelem,hogy 100-150km után se fájjon se lábam se s.ggem.Nem kell erőgép,inkább megbízhatóság a fontos.Honda FMX-en gondolkodom.Egy 2007-es évjáratút nézegetek most.Olyan emberkét kérdeznék,akinek van/volt ilyen motorja,hogy mi a tapasztalata.
Köszönöm előre is!
Ti ott voltatok már délelőtt is?
http://www.ducatiklub.hu/forum...
De van itt a topikban olyan kolléga aki a saját 625-ösével utassal, csomagokkal többezer kilométeres túrákat nyomott le...szóval azt hiszem, a hiba az Ön készülékében van
Ha tényleg csak utcára kell és nem kell erőgép, esetleg a kicsit nagyobb tömeg sem gond, akkor tényleg a Honda FMX vagy egy Yamaha XT 660 X való neki, esetleg egy KTM Lc4, de azt nem tudom mennyire kényelmes, arról te tudsz infóval szolgálni.
Supermoto vásárlásán gondolkodom,csak betonon használnám normális stílusban,esetleg néha 1-2 wheeli de semmi több.Se pálya,se erdő.Ami fontos lenne az a kényelem,hogy 100-150km után se fájjon se lábam se s.ggem.Nem kell erőgép,inkább megbízhatóság a fontos.Honda FMX-en gondolkodom.Egy 2007-es évjáratút nézegetek most.Olyan emberkét kérdeznék,akinek van/volt ilyen motorja,hogy mi a tapasztalata.
Köszönöm előre is!