Erre mit mondjak? Volt SXV, RSV és Hypermotard is.
Visszasírom őket az összes nyűgjükkel.
Az SXV egy tank benzinhez elfogyasztott két vízpumpa szimeringet, okádta a lábamra a trutyis vizet. Viszont olyan brutális ereje volt, az a hang... brrr.
üzemórás motort csak utcai használatra, úgy hogy nem ért hozzá az ember, vagy nincs hozzáértő haverja úgy nem szabad venni, mert nagyon rá tud fizetni az ember.
a ktm nek a V2 es blokkjai nem városi használatra lettek kitalálva, hamar szét lehet kúrni a hátsó hengerfejet, ami nem olcsó pénz...
Az FS 650-re nagyon erős az a 80 ló, inkább 60 és 120 kiló. Üzemórás motort ne vegyél utcára. A Berg se rosszabb mint bármelyik más márka, minden motorral törődni kell, meg az sem mindegy hogyan használták előtte.
ja.hát utcai gép után ülök rá,úgyhogy mindenképpen olyat keresenek állta ak,amivel lehet haladni normál sebességgel közúton.sokkal olcsóbban láttam husaberg fs 650et!80ló,és 115kiló az ára az egyharmada ezekének.de akárkitől kétdeztem,égnek állta a haja,hogy üzemórás meg teljesen megbízhatatlan állítólag.nem értek ezekhez,japán vasam volt...de kösz azért
Egy igazi SM-hoz képest még a 950 SM is egy borzasztó nehézkes valami, a Ducati meg talán még utcaimotorosabb (bár azt nem próbáltam, úgyhigy nem mérvadó a véleményem)...
hát úgy lesz hogy itt a rendőr suliban rendeznek ilyen motoros tréning hülyeséget és vasárnap megyünk ki aggtelekre utánna meg lehet lenézek az egyetemre picit
Visszasírom őket az összes nyűgjükkel.
Az SXV egy tank benzinhez elfogyasztott két vízpumpa szimeringet, okádta a lábamra a trutyis vizet. Viszont olyan brutális ereje volt, az a hang... brrr.
Minden nap beleszerettem!