szerintem nem összeillő a főfékhenger meg a nyereg, az ilyen külön olajtartályos főfékhengereket (BR-12, BR-14) 6 dugós nyereghez illetve 2 nyerges fékrendszerekhez írják beringer-ék
4 dugós nyereghez a BRO-10 típusú főfékhengert ajánlják, az viszont csak egybeépített olajtartállyal van a katalógusuk szerint
ez nem azt jelenti hogy nem lehet jó, csak érezhetően erősebben kell húzni a fékkart ugyanolyan fékhatás érdekében
én pl pont ezért cseréltem fékrendszert, zavaró hogy markolni kell, és nem finoman adagolható egy-ujjas...
Hát sajnáltam ugyan de eladtam illetve átültem egy DRZ-re. De kettőnk közül ő nem bírta a tempót így elbúcsúztunk egymástól. Most meg barátkozom egy labanc-al...
én 110 % ig elfogult vagyok a Beringer fékkel,úgyhogy a fékpumpát azt merem ajánlani Braking nyerget sosem használtam,az Mykinak volt ha jól emlékszem őt informáld le.
Elvileg egyforma a 400 és a 450. de legegyszerűbb ha mérsz 1 furattávolságot. Esetleg a féktárcsa távolsága nem stimmel és akkor a kerék távtartóval kell játszani. Egomban mit csinálsz tanulsz?
(meg én pályázós viszonylatban mondtam amit mondtam, utcán kb tök mind1...)
4 dugós nyereghez a BRO-10 típusú főfékhengert ajánlják, az viszont csak egybeépített olajtartállyal van a katalógusuk szerint
ez nem azt jelenti hogy nem lehet jó, csak érezhetően erősebben kell húzni a fékkart ugyanolyan fékhatás érdekében
én pl pont ezért cseréltem fékrendszert, zavaró hogy markolni kell, és nem finoman adagolható egy-ujjas...
tanulok a frankában, ez az uccsó évem
Mi a pálya kiszerettél az rsv-ből?