intézek igen, de attól függetlenül hozzatok szerintem valamennyit.mert ha ilyen 30an összejövünk nem fogok tudni mindenkinek 6-8sört venni.annyit meg szerintem azért megiszik egy átlagos motoros. :)
hali! aszt szerenem kerdezni ,van egy husqvarnam 610 08evi es a kijelzojen pislog egy csavar kulcs ,vajon mit jelezhet? es meg aszt hogy ezeket meglehet csipelni?
Lacika!
A megfelelő mennyiségű hideg sör alapvető és igen-igen fontos kérdés! Írtad, hogy intézed azt is csak azért kérdezek vissza, mert nincs annál szarabb ha egy ilyen nap után hideg sör nélkül marad a magamfajta igénytelen motoros! Szóval tuti részedről a sör rendezése vagy besegítsünk pár tálcával a biztonság kedvéért?
hello srácok!
Még új vagyok, mégt építem a mocit,enduro volt, azóta fékeket cserétem, holnap idomokat cserélek, a blokkját teljesen felújítottam, teleszkópokat is. mellékelek róla képet nektek.
Ha van valami tanácsotok szívesen meghallgatom.
sziasztok!
Egy dolgot el felejtettem, ne haragudjatok.
Annyi, hogy az esti sátorozás, tusolással ilyesmivel 1000ft pluszban.
De gondolom ez mindenhol így van.
Tehát akkor a pálya árai, hogy senkit ne érjen meglepetés:
egésznapos motorozás 6000
fél napos motorozás 4000
transzponder a versenyzéshez 500
sátrazás 1000
A versenyen való indulás nem jár többletköltséggel.
A versenybe egy szabadedzés, egy időmérőedzés, és maga a versenyből épül fel.(lámpás indulás, mindegyik 20perc)
Az indulás nem kötelező. Már a szabadedzésen is csak az vehet részt, aki a versenyen is szeretne indulni. A többieknek, ezt toleránliuk kell majd, hogy nekik kimarad a napból 3*20 perc. Ennyit egyébként is pihen mindenki egy nap, úgy hogy nem nagy probléma szerintem.
A szabadedzés délelőtt lesz, az időmérő kora délután, maga a verseny pedig késő délután. Attól függetlenül, hogy valaki versenyzik-e, vagy sem, ugyan úgy kedvére motorozhat egész nap.
Az élmény pedig,,, felbecsülhetetlen
Na ezt sikerült összehozni, már be vagyunk jegyezve a naptárba. Szerintem ez egy nagyon korrekt ajánlat, ennél jobbat nem tudok .
Nem tudsz bele mást venni, nem gyártja más cég. (a 2004-08-ig a gyári beszállító is a Wössner) Ha új volt benne, akkor csak azt tehette bele, (vagy gyári Asso Werke ca. 60-65 e körül). De jó bele a KTM 520-525 dugólya is, viszont az nem kovácsolt. Hengered öntvényhüvelyes vagy Nicasilos?
Wössner (a teflonozott lapos tetejű) volt benne? Néma csinál olyat (mivel csak 2 olajfurat van rajta a gyári 3 helyett) hogy elkenődik, de az illesztésnek akkor már 0,2-0,25 mm (cserehatár x2) körül kell lennie, és híg olajnak. Ez kb 3-400 órának felel meg. 100-nál még a teflon is ott van az oldalán, és a gyűrűhézagok is javítási határon belül vannak. Ugyanaz az ember cserélte, akihez most vitted szétszedni?
a kaját Atys intézi grillezés formájában, fater egy nagy bogrács gulyás formájában. Piát én intézem sör,pálinka.Plusz kosatt, duke 620 írt, hogy ők is hoznak. Zé kupát intéz.
Eddig így állunk.
Ha egy kis sütit hozol, az király , de csak házi sütésűt érvényes
Csak kell egy motorcsónak szombatra. :)