Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy motor annyit eszik amennyit adsz neki......
7lityi picit sok egy 400astól szerintem...de jól megy...drzket meg gasgas sm450et veri...
egyszerű utcai használatra vonatkozik.....
versenyen majdnem annyit eszik mint egy SMR
mintha a fekete nem enne...
ha alapos szeretnél lenni,akkor főfúvóka,alapjárati,és tű csere és légszűrő nyitás

Ha tovább megyünk akkor az utánégetőt is levenné az ember és eljátszana a gyorsítópumpával..igy lenne teljes a performance

Amúgy meg a fogyasztás miatt nem aggódnék a szürke blokkosok többet esznek....de hát a teljesítménynek ára van és energy se jöhet 3 L benyából
Jó estét motyósok!
Szevasztok.Esetleg nem innen volt ma valaki 2ora környékén a szolnoki cora parkolojában 1 fekete sm drz-vel?(egy suzuki és egy kawasaki sportgép kíséretében)
Nem 660 volt hanem LC4, fogyasztásra pedig nem emlékszem
neked volt 660SMC?ha igen akkor hogyan nyelte a litereket?
meg a jobb csuklóm is nagyon erős!
a végsebesség jóval alcsonyabb lett,190ről, 170re csökkent, de a gyorsulása az valami bitang lett. találtam egy elméleti hibát amitől lehetséges ez a magas fogyasztás, de megnézem és csak akkor mondom,ha nem hülyeség.
mindenképpen beszéljünk róla!
mennyiben változott a motor jellege az áttételtől? gondolok itt gyorsulásra,végsebességre... gyorsulás jobb lett,végsebesség mennyivel csökkent?
nekem 17/44 van és így 6-7 lityi... most lesz majd reményeim szerint 15ös... akkor lesz 8 lityó is?
Van 2db eladó kipum a 660ra nem érdekel?
jó8!
most nézegetem a képeidet a fotozz.hu-n hát gratula hogy ezt a sok kákán is csomót kereső "kritikus-szakértőt" elviseled!
bele sem merek gondolni,ha esetleg nagyobb fúvókát kell rakni bele,hogy ha sportkipufogó megy majd rá.
hát ez az mindenki csak csodálkozik hogy hogyan csavarom neki a gázt.pedig érzéseim szerint még nem megyek sem a saját sem a motor teljesítő határának a közelében.(nem akarok nagyképűnek tűnni de így érzem.) ez az látod nekem eszembe sem juott volna a jó öreg gyertyakép megoldás.
Mondjuk gyári állapotukban a KTM-ek inkább alulkarburáltak szoktak lenni, de ki tudja...
Emlékeim szerint a 660 nem az a fajta amit állandóan stiften kéne forgatni ahhoz hogy keresztbetegye a seggét
Mondjuk kezdésnek az is elég ha kitekered és nézel egy gyertyaképet.
karbit ugyis szét akarom kapatni valamelyik nap.szívatót azért csak hallaná az ember...de lehet rosszúl gondolom.van egy olyan érzésem is hogy kicsit sokat kap.de lehet ezt már csak simán bebeszélem magamnak.
nem tudom. a gyári áttétel megváltoztattam 17/38ról 15/38ra ez is lehet ludas,de így lehet jól radírozni kanyarban.még talán az is lehet hogy ez volt az első igazi nagy bevetése a vasnak (1150km) és még kicsit összébb kell kopnia.na meg talán az is sokat segítene rajta ha meg lenne nyitva a kipöffenő rendesen.most még gyári.
Érdemes lenne a karbit átnézni (átnézetni).
Egyik haveromnak valami egy év vagy mennyi után derült ki hogy az LC8-án az egyik karbinak szétcsúszott a bele és állandóan szivatóval járt
Az tényleg soknak tűnik egy kicsit...mondjuk többen panaszkodtak ismeretségi körben hogy elég durván fogyasztanak a motorjaik és ezek mind elég új gépek voltak (2005-2006)...a 2002-eseket meg mindenki dicséri ezen a téren (is).