,ne szerénykedj, elég jól megy! főleg januári hidegben stoppiezni
A bukógomba felszerelése így már teljesen világos.
keselyűnek köszönöm a linket
most is próbálkoztam, de a hideg miatt csak elforog a hátsókerék, nem tapad le 1-esben, talán majd, ha melegebb lesz... 2-ben csak picit emeli az elejét, vagy én vagyok ügyetlen.
Akitől vettem a motort novemberi hidegben, velem (én voltam az utas) 1-esben, 2-esben simán egykerekeztünk
Jah még az elején tanulási fázisban felemeltettem magam két emberrel teljesen holtpontra(ajánlom neked is)......Nah akkor azt mondtam hogy soha nem fogom megtanulni.....Aztáán két hónap mulva már a farokidom fele se volt meg
A két középső képen a tengelyek végében az csak egy zárókupak a másik oldalról egy két finom koccantás és kijön.A gyári bukógomba szetthez adnak lyukas tengelycsavarokat is.vagy ki kell fúrni a régit. A bukógomba csak műanyag lehet,ha pályán mész,sőt tavaly már a lábtartó aljára is kötelező volt koptatót szerelni
Köszönöm a tanácsokat neked és gerrének, amint jobb idő, azaz melegebb lesz kezdem is a gyakorlást, mert a gumák még nagyon hidegek ehez.
Addig lehet még elméletben jobban tájékozott leszek, hála a fórumnak
Én ezt néztem meg 1000* és utána kimentem gyakorolni....amikor már megyegetett megint megnéztem 1000* és gyakoroltam újra. Sokat segít ha valaki felvesz kívülről kamerával, mert ott látod meg hogy mikor azt hiszed már fasza vagy, a kerék még alig van egy méterre a földtől
Akkor a fasza mikor már kicsit fékkel is meg kell fogni a gépet, nehogy hanyattess. Mondjuk nem árt hanyatverned magadat, mert akkor már tudni fogod hol a határ. Nekem is hanyatt kellett verni magamat, és utána sokkal jobban ment
Csak visszatérve hogy a Börni itt szerénykedik hogy ő is tanul még csak!
Meg amiket nyáron látok!
Szóval tudsz!
A bukógomba felszerelése így már teljesen világos.
keselyűnek köszönöm a linket
most is próbálkoztam, de a hideg miatt csak elforog a hátsókerék, nem tapad le 1-esben, talán majd, ha melegebb lesz... 2-ben csak picit emeli az elejét, vagy én vagyok ügyetlen.
Akitől vettem a motort novemberi hidegben, velem (én voltam az utas) 1-esben, 2-esben simán egykerekeztünk
http://www.sportmotor.hu/motor...
Addig lehet még elméletben jobban tájékozott leszek, hála a fórumnak
http://youtube.com/watch?v=duI...
Én ezt néztem meg 1000* és utána kimentem gyakorolni....amikor már megyegetett megint megnéztem 1000* és gyakoroltam újra. Sokat segít ha valaki felvesz kívülről kamerával, mert ott látod meg hogy mikor azt hiszed már fasza vagy, a kerék még alig van egy méterre a földtől
Akkor a fasza mikor már kicsit fékkel is meg kell fogni a gépet, nehogy hanyattess. Mondjuk nem árt hanyatverned magadat, mert akkor már tudni fogod hol a határ. Nekem is hanyatt kellett verni magamat, és utána sokkal jobban ment
mind a négy vég zárt. Vagy az első keréknél lévők csak védőkupakok
A rögzítőanya mindenféleképpen tömör...
mi a szám címe ami 2:40-nél kezdődik? Nem tudja valaki?