Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem vagyok sehol a Börniékhez képest , de : Türelemmel és gyakorlással. Ha ráérzel, egyre hosszabb lesz az a rövid idő, és a végén menni fog. Ha már elemeled és tartani is tudod egy kicsit, akkor jó úton vagy. Egy kicsit tesstel is ránthatsz rajta, meg ülj egy kicsit hátrább az ülésen, míg meg nem találod az ideális pozíciódat, onnan meg csak egyensúly+gáz, más nem kell. Ha megvan a holtpontod, onnan már tudni fogsz váltani is, csak előtte egy leheletnyi grázföccs. Menni fog! Hajrá!
Szia! Bocsa naívságomért, de hogyan teszik fel? A tengely ugy le van fedve már alapból. Fűrni kell bele egy lyukat, vagy ezen a szetten van külön a tengelybe(-hez) való "anya"? Már ha érted mire gondolok!
Ismerős ez a kölök
Azt írtad hogy tengely, az csak is cső lehet. Ez megtévesztett, nem is értem miért. Majd némi rejtett humorral jött a szekér esete. Mire az volt a válasz, hogy te sem hozol fel millio buta példát. Oké ha nem hozol fel buta példát, akkor gyerünk pályára, és nézzük meg melyik "szekér" megy jobban, amiben némi viccelődés elvolt dugva, de részben komoly is volt. Annyira komoly mintha bármely más alkalommal menne ki az ember pályára. Szóval ennyi
És akkor majd a pályán
Soha nem használok(nem is tudok ) kuplungot...láccik robogón tanultam ! Nem tudok egyéb segitséget adni ezt tényleg csak sok gyakorlással lehet nameg az elején elég nagy merészséggel(a seggemet a földönhúzáshoz kell a nagy merészség deha már belejön az ember olyan mint boltba járni)
jó éjt mindenkinek!pápá
de amugy még mindig nem értem,hogy egy "tengely vitához" hogy jön az hogy ki milyen jól motorozik!
Miért nem ezzel kezted?
sőtt biztosan nem!jó nekem az én kis gyenge SMC-m!
Talán a pályák gazdái jobban örülnének műanyag bukógombáknak...
Nehogy levetessék valahol a fémet!
nem biztos hogy szükségem van a könnyebb és erősebb motorra!
Jóvan! Elirtam igen. Te meg 1x azt írod, hogy hát az könyebb + erősebb. Hát akkor cseréljünk és meg van oldódvaa kérdés. Utána meg, hogy ugyan miért cserélnénk? Hát azért, hogy te is elmondhassad, hogy egy erősebb és könyebb motoron ülsz.
Mennyiért adod? Milyen állapotban vannak?
Hohó!
Itt az összes egykerekezőbajnok! (gerre, smhooligan, husaberg, és a többiek)
Valaki leírná, hogy mi a trükkje, mert nekem nagy gázzal megy és igencsak röviden...
Hogy kell szépen lassan? Holtponton tartás? Kuplungolás? Gáz- hátsófék összehangolása...
ahogy a képeidet nézegetem....
Nagyon jó kérdés,őszintén megmondva nem tudom
Tartom vele a kapcsolatot,de sok a suli és közben meg a megélhetésre is fordítanom kell időt,így ez nálam kiesett,sajnos..
még az is lehetséges.
ajj jajj nagy a baj!fogalom zavar,meg minden!de tudod mit: IGAZAD VAN TERMÉSZETESEN! (tudod:okos enged...)
Hiába vitatkoztok itt crossgumival körbemotorozlak benneteket mert én vagyok Chuck Norris
A Smoto még mindíg megy, bár mostanában crossozni járunk az időjárás miatt.
Nem lenne szükséges motorcsere!Te írtad, hogy egy erősebb, könnyebb motorral még jó, hogy gyorsabb az ember, érted.. Bizonyitási kényszer? Max a gumiknak kell bizonyítani, hogy eléggé tapadnak. A évek számából pedig hiába próbálsz okos következtetést levonni.
Csak egy nyavalyás tengelyről volt szó, ami nem motorban volt..
Szia, köszi felépültem.
Merre jártok motorozni mostanában?
szasz, bazárban láttam 1 husát 501-es endurot, 2000 évjárat.
ha kell akkor el küldöm a teló számot. ár 650 pappír
Budafokra
köszi!skubizom ezerrel.