Én nem vagyok sehol a Börniékhez képest , de : Türelemmel és gyakorlással. Ha ráérzel, egyre hosszabb lesz az a rövid idő, és a végén menni fog. Ha már elemeled és tartani is tudod egy kicsit, akkor jó úton vagy. Egy kicsit tesstel is ránthatsz rajta, meg ülj egy kicsit hátrább az ülésen, míg meg nem találod az ideális pozíciódat, onnan meg csak egyensúly+gáz, más nem kell. Ha megvan a holtpontod, onnan már tudni fogsz váltani is, csak előtte egy leheletnyi grázföccs. Menni fog! Hajrá!
Szia! Bocsa naívságomért, de hogyan teszik fel? A tengely ugy le van fedve már alapból. Fűrni kell bele egy lyukat, vagy ezen a szetten van külön a tengelybe(-hez) való "anya"? Már ha érted mire gondolok!
Azt írtad hogy tengely, az csak is cső lehet. Ez megtévesztett, nem is értem miért. Majd némi rejtett humorral jött a szekér esete. Mire az volt a válasz, hogy te sem hozol fel millio buta példát. Oké ha nem hozol fel buta példát, akkor gyerünk pályára, és nézzük meg melyik "szekér" megy jobban, amiben némi viccelődés elvolt dugva, de részben komoly is volt. Annyira komoly mintha bármely más alkalommal menne ki az ember pályára. Szóval ennyi
És akkor majd a pályán
Soha nem használok(nem is tudok ) kuplungot...láccik robogón tanultam ! Nem tudok egyéb segitséget adni ezt tényleg csak sok gyakorlással lehet nameg az elején elég nagy merészséggel(a seggemet a földönhúzáshoz kell a nagy merészség deha már belejön az ember olyan mint boltba járni)
Jóvan! Elirtam igen. Te meg 1x azt írod, hogy hát az könyebb + erősebb. Hát akkor cseréljünk és meg van oldódvaa kérdés. Utána meg, hogy ugyan miért cserélnénk? Hát azért, hogy te is elmondhassad, hogy egy erősebb és könyebb motoron ülsz.
Hohó!
Itt az összes egykerekezőbajnok! (gerre, smhooligan, husaberg, és a többiek)
Valaki leírná, hogy mi a trükkje, mert nekem nagy gázzal megy és igencsak röviden...
Hogy kell szépen lassan? Holtponton tartás? Kuplungolás? Gáz- hátsófék összehangolása...
Nagyon jó kérdés,őszintén megmondva nem tudom
Tartom vele a kapcsolatot,de sok a suli és közben meg a megélhetésre is fordítanom kell időt,így ez nálam kiesett,sajnos..
Nem lenne szükséges motorcsere!Te írtad, hogy egy erősebb, könnyebb motorral még jó, hogy gyorsabb az ember, érted.. Bizonyitási kényszer? Max a gumiknak kell bizonyítani, hogy eléggé tapadnak. A évek számából pedig hiába próbálsz okos következtetést levonni.
Csak egy nyavalyás tengelyről volt szó, ami nem motorban volt..
És akkor majd a pályán
Nehogy levetessék valahol a fémet!
Itt az összes egykerekezőbajnok! (gerre, smhooligan, husaberg, és a többiek)
Valaki leírná, hogy mi a trükkje, mert nekem nagy gázzal megy és igencsak röviden...
Hogy kell szépen lassan? Holtponton tartás? Kuplungolás? Gáz- hátsófék összehangolása...
Tartom vele a kapcsolatot,de sok a suli és közben meg a megélhetésre is fordítanom kell időt,így ez nálam kiesett,sajnos..
Csak egy nyavalyás tengelyről volt szó, ami nem motorban volt..
Merre jártok motorozni mostanában?
ha kell akkor el küldöm a teló számot. ár 650 pappír