Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt elfelejtettm,hogy az első és hátsó tengelyhez rögzül,úgy hogy képen is látható menetes szár áthalad a tengelyeken.
ezeket bukógombának hívják, nem tengely védőnek. a fémből készültet szerintem felejtsd el,mert egy esetleges esésnél,amikor az oldalán csúszik a motor,vagyis a bukógombákon, a fémből készültek akát egy kis felületi egyenetlenségben is képesek megakadni,és megdobni a motort.akkor aztán repül minden mint a tökhély!a műanyag az elcsusszan mindenen.
Sziasztok!
Tengelyvédő engem is érdekelne,
a műanyag gyári 9300,-Ft.
Élőben láttam, viszont neten sehol sem találok rá,
fémből készült (ezüst színű) tengelyvédőre, ami sztem sokkal jobb!
Erről van valakinek infoja? Ára?
És ezeket a védőket hogyan kell felszerelni, mihez rögzül?
Azt nagyon megköszönném! A tied ami gyári, mennyi volt? Mennyibe kerül egy gyári mondjuk KTM-re, vagy egy Berg-re (bár szerintem a 2 egy és ugyanaz)?
Szia! A linket feltennéd ahonnan a WR kép van.
Szép jó napot mindenkinek!
Csak annyit tudok róla, hogy nem lehet megkülönböztetni az enyémtől, ami gyári. Beszélj vele, szokott itt lenni. De majd szólok neki én is, hogy válaszoljon neked.
SZevasztok...Máriapócson ki járt már közültek?Mennyit kell fizetni 1napra?
És az SMLaca mi alaplyán csinálta? Mert ha nem túl bonyolult, akkor én is összedobnék egyet (az legalább ingyen van)!
SMLacát kérdezd. Az övé olyan, mint a gyári.
Foxgirl-nek
vagy gördeszkakerék. Láttam egesz jó próbálkozásokat
Na én leléptem! Holnap folytathatjuk a tanácsadást!
További szép estét mindenkinek!
Csácsá
Meg mindenkinek köszi a tanácsot! Hogy senki sem maradjon ki!
bubibeka1.6! Köszi a tanácsot! Ezen most elgondolkoztam! Lehet hogy nem ragadok le ennél a mocinál sőt már tuti, hanem keresgélek tovább! Kösz mégegyszer.
túlzott optimizmusra vall,hogy idehaza használt motornál megbizhatóságot vársz el,sajnos

Huskynál inkább az alkatrész utánpótlás ami erősen fejlesztésre szorul...mostmár meg a BMW kezében van
BikersHooligan! 125 ös Husqvarna -t sztem csak akkor vegyél, ha egy jóismerősödnek(aki korrekten elmondja h mi a jó ill. rossz) van vele saját tapasztalata, te hát van ilyen ill hasonló gépe. Ha ezek után sem tántorodtál el a vételtől, akkor hajrá:P Amúgy nem áll szándékomban szidni se azért mert olasz se azért mert kevesen ismerik. Excluzív márkának mondanám. Sok hasonló géppel nem fogsz találkozni. Mellesleg ha iylen gépet választasz( tehát 125 ccm 2T kb 35 le meg felfelé) akkor a szervíz ne legyen messze! Mármint nem Imre bácsi bütykölője hanem normális márkaszervíz! Én ezért nem vettem iylet mert nem volt a közelben kereskedés! (200km re szállítani a motort meg ugye nem jó poén, főleg h az ilyenek szeretnek műhelyben lenni:P mármint az össze 125 2T-s sportenduró vagy crossmoci). Én KTM et vettem és... MEGSZÍVTAM! gyári hibás volt, akkor a fel blokkot kicserélték garanciában, de azóta is állandóan baja van... Hát ez van én vagyok ezerből 1 akinek szar a gépe. Le kell fogadni:D Madj ha lesz nagyobbra jogsi akkor boldogítson mást:P Addig meg kihasználom a ritka km-ek eggyékét amikor minden OK:D Jó azért ennyire nem vészes csak 1000 km re kell 1 nagyszervízt számolni kb 30-40 Mátyással:D
KTM mániás vagyok fullra amúgy! De evvel tanuljam meg először az alapokat és utána jöhet a 450-es smr!
KTM-et vegyééééééééééé
Néztem magamnak most egy Husquarna 125-ös supermoto-t! 2. éves 450-500 ezer ft! És nem tudom hogy ez a márka meg bízható-e?