Ez nem 1xű dolog, ezt látni kell, így nem lehet okítani ...majd megdumálunk egy bandázós-tréninget(már Lukival beszéltünk róla, csak még nincsen pontos időpont) és ott levajazzuk a hiányos részeket
Pont így jó ...a gázzal tartod az egyensúlyt, ha van finom folyamatos gáz akkor biztosabb lesz a kanyartartásod is, finoman azzal a markolattal, nem mint ha lovat ba..... ....először finoman aztán lehat gyorsan is
hát igen ez igaz. ugy csinalom,hogy egyenlőre nem érdekel mily lassú vagyok,csak meg akarom érezni faszán a motor hátulját. ha majd érzem,akkor el kezdek tempót menni. igy jó szerinted? :)
és még agy kérdés akkor már. a szűk lassú kanyarokban nagyon bizonytalannak érzem a motorot.nehezen túdom csúszáshatárig dönteni. szerinted ez miért lehet? és kösz a válaszokat! ;) elhatároztam h ezen a nyáron kitanulom ezt a supermotozást frankón .
Az ív a lényeg, nem a látvány, nem kell mindig csúsztatni ...ha nagy tempóról mész be kis ívre na akkor, de ha elrontod sokkal lassabb vagy, nehéz kenyér, ha az idő eredmény számít
igen azt észre vettem,hogy több súly esik előre. mondjuk nekem így pont jó, úgy érzem jobban "beül" a kanyarba. és könnyebben meg tudom indítani a seggét a féktávon. de meg kell mondjam nagyon nehéz ez a csúsztatásosdi. mióta gyakorlom 3másodpercel lassultam. túl fékezem a kanyarokat még nagyon.
Na ma be lett lőve a villaszög a meredekebb állásba, plusz picit beljebb engedve a teló... istentelen jó lett
már csak motorozni kéne megtanulni, de azt a 2*20 perc alatt megint nem sikerült
Sziasztok nincs valakinek RMZ-450-hez gyári agyra valo 4csavaros 320-as elsö féktárcsája elado mert szeretném supermotora átalakitani és már csak ennyi hiányzik hozzá. Tel-06209828560
na de, térjünk vissza ... Dunlop D209et raktam az SXV-re és kva jól tapad