Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én, meg Fazer1000 megelőztelek titeket.
az tuti, mert ezek 5-ösek...
SZóval ezért nem volt 4 Literes
és még az orrodat is tisztíccsa
Színes, szélesvásznú
nem sok köze van a párásodáshoz, de az oakley mellett szól a nagyobb látószög is, legalábbis a hebomhoz képest, el se akartam hinni először
Zsé nem szokott ide irogatni, de ezt a gépet délelött épp vas-árba kínálgatta...
Fasza fincsi olaj!
Ebbe sütjük majd a sültkrumpleet!


Nagy hála neked az intézkedésért!
Hali Bumburnyákok...
Zsolti....mi van a Műszerrel?
az volt a mák hogy mindenki aki előttünk volt, az bukót akart venni... a hülyék...
ez lófasz, kérdezd meg Zsét, mennyi mindent raktak neki félre...
Hagytatok azért valamit a többi vásárolni próbálkozónak is?
na megjöttünk a motopartsbóóó, valakinek 3e/liter-ér oil?
Abban mondjuk igaza van a Lukinak hogy az O-Frame-nek a kidolgozása (szivacsozás, pánt pl.) azért észrevehetően jobb mint az Uvex-é, de azért messze nem Trabant-Porsche különbségekről van szó...
Kollegám most indul a Takarékszövetkezetbe, gondoltam lefotózom:
Nekem Uvex páramentes köszörűs szemüvegem van, és kint minuszban is dolgoztam benne fekve úgy hogy csopögött a szemembe az izzadság a szemöldökömről és nem párásodott soha.+nem foglalkozok a gondozásával amilyen tisztább rongy a kezembekerül azzal takaritom kívül belül és még mindig páramentes a belseje.Szóval szerintem az Uvex nem egy "Trabi"...
Például nekem Rossignol duplalencsés páramantes szemüvegem van snowboardozáshoz és egészen múlt hétvégéig nem volt vele semmi bajom, sosem párásodott. Ám most nem felvonóztunk, hanem az erdőben csúszkáltunk lefele és persze ha leértél vissza kell gyalogolni, ami nem kis izzadással jár+ ugratót lapátoltunk.Szemüveg inkább azért volt rajtam hogy a gallyak ki ne üssék a szemem. Naszóval annyira izzadtam+nem tudott átszellőzni a szemüveg úgy bepárásodott kb 30 perc után hogy lehetetlen volt használni. Ráadásul hiába törlöd ki az a vékony bevonat ami visszamaradt az izzadságból a lencsén szinte vonnza a párát. Ám otthon kimosva kiszárítva ismét páramantes lett...
Amúgy pedig az időjárás egyszerűen isteni mifelénk!
Uvex tudtommal az egyik legnagyobb védőszemüveg gyártója.
Hát...azért a KTM beszállítói általában nem a gagyik közül kerülnek ki...pont a szemüvegüket csináltatnák egy "futottak még" kategóriájú gyártóval? Kevéssé hiszem...
de de erről volt szó, csak a 2 márka nagyjából megpróbáltam, kicsit sarkítva, párhuzamot vonni a két márka között.
Öööö...nem a szemüvegekről meg a párásodásról volt szó?
ez most kb olyan volt, mintha azt mondanád, hogy volt egy trabantod és úgy ment mint egy porsche, meg hát ugye, az is négykerekű és körlámpás volt, tehát ugyan az, csak ár/érték arányban sokkal jobb mint a porsche! szívesen megmutatnám, hogy hogyan lehet, bármelyik szemüveget bepárásítani!
Nekem volt Uvex F501 (ugyanaz amúgy mint a KTM "gyári" szemcsije), annak a páramentes lencséjén nem voltak nyílások, csak többrétegű ("Triflex") plexi és az sem párásodott, még akkor sem amikor a szemüveg szivacsából már csöpögött az izzadság.
Rendicsek, majd összecsörgünk
Joccakát ,