már találtam de nagyon drágák és szerintem az én motormra nem érdemes de van egy avon márkájú is ami fele árban van szóval szerintem az lessz megvéve...
Üdv ! kéne segitség.. keresek erre a gépre hátra 18 as valami slick vagy speed mintáju gumit ami 140es mert most 130 as van rajta ami kockára van füstölve rajta .. 150 es meg nem megy rá szóval ugy döntöttem a 140es a járható út hogy kicsit izmosabban is nézzen ki de nemtom van e egyáltalán ijen méret...Köszi csááá
én is úgy tudo,hogy már az országban lévő,de még nem eladott motorok,azok mehetnek (gáz is lenne ha nem!) aztán 2008.01.01-től már csak az euro3-as normával rendelkezők.A meglévő,de még nem eladott motorokat meg le kellett jelenteni a KPM felé. Hétfőn hivatalos álláspontot kapok ezügyben.
Én ezt az egri Suzuki kereskedésből úgy tudom, hogy minden egyes, a kereskedésekben levő DRZ SM-et nyilvántartásba vettek, és 2008-ban az országban levő, de még el nem adott motorokat forgalomba lehet helyezni.
"Az útkezelőt feljogosítják, hogy fénykép- és videofelvételt készítsen a természetvédelmi területen quaddal közlekedökről is" Qrva sokat érnek vele ha a quadon nincs rendszám......Senki nem fogja tudni azonositani őket
2008 január elsejétől bevezetik Magyarországon az objektív felelősség elvét a közlekedésben, a rossz baleseti mutatók javítása érdekében. Tehát a gépkocsi üzembentartója felel minden szabálysértésért, amit az autóval elkövettek. Ha nem tudja igazolni, hogy más vezette az autót, akkor őt büntetik meg. Ha ellopták az autót, akkor érdemes minél előbb bejelenteni, mert a tolvaj szabálysértéseit is ránk terhelhetik.
Egyesek éppen az ehhez hasonló esetek miatt perek sokaságára számítanak, miután jogilag aggályos lehet, hogy olyanokat büntetnek meg, akik nem követtek el szabálysértést.
A szabályozás életbelépése ellenére az első négy hónapban nem büntetnek még, ilyenkor az üzembentartó írásbeli figyelmeztetést kap, amiben arról tájékoztatják mekkora büntetést kellene fizetnie. 2008 májusától azonban már a büntetést a posta hozza. A törvény átalakítása nyomán a jövőben akár 300 ezer forintot is elérheti a büntetési tétel.
Az útkezelőt feljogosítják, hogy fénykép- és videofelvételt készítsen a természetvédelmi területen quaddal közlekedőkről is. 2009-től a segédmotorok is rendszámot kapnak az ellenőrzés és felelősségre vonhatóság érdekében.
A héten is folytatja a változtatásokat a kormány módosítani szeretnék a rendőrségi törvényt, hogy az ittas vezetőktől elvehessék a jogosítványát és az autókulcsát a helyszínen.
Egyértelműen Lazer!
AGV, Nitro sztem elég gagyik, egyáltalán nem tűnnek tartósnak, HJC meg nehéz mint a sár (1400 g körül). Meg nekem dizájnban is a Lazer jön be a legjobban, de ez nyilván ízlés kérdése...
2008 január elsejétől bevezetik Magyarországon az objektív felelősség elvét a közlekedésben, a rossz baleseti mutatók javítása érdekében. Tehát a gépkocsi üzembentartója felel minden szabálysértésért, amit az autóval elkövettek. Ha nem tudja igazolni, hogy más vezette az autót, akkor őt büntetik meg. Ha ellopták az autót, akkor érdemes minél előbb bejelenteni, mert a tolvaj szabálysértéseit is ránk terhelhetik.
Egyesek éppen az ehhez hasonló esetek miatt perek sokaságára számítanak, miután jogilag aggályos lehet, hogy olyanokat büntetnek meg, akik nem követtek el szabálysértést.
A szabályozás életbelépése ellenére az első négy hónapban nem büntetnek még, ilyenkor az üzembentartó írásbeli figyelmeztetést kap, amiben arról tájékoztatják mekkora büntetést kellene fizetnie. 2008 májusától azonban már a büntetést a posta hozza. A törvény átalakítása nyomán a jövőben akár 300 ezer forintot is elérheti a büntetési tétel.
Az útkezelőt feljogosítják, hogy fénykép- és videofelvételt készítsen a természetvédelmi területen quaddal közlekedőkről is. 2009-től a segédmotorok is rendszámot kapnak az ellenőrzés és felelősségre vonhatóság érdekében.
A héten is folytatja a változtatásokat a kormány módosítani szeretnék a rendőrségi törvényt, hogy az ittas vezetőktől elvehessék a jogosítványát és az autókulcsát a helyszínen.
a gyökerek
AGV, Nitro sztem elég gagyik, egyáltalán nem tűnnek tartósnak, HJC meg nehéz mint a sár (1400 g körül). Meg nekem dizájnban is a Lazer jön be a legjobban, de ez nyilván ízlés kérdése...