Huhh, köszi srácok a gyors infokat (és ezúton bocs hogy nem nyomok mind2töknek külön választ ), sajna sokkal okosabb nem lettem Pech, mert nagyon bejön az a bukó, de nem szeretnék olyat venni, ami valakinek egyszer nem jött be, nem azért, mert kicsi volt neki vagy gyári hibás volt, hanem mert esetleg elcseszett a márka.
Ááá, jó mindegy végülis hogy hogy írják, mondjuk ott van mind az öt bukón kan nagy betűkkel Van vele tapasztalatod? Mert jónak néz ki, de nem minden a külcsín....
Szia kosatt!
Enduro felnire vagy Super-re raktad a 160-as gumit és hibátlanul elfért a tiéden?
Amúgy ha maradna az eredeti kerék hátul, előre a 19-es felni lenne az ideálisabb, ehhez nagyobb a gumi választék és már azért ez sem 21-es, már ennek is sokkal jobban kellene fordulnia meg kinézetre is jobban tetszene( kicsit Superlotyósabb).
Háj!
Mi a véleményetek az O'Neil-ről, mint márkáról? Meg az alábbi képen lévő jobb alsó buksiról Szerintem egy fire iridium-os szemcsivel nagyon fasza lenne, és az ára is kedvező Szerintetek?
A felni méretének változtatására lesznek itt tőlem tapasztaltabbak, hátha válaszolnak. Nekem a DRZ-n a gyári Excel felni volt, hátul 160-as Pilot Powerrel. A tényleges méret tolómérővel mérve 158 mm volt, vagyis a felni nem húzta össze annyira.
Köszi a választ, igen ez a legegyszerűbb és legolcsóbb ha javítható ami valószínű, csak hát a szívem nagyon húz a SuperMoto fíling felé.
Mit szóltok a vázolt megoldáshoz:
előre a 3,5/18 (eredetileg enduró hátsó)
hátra pedig vennék egy 4,5-5/17 vagy hátra is 4,5-5/18-as méretű felnit.
DRZ-re mekkora gumi megy fel hátra és mi az optimális gumi méret?
Előre is köszi a szakértést
http://www.fc-moto.de/epages/f...