Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még nem adtam el. kimondta hogy kroszcsizmában fogok cbr ezni?
Eladtad az LC4-et? És krosszcsizmában akarsz majd CBR-ezni? Váltás érdekes lesz...
max a térdemet fogom ezek után letenni
És ha nem pályán mész akkor nem teszed le a lábad kanyarban
nem, de én már nem fogok sm-el pályázni, úgyhogy akár csizmával együtt is ócsóért

amikor meg voltam pályán akkor otthonfelejtettem a koptatót
Elvitték a talpalávalódat
ha valakinek 42es csizmára kell talpvas szóljon (ócsónál olcsóbban)
érdekes nekem 12 est mondtak meg az is vooot a 4 dugóshoz
jaja néztem, beringerék a BRO-10-et ajánlották csak pályára, abban 14,5-ös van, de annyiért vehetek már gyárit is...
nem akarja az igazságot
HOW TO CHOOSE A BERINGER® MASTER CYLINDER
BR14 and BRO-14 (piston diameter= 20,5)
egyébként joonak kell lennie a felsődnek a 12 es ezen se a dugattyut jelölte a dugattyu 17.5 es volt de itt a link BR14 and BRO-14 (piston diameter= 20,5)
okés
akkor kirángatom őket
lehet nem is a főfékhengerel volt a baj, hanem a 4 dugóból igazából csak 2 mozgott...
hát én müüszaki analfa vagyok de a haver ezt csinálta ahogy irod
szeva Myki, tegyük fel kiszedem a féknyeregből a dugattyúkat, azokat simán vissza tudom dugni utána? vagy szét kell szedjem teljesen?
nem hangzik valami jól
lehet még sem lessz magura fékem a faszikám most viszakozik fasza mi én meg máá lemondtam a másikat
azám
matrinka?
Még nem lett lánc a srácnak,de megy vissza ma dolgozni dunántúlra,úgyhogy ott már megszerzi valahogy.
Köszi a segítséget!
ügyes a 9 éves öcsém?

bocsi a minőségért
szép motor csak a blokkja kicsit fura
hu,ez tetszik:
borsatyának a DRZ-ben mintha olyanok lettek volna a gyári agyakra fűzve...