Üdvözlet mindenkinek!
Ahogy jöttem hazafele a felhők közül kibukva ez a kép fogadott:
Rögtön jobb kedvem lett, pedig a borús idő elég elszomorító volt....
/Remélem mindenkinek ismerős a hely/
Én egy LC4-et cseréltem erre, járkálok utcán is vele, de sűrű olajcsere kell neki, arra számíts. Az LC4 ezreket elment úgy, hogy nem kellett hozzányúlni, de az EXC egy sokkal vigécebb motor. Nem ugyanazt nyújtja.
Bocs de bebasztunk tegnap, kb 4re értünk haza... Amúgy is eredetileg a szombatról volt szó, de lemondta a brigád
Más. Haveromat érdekelné egy KTM EXC 450ve való sm szett! Ha van vkinek vagy tud ilyet kérem írjon ide! písz T.
Na meg is érkeztem mentem Dio val egy Dobogókő oda-visszát. Városba 9 fok volt, fent meg vagy 4...Nem fáztunk de a kezem hazafelé azért már megérezte....Na a többi hugyos aki meg mondta, hogy jön az kapja beeeee...ennyit erről..tudják kiről van szó.
Ez fizika. Ki lehet számolni a dugattyú felületek segítségével az áttételt ebben az esetben is. A mai korszerű fékeken már állítható a fékkar távolsága a kormánytól, tehát ne ez legyen a szempont, hogy hol fogjon...A 13-as pumpa tényleg elasztikusabb érzést ad, csak jóval nagyobb úton dolgozik adott esetben, mint a 16-os. Megvan adva egyszerűen, hogy mihez jó. A 4 dugattyús féknyereghez (általában 30-34-es dugattyúkkal) a 16-os ajánlják. A 8 dugattyúshoz, vagy ha 2 nyereg van fent a motoron, akkor már a 19-est...De hangsúlyozom, hogy nagyban függ a dugattyúk számától, és az átmérőjüktől...
Kisebb kézi erővel nagyobbat harap a tárcsába, de mondjuk ehhez nagyobb elmozdulás kell.
De szerintem még mindig jobb, mint hogy beton kemény legyen a fékkar, de csak fél centit mozduljon.
Szerintem az a jó, ha viszonylag könnyen be lehet zúzni a fékkart, de kb 2 ujjnyira a kormánytól már blokkol a kerék.
ja nem kakucs
Ahogy jöttem hazafele a felhők közül kibukva ez a kép fogadott:
Rögtön jobb kedvem lett, pedig a borús idő elég elszomorító volt....
/Remélem mindenkinek ismerős a hely/
Más. Haveromat érdekelné egy KTM EXC 450ve való sm szett! Ha van vkinek vagy tud ilyet kérem írjon ide! písz T.
Kawa80, Dio, Tomekkk, Kenny911.......
Én lehet hogy picit túllőttem a célon,talán 12-es került fel és már veszélyes.
De szerintem még mindig jobb, mint hogy beton kemény legyen a fékkar, de csak fél centit mozduljon.
Szerintem az a jó, ha viszonylag könnyen be lehet zúzni a fékkart, de kb 2 ujjnyira a kormánytól már blokkol a kerék.