nem mint kezdő motoros hanem mint kezdő pályás supermotoval kérdeztem mindezt..tehát elméletileg lehetséges és szét tudok verni mindenkit:D kemény elsőfék és megold mindent?!
még anno a CRM-el én is észrevettem hogy ha elég intenzíven fékezek( az első fékkel ), és keményen visszapakolom a sebességeket, akkor lenne ott elég motorfék a csúsztatásra, csak nálam a tudásom szabta a gátat nem a motor.
próba cseresznye. sok sok gyakorlás és akár mehet is
ha tudod akkor minek kérdezel? amúgy kérdésedre válaszolva nekem volt 250 2t-m, egyszer próbáltam ki pályán, hát nem volt mesés. ahogy mondtad, motorfék kb. nuku, csúsztatásról ne is álmodj ha nem vagy elég ügyes ahhoz hogy hátsó fékkel pont annyit mahinálj be. de kedved ez ne szegje, mert hogy a csúsztatás amúgy sem biztos hogy előnyödre válna, ha most kezded, valszeg csak időt vesztenél vele, nagyon keményen kell küldeni ahhoz, hogy ezt előnyödre tudd fordítani. meg nem 125-ös motor hanem inkább 525ös, de még a 450 is játszik. na de mindezek után még nyugodtan vedd meg a 125öst, sokat lehet tanulni azzal is!
kérdésem lenne 125ös majdnem 40lovas 2-t supermotoval lehet pályázni...ezalatt nem csak azt értem hogy becsürni a kanyarokat hanem csusztatni stb mint a 4t-k...ha lehet akkor a csusztatás modját kérem irja le valaki...a probléma ugyanis ottvan hogy nincs akkora motorfék mint a 4ütemben...köszi
nem akarok ....
próba cseresznye. sok sok gyakorlás és akár mehet is
Add át üdvözletem annak a jóembernek!
Voltatok motor nézőbe?
ma este vki egy kis rákendroll?
Már vagy 25 éve erre várok!
Remélem azért nem fog esni! Max. nekem is sikerül megcsúsztatni a Berget!
Visonta fele viszont picivel szárazabb időt mondanak.
Még nem tudok semmit se a fékbetétről
kérdésem lenne 125ös majdnem 40lovas 2-t supermotoval lehet pályázni...ezalatt nem csak azt értem hogy becsürni a kanyarokat hanem csusztatni stb mint a 4t-k...ha lehet akkor a csusztatás modját kérem irja le valaki...a probléma ugyanis ottvan hogy nincs akkora motorfék mint a 4ütemben...köszi