A Bajnokság
A szakág a tervezett országos bajnoki versenyeit rendben lebonyolította. Az elmúlt évekhez képest jelentős változás volt a helyszínekben. Az eddig előnyben részesített ideiglenes repülőtéri pályák helyett a bajnoki versenyeket állandó nyomvonalú egyéb motoros-autós tevékenységhez is használható pályákra vittük. Egyedül a tököli reptér maradt a sorozatban, mert ezt a pályát kedvelik, és változatos, izgalmas vonalú pálya kialakítását teszi lehetővé. Kakucs és Visonta új színfolt volt az idei bajnokságban. Ezen gokart pályák előnye az egyszerű rendezés, hátránya az állandó nyomvonal, mely begyakorlás után nélkülözi a változatosságot. Mindkét pálya tulajdonosa pozitívan fogadta a számukra új sportágat. Szegeden ismét nagy Supermoto ünnep volt. A belvárosi Tisza-part immár otthonává vált a Supermotonak, a látványos, betét műsorszámokkal fűszerezett versenyt 5000 ! néző szurkolta végig.
A sorozat az Alapkiírásnak megfelelően valóban nemzetközi volt. Minden eseményen szépszámú szlovák, osztrák és svájci versenyző tette izgalmassá a futamokat és sarkallta nagyobb teljesítményre saját versenyzőinket. A nemzetközi részvétel nem csak a Prestige, hanem az Open osztályban is jelentős volt, ezért már a szezon közben felvetődött az Openban is a nemzetközi értékelés szükségessége.
A bajnokság kiírt öt osztályából három volt értékelhető a bajnoki cím eléréséhez. Betudható ez az időközben anyagi okokból lemorzsolódott, vagy külföldön induló versenyzők távolmaradásának.
Versenyzők
A gazdasági válság sportágunkat is érzékenyen érintette. Versenyzői létszámunk jelentősen csökkent, a szezon folyamán leginkább azokra számíthattunk, kiknek biztos anyagi hátterű vállalkozása, vagy kitartó támogatója volt. A létszám visszaesése a kezdőknek kiírt amatőr (UP) kategóriákban érezhető leginkább, de csökkent a létszám a tapasztalt versenyzők köreiben is.
Betét versenyek
Rendezvényeinket színesítették az év elején jelentkezett MZ-s és robogós versenyzők, kik versenyről versenyre izgalmas csatákat vívtak egymással. Tapasztalataink szerint jól beilleszkedtek a supermotoba, ha a pályák engedik a jövő szezonban is lehetőséget nyújtunk számukra a versenyzéshez.
2009
A Szövetség egyéb szakágait követve, a jövő idényben közös bajnokságot indítunk a szlovák rendezőkkel. Ennek hozadékaként arra számítunk, hogy az eddig megjelent szépszámú szlovák csapat újabb motorosokkal bővül, és az új pályák, változó környezet, jó hatással lesz a magyar versenyzőkre is. Nyolc bajnoki fordulónkból hármat bevezetett szlovák pályákon bonyolítunk, és a szlovák bajnokság nyolc versenyéből három hazánkban, a magyar bajnoksággal együtt kerül megrendezésre.
A Prestige osztály mellett az Open osztályban is kiírjuk a Nemzetközi Bajnokságot, motíválva ezzel a külföldi résztvevőket a Magyar Bajnokság helyezéseiért.
Állítható, de nekem így jó, és még egy prestige kategóriában versenyző motorosnak is, úgyhogy maradok a nulla holtjátéknál
Ez az én véleményem de nem kell egyetérteni, csak a tanácsomat kérték.
Kedves motoros kolegák.
Felhívnám a figyelmeteket kedves ORIMOTO titokzatos hirdetőre aki az adatlapján semmit nem mutat magáról és állandóan DRZ és más cuccokat hirdet..........
Csak óvatosan!
Átverve érzem magam,szerinte nem!
Rendeltem tőle egy első kerékagyat,tárcsával ami állítólag DRZ be való.
Kaptam egy Cagiva agyat. full szar tárcsával.
A tárcsa nem is gond de az agy?
Ő azt mondja hogy mondta hogy nem drz-jé DE JÓ BELE csak meg kell oldani hogy jó legyen és nem vesz vissza alkatrészt.
Tök jó szerintem meg nem mondta.
Ki hallotta?
Ennyi.
Bukta 15e ft.
Majd csinálok 1 talicskát belőle.
üdv.BoB.
Az első kettő anyagilag biztosan jó lesz. A szarágnak.
De, utána marad a nagy Magyar valóság.
A Bajnokság
A szakág a tervezett országos bajnoki versenyeit rendben lebonyolította. Az elmúlt évekhez képest jelentős változás volt a helyszínekben. Az eddig előnyben részesített ideiglenes repülőtéri pályák helyett a bajnoki versenyeket állandó nyomvonalú egyéb motoros-autós tevékenységhez is használható pályákra vittük. Egyedül a tököli reptér maradt a sorozatban, mert ezt a pályát kedvelik, és változatos, izgalmas vonalú pálya kialakítását teszi lehetővé. Kakucs és Visonta új színfolt volt az idei bajnokságban. Ezen gokart pályák előnye az egyszerű rendezés, hátránya az állandó nyomvonal, mely begyakorlás után nélkülözi a változatosságot. Mindkét pálya tulajdonosa pozitívan fogadta a számukra új sportágat. Szegeden ismét nagy Supermoto ünnep volt. A belvárosi Tisza-part immár otthonává vált a Supermotonak, a látványos, betét műsorszámokkal fűszerezett versenyt 5000 ! néző szurkolta végig.
A sorozat az Alapkiírásnak megfelelően valóban nemzetközi volt. Minden eseményen szépszámú szlovák, osztrák és svájci versenyző tette izgalmassá a futamokat és sarkallta nagyobb teljesítményre saját versenyzőinket. A nemzetközi részvétel nem csak a Prestige, hanem az Open osztályban is jelentős volt, ezért már a szezon közben felvetődött az Openban is a nemzetközi értékelés szükségessége.
A bajnokság kiírt öt osztályából három volt értékelhető a bajnoki cím eléréséhez. Betudható ez az időközben anyagi okokból lemorzsolódott, vagy külföldön induló versenyzők távolmaradásának.
Versenyzők
A gazdasági válság sportágunkat is érzékenyen érintette. Versenyzői létszámunk jelentősen csökkent, a szezon folyamán leginkább azokra számíthattunk, kiknek biztos anyagi hátterű vállalkozása, vagy kitartó támogatója volt. A létszám visszaesése a kezdőknek kiírt amatőr (UP) kategóriákban érezhető leginkább, de csökkent a létszám a tapasztalt versenyzők köreiben is.
Betét versenyek
Rendezvényeinket színesítették az év elején jelentkezett MZ-s és robogós versenyzők, kik versenyről versenyre izgalmas csatákat vívtak egymással. Tapasztalataink szerint jól beilleszkedtek a supermotoba, ha a pályák engedik a jövő szezonban is lehetőséget nyújtunk számukra a versenyzéshez.
2009
A Szövetség egyéb szakágait követve, a jövő idényben közös bajnokságot indítunk a szlovák rendezőkkel. Ennek hozadékaként arra számítunk, hogy az eddig megjelent szépszámú szlovák csapat újabb motorosokkal bővül, és az új pályák, változó környezet, jó hatással lesz a magyar versenyzőkre is. Nyolc bajnoki fordulónkból hármat bevezetett szlovák pályákon bonyolítunk, és a szlovák bajnokság nyolc versenyéből három hazánkban, a magyar bajnoksággal együtt kerül megrendezésre.
A Prestige osztály mellett az Open osztályban is kiírjuk a Nemzetközi Bajnokságot, motíválva ezzel a külföldi résztvevőket a Magyar Bajnokság helyezéseiért.
2009-01-21 Görényesi György szarágvezető
Forrás: Motomax hírlevél
Ez az én véleményem de nem kell egyetérteni, csak a tanácsomat kérték.
Felhívnám a figyelmeteket kedves ORIMOTO titokzatos hirdetőre aki az adatlapján semmit nem mutat magáról és állandóan DRZ és más cuccokat hirdet..........
Csak óvatosan!
Átverve érzem magam,szerinte nem!
Rendeltem tőle egy első kerékagyat,tárcsával ami állítólag DRZ be való.
Kaptam egy Cagiva agyat. full szar tárcsával.
A tárcsa nem is gond de az agy?
Ő azt mondja hogy mondta hogy nem drz-jé DE JÓ BELE csak meg kell oldani hogy jó legyen és nem vesz vissza alkatrészt.
Tök jó szerintem meg nem mondta.
Ki hallotta?
Ennyi.
Bukta 15e ft.
Majd csinálok 1 talicskát belőle.
üdv.BoB.