Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolom ez az "Erzberg edition" 5.1
A rugóutakkal nincs gond.

Ugye milyen jó nosztalgiázni!
Már kezdem érteni mi a jó ezeknek a pöcsöknek a MAMS-ban, ezeknek minden nap egy darab a múltból.
Ugyanúgy kell szervezkedni, áskálódni, kifúrni, a kiutalt pénzekkel okoskodni, a kapcsolatrendszert használni. Ja és hangaztos kommünikéket írogatni, létszámot hamisítani.
nekiálltak az 2009 es cészing supermoto épitéseknek
ajj ajj
rajtszám error

én is készítettem egyet, csak ezt hátulról.
ez melyik bót
merre van?
s83at a nyugatdoitschoknak
Jó csapat lenne,az tuti Lassan meg kéne nézni nekünk is a g.pályát remélem még megvan
Elkurvázzuk!

Csoportkép a tisztújító után:
Szia! Tudod még maradt 80 régről......el kéne költeni
Te újra bevezették a német márkát!Kéne venni nem?

Szia Csabi!
Jaja volt 50 es simson robogó,sr 50n volt a "kódneve"
Lemaradt. Volt pár darab ETZ motorom, de én soha meg nem néztem, hogy 251-es.
Most rákerestem a gugliban... és tényleg.
A világért sem akarok vitatkozni, de 250/1 sem volt már 90 nem, hanem az ETZ 251 est nyomták.
A /1 es gyártása gyakorlatilag befejeződött az ETZ sorozat elindításával, az meg a 80-as évek kezepe-eleje.
De persze értem mire célzol.
Debrecenben a vig-kend majorban van 2 leninszobor is, a napközis táborosok mászókának használják
251-es MZ ETZ se volt, csak 250/1 MZ.
Mindegy ezeknek, nosztalgiáznak otthon. Leninszobor a hétvégi telken, munkásőr ruha a szekrényben, párt indulók mp3 formátumban.
Átmentették ami neki jó volt! A jelen meg le van szarva.
1990 ban nem volt már 10 éve s50es modell, csak 51 es
:)
"Sajnos nem csupán mi, hanem az árak is felszabadultak. 1990-ben megnyílt a Túraáruház, ahol már minden kapható, ami a motorozáshoz kell - még nyugati bukósisak is! Csakhogy ha valaki vásárol egy MZ-t, és mellé két személy részére motorosöltözéket és sisakot, hát százezer alatt már nem ússza meg a beruházást. Ugyanebben az évben a benzinárak rohamos emelkedése kirobbantja az emlékezetes taxis blokádot - ma pedig nosztalgikusan gondolunk vissza az akkori - megemelt - üzemanyagárakra. A motorárak? Íme néhány: Simson 50 B robogó - 29.900, Simson enduro - 23.600, MZ ETZ 251 - 44.600 forint."

Forrás: MAMS honlap

Ezek, bazdki bármit túlélnek! Kódolva van az agyukban a kommunista eszme, a módszerek is ugyanazok! "Szegeden supermoto ünnep" "5000 néző"
Erről a felvonulók kérték című műsor jutott az eszembe!
Arról miért nem ír, hogy egy ovális pályán kergették egymást, off-road szakasz nélkül. A jó barát sztárvendég, kiröhögte őket és hazament!

MAMS Történelem

Olvass bele a történelembe, ezek még a 90-es évek elején járnak.
Igaz azóta van egy Világbajnokunk, és egy Európa bajnokunk gyorsaságiban. Kornél is tett le az asztalra...Ezek még az MZ korszakban vannak.



A füled érjen bokáig Kedves!

"Isten éltessen sokáig, pénzben járjál bokáig. Búbánatot sose lássál, s akit szeretsz azzal háljál!"
:-)
El ne felejtsd az FCR-t!
Pfffff..........
De abban az a lényeg, hogy ne azonnal spricceljen a gyorsító pumpa, és az sem mindegy, hogy mi az a mennyiség, amit spriccel...Egy utcai motorosnak fontosabb a jó kezelhetőség, és már ezért sem ajánlom, hogy teljesen megszüntesd a holtjátékot. És mivel teljesen állítható, így a 'drótozd oda' megoldás, meg eléggé kókány megoldásnak tűnik...
Megelőztél...én még beakarom tenni mellé, a nyáron kelt újságcikket, amelyben az egekbe emelte a szakágat, és ami szöges ellentéte ennek a beszámolónak...

Bár az igazi csattanó egy részletes beszámoló lenne a tegnapi tisztújító közgyűlésről, ahol szánalmas körülmények közt, visszaválasztották magukat, erősen megkérdőjelezhető körülmények közt...