Gondolom ez az "Erzberg edition" 5.1
A rugóutakkal nincs gond.
Ugye milyen jó nosztalgiázni!
Már kezdem érteni mi a jó ezeknek a pöcsöknek a MAMS-ban, ezeknek minden nap egy darab a múltból.
Ugyanúgy kell szervezkedni, áskálódni, kifúrni, a kiutalt pénzekkel okoskodni, a kapcsolatrendszert használni. Ja és hangaztos kommünikéket írogatni, létszámot hamisítani.
A világért sem akarok vitatkozni, de 250/1 sem volt már 90 nem, hanem az ETZ 251 est nyomták.
A /1 es gyártása gyakorlatilag befejeződött az ETZ sorozat elindításával, az meg a 80-as évek kezepe-eleje.
De persze értem mire célzol.
Debrecenben a vig-kend majorban van 2 leninszobor is, a napközis táborosok mászókának használják
251-es MZ ETZ se volt, csak 250/1 MZ.
Mindegy ezeknek, nosztalgiáznak otthon. Leninszobor a hétvégi telken, munkásőr ruha a szekrényben, párt indulók mp3 formátumban.
Átmentették ami neki jó volt! A jelen meg le van szarva.
"Sajnos nem csupán mi, hanem az árak is felszabadultak. 1990-ben megnyílt a Túraáruház, ahol már minden kapható, ami a motorozáshoz kell - még nyugati bukósisak is! Csakhogy ha valaki vásárol egy MZ-t, és mellé két személy részére motorosöltözéket és sisakot, hát százezer alatt már nem ússza meg a beruházást. Ugyanebben az évben a benzinárak rohamos emelkedése kirobbantja az emlékezetes taxis blokádot - ma pedig nosztalgikusan gondolunk vissza az akkori - megemelt - üzemanyagárakra. A motorárak? Íme néhány: Simson 50 B robogó - 29.900, Simson enduro - 23.600, MZ ETZ 251 - 44.600 forint."
Ezek, bazdki bármit túlélnek! Kódolva van az agyukban a kommunista eszme, a módszerek is ugyanazok! "Szegeden supermoto ünnep" "5000 néző"
Erről a felvonulók kérték című műsor jutott az eszembe!
Arról miért nem ír, hogy egy ovális pályán kergették egymást, off-road szakasz nélkül. A jó barát sztárvendég, kiröhögte őket és hazament!
Olvass bele a történelembe, ezek még a 90-es évek elején járnak.
Igaz azóta van egy Világbajnokunk, és egy Európa bajnokunk gyorsaságiban. Kornél is tett le az asztalra...Ezek még az MZ korszakban vannak.
De abban az a lényeg, hogy ne azonnal spricceljen a gyorsító pumpa, és az sem mindegy, hogy mi az a mennyiség, amit spriccel...Egy utcai motorosnak fontosabb a jó kezelhetőség, és már ezért sem ajánlom, hogy teljesen megszüntesd a holtjátékot. És mivel teljesen állítható, így a 'drótozd oda' megoldás, meg eléggé kókány megoldásnak tűnik...
Megelőztél...én még beakarom tenni mellé, a nyáron kelt újságcikket, amelyben az egekbe emelte a szakágat, és ami szöges ellentéte ennek a beszámolónak...
Bár az igazi csattanó egy részletes beszámoló lenne a tegnapi tisztújító közgyűlésről, ahol szánalmas körülmények közt, visszaválasztották magukat, erősen megkérdőjelezhető körülmények közt...
A rugóutakkal nincs gond.
Ugye milyen jó nosztalgiázni!
Már kezdem érteni mi a jó ezeknek a pöcsöknek a MAMS-ban, ezeknek minden nap egy darab a múltból.
Ugyanúgy kell szervezkedni, áskálódni, kifúrni, a kiutalt pénzekkel okoskodni, a kapcsolatrendszert használni. Ja és hangaztos kommünikéket írogatni, létszámot hamisítani.