Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha tudnátok hogy mi játszódott akkor ott le bennem!
Dejóvolt ....-és akkor most nem olyan hamisan erősen torok hangon;mondta a Karmester bácsi az énekkórusnak
akkor igazam van vagy igazam van
amugy mutatok neked olyan DH montit, hogy többet mozog a legtöbb MX gépnél is!
Ülj le fiam 5ös
OKAY!ÉRTETTEM!
A bringán csak te rugózol ...nem a kerék rugózik a motoron, hanem a motor rugózik a keréken.....a gátlók alsó felétől minden rugózatlan
bocsi kimaradt: ......amikor ráülsz a motorra és AMI lefelé megmozdul......
de szép kép!
akkor gyorsan szevezz egy gogo3-at hogy találkozhassunk
amikor ráülsz a motorra és lefelé megmozdul az a rúgózott tömeg
ami állva marad az a rúgózatlan
az első teló alsó szára rúgózatlan a felső pedig rúgózott
Javitsatok ki ha tévednék!
ezt inkább majd élőbe tárgyaljuk ki, mert belebonyolódunk!
nem ugy van hogy a motor a rugozott tömeg a kerekek meg ami azon van plussz a lebngővilla/teló a rúgózat-LAN mert az nem rúgórik
Sziasztok.Ezt a féket biztos a honda VT ken fejlesztették 80as évektől kezdve
miért rúgózatlan tömeg? ezt most nem értem!de komolyan nem!
rugózatlan
ezt ismerjük, lehet is itt kapni a Borsaynál
ez meg így nagyobb rúgózott tömeg, ezáltal butább a teló!
És ha kiveszed a kereket akkor nem kell genyázni visszarakásnál a tárcsa berakásával a betétek közé, mert együtt jön ki
ezen is dupla van már
Meg gondolom hightech áron van
De ez dupla
ez így igaz. de a fékerő megfelelő?
Kisebb rugózatlan tömeg,és a levegőben marhára húzza el az első kereket az a nagy tárcsa.........