Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De szép, de jóóóó!
DUKE620!
Akkor mi lesz a biznisszel? írj e-mailt
Neeeeeem, ez a GRT 612 ágaskodva...
De zsííííííííííír!
Vagy eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez....
Nah, ha már itt tartunk, nekem is van egy ilyesmim!
De az én szívemnek ez a kedves...
Ez egy titán vázas BM - Aprilia félig készen...
Ha jol emlékszem, az egy Bucsi váz vot, karbon idomokkal...
A gyári D208 vot még rajta, benne kb 1200 km-rel, tehát kopott sem vot.
Na és ez?
Mi ez?
3-ról tudok magyarországon, de mivel egy svájci cég is készít ilyet, akár több is lehet. Bár szerintem ők a gyárból vesznek blokkot...
Nekem nem volt gondom a 180-nal sem.
Szerintem azzal is jól fordult.
Lehet hogy neked más a gumid, a profilon szerintem több múlik!
A Lotus jobban hangzik pedig...
Első próbautamon azthittem, h a nehezebb blokk miatt nem lehet ojjan
könnyen borítani, aztán kipróbáltam 1 gyárit, és azis olyan vot, sokkal
jobban fordul a 170-essel?Felnicsere nem kellett hozzá gondolom.
Te is belenyúltál!
A családnevem LEVIOR
Télleg, superquadba sokan mennek épített sxv-blokkos masinákkal?
Egyikbe valszeg ottfigyel az enyém gyári szíve.
Bár a képen nem én vagyok, de egyébként beletaláltál, mert én is pont ilyen gumit használok, 170-est
Jóvanna, új vagyok még, meg a gurigát figyeltem...
Nekem meg az van a hátamon, h Spidi, pedig nemisvagyok SpidiFeri...
Én nem vagyok egy nagy spíler, de azt olvasom a hátán, hogy: NESTOR a neve... Zsóóóóti, Nestor a családneved?
Ha ez Te volnál a képen, jól látom, h nem a gyári 180-as hátuljával mész?