Sztem Te egy GoldWinggel is egykeréken mennél...én meg tök nyugisan tudtam túrázni az SC-vel is (nem kizárt hogy az EXC-vel is fogok )...szal sztem ez drájver-függő inkább.
Városban az LC4 a legkirályabb.Én elvoltam vele 250 km-re Melkbe,pályamotoroztam vele,meg baromkodtam még hazafelé a városban.
KTM 640 LC4 -et ajánlani merem
Első lámpa 15 körül, fejidom 3-4e, sárvédő szintén. Hűtőspoiler 8-9e/pár, hátsó oldalidom 5-6 körül/pár, hátsó sárvédő 4-5 kb. Persze utángyártottban, a gyári cuccok 40-50%-kal drágábbak.
Tank modelltől függ, de 40-50 körüli összeg rémlik rá. Mondjuk ha ilyen SC-s cuccot akarsz rá, ilyet Petya árult nemrég (üléssel együtt) nemtom megvan-e még neki...
A SM az egyik leguniverzálisabb motortípus. Városban, kanyargós úton, pályán verhetetlen, de könnyebb terepen is lehet vele élvezetesen menni és modelltől függően még akár túrázásra is alkalmas lehet.
Ezzel szemben egy sportgép városban, rossz úton és hosszú utakon a legtöbb embernek kényelmetlen, pályából meg Mo-n a Hringre és a Pringre van csak értelme kimenni velük, de ezek meg baszottul drágák és mégcsak nem is szabadok minden nap.
őőnem akarom átszínezni, de első lámpát plussz az első sárvédőt mindenképpen ilyet szeretnék mint ami a képen van, de idővel az oldalidomokat is lecserélném azújjabb félére. De azt mondod azt nemnagyon lehet? vagy ha igen tankal együt kb menyibe fájna?
ktm@almamotor.hu