Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vegyél be egy időgyorsító felest!
33 óra mulva szombat reggel 8 amikor is indulok a hova, már nem sok van de kicsit több a kevésnél
Ma mentem búcsúkanyart a CRM-el
csak tudni kell a csínját bínját és nevetve megy az egész. láncmosás szopósabb sokkal
ja lemaradt a link
gálvölgyi
hu nem irigyellek nem komálom a légszürötisztitást
nem motoros de hatalmas!halgassátok meg
éppen szárad a fűtőtesten a légszűrő.
Gép elött?
itt mindenki szerel, vagy csak én szedek béres cseppet?


mondjuk én éppen láncot mosok, meg légszűrőt.
A le vevés még nekem is menni fog
Csak majd utánna
Aszontam nem vok lc4 prof de, már levettem pár deck lee-t kiccsávó
Ne szolj bele, azt mondtad nem értesz hozzá
mint a villám
Ekkora hely kell, hogy levedd a szelepdecklit
Nekem is ez jutott eszembe, láttam pár ilyen gariban cserélt vezérműtengelyt Ócsán...vicces hogy jópár régebbi LC4-es is van/volt az ismeretségi körben és nekik nem fordult elő ez a hiba, az újabb motorok közül meg soknál...
Oks, köszi mindenki, akkor kiveszem a blokkot
Nebassz ....gyors vagy gecca ... vigyázzzá me.visszajejölllek bakker
bejelöltelek iwiw en!
Ha levetted a szelepfedelet húzd be a dekompresszor karját és látod is it kell nézni.Az a szar,tud olyan hangot adni, mintha csapágyas vagy csapszeges lenne a gép.
ja,semmi azt csak úgy mellékesen kérdeztem,mert most vettem aksit 9Ah-at és remélem elég lesz a berghez
szoval ha a szelep fedél alatt mozog vmi akko nemjo
vasárnap versenyzik innen valaki?lehet hogy elmegyek megnézni!de lehet hogy inkább motorozni kellene!
tud valaki valami tutit?
unom az egyedül való motorozást
ez a kecskemét halott város supermoto ügyileg.
Nemtudom, de ennek mi köze lenne?
Pest mellett majdnem ott ahol az alátét kop-kop-kop.
Vedd le a szelepfedelet ott van a vezérmű tengelyeknék,ha leveszed a tankot akkor könnnnnyebbbbb.Ha megmozgatod akkor már tudni is hogy az e.